regulacja obrotow w 1.8 RP

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

psutek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: wt lip 22, 2008 19:01
Lokalizacja: TM
Kontakt:

regulacja obrotow w 1.8 RP

Post autor: psutek » ndz wrz 07, 2008 13:36

witam, mam podwyzszone obroty na benzynie, i teraz oczywiste pytanie jak je ustawic zeby byly nizsze ?



Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzycho85 » ndz wrz 07, 2008 16:51

Może chodzi Ci na ssaniu. Nie zauważyłeś podwyższonego spalania?



gailbraith

Post autor: gailbraith » ndz wrz 07, 2008 17:50

psutek, chcesz konkretnej porady to napisz o co konkretnie Ci chodzi, jakie są te obroty, kiedy- ciepły, zimny silnik. Napiszę w stylu kolegi guti- pomógłbym ale rozbiła mi się szklana kula ostatnio ;)



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz wrz 07, 2008 18:20

jest na ten temat prawie encyklopedia na forum.3 minuty szukania i znalazlem.zreszta sam czesc postow napisalem :) temat tyle razy walkowany ze az sie niechce po raz dwudziesty to samo pisac :chytry:



psutek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: wt lip 22, 2008 19:01
Lokalizacja: TM
Kontakt:

Post autor: psutek » ndz wrz 07, 2008 20:39

najprawdopodobniej zablokowal sie silniczek krokowy i obroty na bezynie i gazie byly na poziomie okolo 4 tys (nie mam obrotomierza). To poszedlem z tym do mechanika i podlubal cos tam srubokretem i spadly ale zaczely strasznie falowac na benzynie a na gazie bylo ok, tak ze nie dalo sie jezdzic i mechanik powiedzial ze to musi byc zatarty gaznik i dalej nic sie z tym nie da zrobic i wrocilem do domu na gazie. Ale jeszcze cos mnie podkusilo zeby odlaczyc akumulator i wszystko wrocilo do normy obroty na benzynie przestaly falowac tylko zostaly nieco podwyzszone (bez obrotomierza i doswiadczenia ciezko powiedziec ale cos miedzy 10000-1500) - i tu moje pytanie czy te obroty reguluje komputer czy moze pokrece sobie jakas srubka i spadna ? podwyzszone sa zarowno na zimnym jak i na goracym silniku.



Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzycho85 » ndz wrz 07, 2008 21:24

Zmierz rezystancję niebieskiego czujnika temperatury na ciepłym silniku i podaj wartość.



psutek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: wt lip 22, 2008 19:01
Lokalizacja: TM
Kontakt:

Post autor: psutek » ndz wrz 07, 2008 21:30

krzycho85 sory ale nie wiem czym i jak, mnechanik ze mnie kiepski



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz wrz 07, 2008 21:45

rezystancje,silniczki krokowe,jak z tym skonczysz wez sie za:jak masz gaz gazownicy na przepustnicy podnasza obroty lub zanizaja.zalezy jaki fachman.musisz wziasc woltomierz wpiac w odpowiednie piny i ustawic napiecie na potencjometrze.jak to zrobic czytaj na forum,za duzo szukania abym ci to wylozyl na ławe.
Ostatnio zmieniony ndz wrz 07, 2008 21:48 przez Duber, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzycho85 » ndz wrz 07, 2008 22:22

sory ale nie wiem czym i jak
Multimetrem :bigok: nastawiasz na pomiar rezystancji, zdejmujesz wtyczkę z niebieskiego czujnika i mierzysz opór między dwoma pinami czujnika.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 154 gości