po zalozeniu wskaznika doladowania okazalo sie ze turbo pompuje 0,4 bara
zaslepilem od wewatrz zawor bezpieczenstwa korkiem od WD-40 (ktos z forum juz tak zrobil, ale nie pamietam kto

zalozylem MBC a dokladnie to pojechalem do sklepu z pneumatyka i kupilem zaworek dlawiacy (27zł wraz z przylaczami)
cisnienie ustawilem jak narazie na 0.7 bara
gdy butuje golfa to cisnienie wskazuje 0.7, spada do 0.5, potem znow na 0.7, czasem 0.8 i tak faluje, auto w tym czasie przyspiesza ciagle tak samo mocno.
czy u was tez tak fakuje cisnienie, czy w momencie gdy wskoczy na ustawione maximum to tak juz zostaje az do odpuszczenia gazu??
[ Dodano: Czw Wrz 04, 2008 6:36 pm ]
dawke i LDA ustawilem tak, zeby nie dymilo na pelnym bucie, ale nawet jak mialem zwiekszona tak ze olf zostawial zaslone dymna to cisnienie sie " bujalo "
po odlaczeniu MBC wskaznik wskazuje stale 0,4 przy butowaniu wiec wskaznik tez wykluczam