problem z temperatura, termostatem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- radziodm
- Mały gagatek
- Posty: 102
- Rejestracja: czw maja 26, 2005 17:44
- Lokalizacja: Warmia i Mazury /W-wa
problem z temperatura, termostatem
witam, mam taki problem ostatnio wysadzilo mi rure z plynem chlodniczym, pojechalem do sklepu z czesciami po plyn rure itd no i facet ktory tam sprzedawal powiedzial ze to wina termostatu, o tym ze termostat mam walniety wiedzialem bo temperatura caly czas stala na 70 stopniach, a jak wjechalem w miasto to gdy stalem w korku to wzrastala do okolo 110 stopni, no wiec wymienilem rure, zalalem plyn, zakupilem termostat i wczoraj tez wymienilem ( dodam ze poradzil mi termostat ten na 80 stopni ) no i teraz mam tak ze pokazuje mi temperatute okolo 70 stopni, jak go postawie i stoi i nie jedzie to mam 80 stopni, ale jak rusze to znow jest 70, no i teraz pytanie czujnik walniety? czy cos z termostatem? czyjeszcze cos innego?
w trakcie jazdy zawsze masz mniejsz temperatur ,a w chlodnicy sa takie zeberka uchylane masz je wszystkie w aucie???masz termostat na 80 stopni i przy tej temp. on jest otwarty na maxa wiec temp. niue powinna Ci wiecej wzrosnac to normalne przy tych termostatach
nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)
-
- Mały gagatek
- Posty: 137
- Rejestracja: pt lut 16, 2007 18:13
- Lokalizacja: Polanica Zdrój
- Kontakt:
Be-ze-du-ra. Chcesz mi wmówić że zakładając że pałuje samochód pod górę temperatura nie ma prawa wzrosnąć powyżej tych "80" stopni bo coś mam walnięte? W ogóle skąd te 80 stopni jeżeli normalna temperatura "po środku" wskaźnika to 90 stopni?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=179008 - były projekt, biały
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=377545 - nowy projekt mk1. Swap, nisko i szeroko ]:->
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=377545 - nowy projekt mk1. Swap, nisko i szeroko ]:->
Nie slyszales o takich termostatach ze otwiera sie szybciej niz normalny(wykonany z innego materialu).Ja mam w swoim taki i jak jade w trasie to temperatura nie wzrosnie mi wyzej 80 stopni chyba ze w korku to do 90 stopni i tojest max a dla starego silnika jest lepiej, jak ma mniejsza temperature dla twojej wiadomosci
nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 231 gości