Pali cewki zapłonowe

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ciastko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz sie 10, 2008 22:24
Lokalizacja: Gdańsk

Pali cewki zapłonowe

Post autor: ciastko » pt sie 22, 2008 23:59

Witam, zakładałem już temat odnośnie moich problemów z Golfem IV 2003 1.6, podejrzewałem sondę lambda, ale ona byłą w porządku (zgodnie z opiniami kolegów z forum), wadliwa okazała się wtedy cewka.

Samochód ma przejechane 110kkm, wszystko na benzynie, od 1kkm jest założony LPG. Najpierw padła jedna cewka (ta do której podłączone są kable od LPG), po 1 tygodniu padła kolejna, jak ją wymieniłem to praktycznie od razu i ona padła, autem teraz nie jeżdżę bo boję się, że padnie kolejna cewka, a nie stać mnie na ciągłe ich wymiany.

Co się dzieje, że te cewki mi tak padają?.
Zapłon zawsze jest wyłączony gdy silnik nie pracuje, cewki psują się w czasie jazdy, do tej pory za każdym razem przy niskim obciążeniu silnika.

Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » sob sie 23, 2008 00:05

możliwe, że regulator napięcia szwankuje i podaje na instalację wyższe napięcie niż 14,2 V, ale za to głowy nie dam uciąć ... to tylko przypuszczenie


Obrazek
Obrazek

mmarek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: czw gru 28, 2006 19:29
Lokalizacja: dolny slask

Post autor: mmarek » sob sie 23, 2008 23:53

A te cewki co kupowałeś to jakieś markowe czy jakaś chińszczyzna ? Też kiedyś spaliłem cewke ale u mnie przewód masujący był zerwany pod tą plastikową osłonką i nie było tak tego widać ( sprawdzałeś mase cewki ? może ona jest powodem )



ciastko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz sie 10, 2008 22:24
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ciastko » ndz sie 24, 2008 18:54

Pierwszą cewkę kupowałem oryginalną, nową, drugą cewkę od tej samej osoby - mechanika dostałem też oryginalną ale zgodził się na wymianę, tym razem nie na oryginał ale zamiennik bo nie ma znaczka VW.

Masa jest ok, odkręciłem nawet ten kabelek i przetarłem papierem, odtłuściłem.

Póki co samochód jeździ, ciekawe jak długo.



Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » ndz sie 24, 2008 19:38

kiedys czytałem ,że w 1,6 w mk4 palą się palcocewki kiedy się go za bardzo przeciągnie po obrotach,mialo to tez w 2 potwierdzonych przypadkach jakie znam


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 124 gości