Witam!!!
Ostatnio moja sąsiadeczka (bardzo śliczna ) zapytała o radę gdyż ma problem ze swoim golfikiem MK3 1.6. Chodzi dokładnie o to że autko bardzo słabo ciągnie, jakby ciągneło za sobą kilka wagonów. Powiedziała że W jakimś warsztacie podłączyli autko pod kompa i stwierdzili że to przepustnica lecz nie są tego pewni. Co można jeszcze sprawdzić aby zlokalizować usterkę?
ps. auto bez instalacji gazowej.
Pozdrawiam!!!
Problem z silnikiem w MK3 1.6
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Witam!!!
Autka sąsiadki jeszcze nie sprawdzałem.
Pojawił się natomiast pierwszy problem w moim MK3.
Kilka dni temu przeszła dośc duża ulewa, tak że miejscami jezdnia była dość głęboko zalana.
Przejeżdżając przez jedno takie zalane miejsce (było dość głęboko bo woda prawie się wlewała przez progi)autko nagle sie przydławiło i myślalem że zgaśnie.Na szczęście udało mi sie wyjechać z tego potopu.Do końca dnia Golfik jeszcze nie protestował.Problem pojawił się dopiero następnego dnia.
Auto straciło moc,zaczęło przerywać,obroty na biegu jałowym świrują-skaczą od 1000 do 2000 tys.Końcówka tłumika też jest obkopcona na czarno(wcześniej nigdy taka nie była).
Golfik zaczyna dopiero normalnie jechać powyżej 3000 obrotów.
Co mogło mu się stać?
Czy mógł mi się przestawić rozrząd (był zmieniany 2 miechy temu i zrobiłem już na nim ponad 8 tys km i było wszystko ok,pasek też jest solidnie napręzony)
Filtry powietrza oraz olej też wymieniałem miesiąc temu.
Może ktoś już się spotkał z takim zjawiskiem?
Pozdrawiam!!!
Autka sąsiadki jeszcze nie sprawdzałem.
Pojawił się natomiast pierwszy problem w moim MK3.
Kilka dni temu przeszła dośc duża ulewa, tak że miejscami jezdnia była dość głęboko zalana.
Przejeżdżając przez jedno takie zalane miejsce (było dość głęboko bo woda prawie się wlewała przez progi)autko nagle sie przydławiło i myślalem że zgaśnie.Na szczęście udało mi sie wyjechać z tego potopu.Do końca dnia Golfik jeszcze nie protestował.Problem pojawił się dopiero następnego dnia.
Auto straciło moc,zaczęło przerywać,obroty na biegu jałowym świrują-skaczą od 1000 do 2000 tys.Końcówka tłumika też jest obkopcona na czarno(wcześniej nigdy taka nie była).
Golfik zaczyna dopiero normalnie jechać powyżej 3000 obrotów.
Co mogło mu się stać?
Czy mógł mi się przestawić rozrząd (był zmieniany 2 miechy temu i zrobiłem już na nim ponad 8 tys km i było wszystko ok,pasek też jest solidnie napręzony)
Filtry powietrza oraz olej też wymieniałem miesiąc temu.
Może ktoś już się spotkał z takim zjawiskiem?
Pozdrawiam!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 183 gości