Problem z silnikiem w MK3 1.6

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Jeffik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob lis 13, 2004 05:11
Lokalizacja: Augustów

Problem z silnikiem w MK3 1.6

Post autor: Jeffik » śr lip 06, 2005 01:30

Witam!!!

Ostatnio moja sąsiadeczka (bardzo śliczna :grin: :jezor: ) zapytała o radę gdyż ma problem ze swoim golfikiem MK3 1.6. Chodzi dokładnie o to że autko bardzo słabo ciągnie, jakby ciągneło za sobą kilka wagonów. Powiedziała że W jakimś warsztacie podłączyli autko pod kompa i stwierdzili że to przepustnica lecz nie są tego pewni. Co można jeszcze sprawdzić aby zlokalizować usterkę?

ps. auto bez instalacji gazowej.

Pozdrawiam!!!



Awatar użytkownika
VWjowiec
..::Golf Black Club::..
..::Golf Black Club::..
Posty: 239
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 22:04
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: VWjowiec » śr lip 06, 2005 06:06

podstawowe czynności sprawdzić swiece filtr paliwa sprawdzić kiedy był wymieniany lub wymienić , filtr powietrza może zasyfiały, przewody WN może maja przebicie komp tego nie pokaże niestety lub to grubsza sprawa jest :niewiem:



Awatar użytkownika
Jeffik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob lis 13, 2004 05:11
Lokalizacja: Augustów

Post autor: Jeffik » ndz lip 10, 2005 17:57

Witam!!!
Autka sąsiadki jeszcze nie sprawdzałem.
Pojawił się natomiast pierwszy problem w moim MK3.
Kilka dni temu przeszła dośc duża ulewa, tak że miejscami jezdnia była dość głęboko zalana.
Przejeżdżając przez jedno takie zalane miejsce (było dość głęboko bo woda prawie się wlewała przez progi)autko nagle sie przydławiło i myślalem że zgaśnie.Na szczęście udało mi sie wyjechać z tego potopu.Do końca dnia Golfik jeszcze nie protestował.Problem pojawił się dopiero następnego dnia.
Auto straciło moc,zaczęło przerywać,obroty na biegu jałowym świrują-skaczą od 1000 do 2000 tys.Końcówka tłumika też jest obkopcona na czarno(wcześniej nigdy taka nie była).
Golfik zaczyna dopiero normalnie jechać powyżej 3000 obrotów.
Co mogło mu się stać?
Czy mógł mi się przestawić rozrząd (był zmieniany 2 miechy temu i zrobiłem już na nim ponad 8 tys km i było wszystko ok,pasek też jest solidnie napręzony)
Filtry powietrza oraz olej też wymieniałem miesiąc temu.

Może ktoś już się spotkał z takim zjawiskiem?

Pozdrawiam!!!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 183 gości