Problem z odpalaniem auta i słaby moment do 3tys

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ThomasGTI16V
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: czw paź 05, 2006 19:41
Lokalizacja: SBI
Kontakt:

Problem z odpalaniem auta i słaby moment do 3tys

Post autor: ThomasGTI16V » sob sie 09, 2008 14:40

Witam j.w krecić kreci ale długo i to bardzo do 3tys słaby potem normalnie ok dodam ze kable nowe świece także kopułka palec nawet cewka nówka rozrżad jest ok zapłon też sprawdzony byłem na komputzerze podpiołem pod VAG i wyskoczyły 4błedy :) czujnik halla G40, Sonda Lambda G30 czujnik ciś.rura ssacaG71 ale przy gazie to podobno normalne i nic z tym sie nie da zrobić:/ a gaz mam 1gen. +blos i jescze jeden bład potencjometr przepustnicy co radzicie i czy ktoś wymieniał czuj.halla w abf ile kosztuje jak patrzyłem w ksiązke z kolegą to trzeba go wymienić razem z aparatem ??? podobno 200zł prawda miał już ktos z tym doczynienia piszcie będe bardzo wdzięczny :pub:


Mój gofer z piekła rodem:]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104155

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32766
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » sob sie 09, 2008 14:46

Krzysiek nie ma czasu?


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

ThomasGTI16V
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: czw paź 05, 2006 19:41
Lokalizacja: SBI
Kontakt:

Post autor: ThomasGTI16V » sob sie 09, 2008 14:47

no ma roboty w full apropo jeszce sprawdzilismy cisnienia na garkach i wyszło od 11 do 12 czylli jest ok:) iskra jest więć co to może być pokazuje komputer czujnik halla ale czy iskra wtedy by była? i silnik by palił jak pokazuje ze niby uszkodzona halla??? Help
jeszcze mnie zinteresowała taka sprawa ze jak odepne wtyczke od czujnika halla pod aparatem zapłonowym to silnik dalej działa i powiem ze bez czujnika halla lepiej odpala czy to jest normalne już nic nie rozumie:( a pomocy jak nie ma tak nie ma:(
Ostatnio zmieniony sob sie 09, 2008 16:57 przez ThomasGTI16V, łącznie zmieniany 2 razy.


Mój gofer z piekła rodem:]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104155

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob sie 09, 2008 20:54

Wymień czujnik bo teraz masz zapłon w cały świat. Komp nie wie w którym miejscu jest wał w danym momencie, czyli nie wie gdzie jest zapłon pierwszego tłoka.



ThomasGTI16V
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: czw paź 05, 2006 19:41
Lokalizacja: SBI
Kontakt:

Post autor: ThomasGTI16V » ndz sie 10, 2008 11:32

TAZ pisze:Wymień czujnik bo teraz masz zapłon w cały świat. Komp nie wie w którym miejscu jest wał w danym momencie, czyli nie wie gdzie jest zapłon pierwszego tłoka.
dzięki ale czy to możliwe że w ABF-ie jak wyjmnie sie kostke od czujnika halla wczasie pracy silnika na wolnych obrotach to mi nie gasnie auto czy to normalne??? czym czujnik halla jest sterowany idzie do niego napięcie + czy masa pozdro :pub:


Mój gofer z piekła rodem:]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104155

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 433 gości