[mk3] Podświetlenie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Krembul
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 302
Rejestracja: pn maja 30, 2005 00:41
Lokalizacja: Radom/Rzeszów
Kontakt:

[mk3] Podświetlenie

Post autor: Krembul » wt lip 05, 2005 18:06

Witam!
Chciałem wymienić spaloną żaróweczkę włącznika świateł. Zrobiłem wszystko zgodnie z instrukcją (fotoporadą) z forum. Niestety u mnie włącznik wygląda inaczej. Jest tylko jedna dioda a żaróweczki nie da się wyjąć. Cała część z żaróweczką wygląda tak jak na zdjęciu poniżej i tylką ją całą można wyjąć. Czy da się ją jakoś wymienić czy muszę zakupić całą część w ASO??? Mam jeszcze pytanie dotyczące żarówek podświetlających deskę rodzielczą. Czy da się je wyciągnąć z tych zielonych pseudośrubek czy stanowią one integralną całość??? A jeśli stanowią to czy jest możliwość jakoś je "wydłubać" i wstawić tam jakąś diode z opornikiem albo coś w tym stylu??? A może jest jakiś prostrzy sposób???
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
Dioda83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn mar 14, 2005 13:31
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: Dioda83 » wt lip 05, 2005 23:34

Wszystko sie da Polak potrafi :D co prawda ja mam Mk II ale co do tych zaroweczek od zegarow to na bank da sie je wydlubac :D,nozki zaroweczek sa przylutowane do takich malych blaszek po bokach,od tych balszek nalezy je niestety sila oderwac,bo nie wyglada to jak lut,a pozniej w ich miejsce wstwaic diody z rezystrem a co do tej fotki z zarowka to ciezko mi cokolwiek powiedziec ale zasada bedzie chyba taka jak powyzej :)


SPRZEDAJĘ
Mój Mk2
Obrazek
www.wsercupolska.org

Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » wt lip 05, 2005 23:58

dokladnie
ta zaroweczka jest prztylutowana do takich malych laszek ktore sie wyciaga z tego plastiku ale zarowke musisz najpierw hamsko wydlubac,ja kupilem w elektronicznym malenka zaroweczke troche mniejsza od tej ale swieci jeszcze lepiej od oryginalnej koszt to 1 zl owinolem waskim paseczkiem tasmy klejacej zeby nie miala zbyt wielkich luzow w tym plastiku nastepnie owinolem dlugie wąsy zarowki (druciki) o blaszki i dziala,jest z tym troche zabawy i trzeba umiejetnie to zrobic,najlepiej sie zaopatrzyc w jakies male srubikrety lub cos w tym stylu ja uzywalem do tego jedynie koncowek nozyczek...powodzonka...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 129 gości