1,8 RV (PF) czasem zapala się "check"

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
szyki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: śr mar 23, 2005 19:54
Lokalizacja: pyrlandia
Kontakt:

1,8 RV (PF) czasem zapala się "check"

Post autor: szyki » wt sie 05, 2008 10:31

witam,

taki problemik z moim golfikiem.

jak dodaję gazu na rozgrzanym silniku coraz częściej zapala mi się kontrolka "check".

jak puszczę gaz, to najczęściej od razu gaśnie.

pomyślałem, że to może typowy objaw jakiejś usterki, do której mogę dojść zanim pojadę na badanie mądrym komputerem...

co o tym myślicie?

pozdro
szymon


nie wszystko złoto, co się świeci, nie każdy chłop z widłami to Posejdon.
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/GolfGT]aktualnie: mkII 1,8 RV w US GTI[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/Golf]ex. mkII 2G z fajnym audio[/url]

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » wt sie 05, 2008 19:03

Może być sonda lambda padnięta.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
szyki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: śr mar 23, 2005 19:54
Lokalizacja: pyrlandia
Kontakt:

Post autor: szyki » śr sie 06, 2008 10:01

sonda jest dobra.
niedawno wymieniałem. nowa ma z 5 tysięcy kulnięte dopiero.

dziwi mnie ten charakterystyczny objaw, że kontrolka zapala się w momencie wkręcania silnika na wyższe obroty a jak puszczam gaz, to momentalnie gaśnie.

spalanie zupełnie w normie - a nawet rewelacja (z klimą w trasie 7-7,4)


nie wszystko złoto, co się świeci, nie każdy chłop z widłami to Posejdon.
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/GolfGT]aktualnie: mkII 1,8 RV w US GTI[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/Golf]ex. mkII 2G z fajnym audio[/url]

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » śr sie 06, 2008 18:28

sonda jest dobra.
niedawno wymieniałem. nowa ma z 5 tysięcy kulnięte dopiero.
to nie jest argument ze jest dobra!!
no i nie wiem jak w RVce z USA ale w europejskich wersjach to zadnej kontrolki checkengine nie ma!

[ Dodano: Sro Sie 06, 2008 18:28 ]
i nie myl RV z PF bo PF był zawsze na digi a RV zdarzały się na Ke-jecie



promo211
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: śr sty 18, 2006 20:41
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: promo211 » śr sie 06, 2008 20:56

Witam
szukaj przyczyny w elektryce oprzewodowanie,solidna masa,reset sterownika(kompa)
a co chodzi o zasilanie benzyny to RV zawsze jest na wielopunktowym wtrysku ,,DIGIFANT, :hmm:
pozdrawiam Przemek



Awatar użytkownika
szyki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: śr mar 23, 2005 19:54
Lokalizacja: pyrlandia
Kontakt:

Post autor: szyki » śr sie 06, 2008 22:26

sas_gti pisze:to nie jest argument ze jest dobra!!
no i nie wiem jak w RVce z USA ale w europejskich wersjach to zadnej kontrolki checkengine nie ma!

[ Dodano: Sro Sie 06, 2008 18:28 ]
i nie myl RV z PF bo PF był zawsze na digi a RV zdarzały się na Ke-jecie
z tego, co wiem RV oznacza zawsze DIGI, bo to zamerykanizowany PF, który ma z 4, czy 5 koni mniej.
wszystkie źródła znalezione przeze mnie mówią, że RV był tylko w wersji na USA.

a argumentem za tym, że lambda jest ok, jest to, że auto pali mi 7 litrów przy jeżdżeniu a nie 15 na postoju. już to przerabiałem :-)

pozdro.


nie wszystko złoto, co się świeci, nie każdy chłop z widłami to Posejdon.
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/GolfGT]aktualnie: mkII 1,8 RV w US GTI[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/Golf]ex. mkII 2G z fajnym audio[/url]

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw sie 07, 2008 10:36

promo211 pisze:a co chodzi o zasilanie benzyny to RV zawsze jest na wielopunktowym wtrysku ,,DIGIFANT,
nie jest zawsze
szyki pisze:z tego, co wiem RV oznacza zawsze DIGI
nie!
RV był na digi albo na Ke-jecie. wiem co piszę



Awatar użytkownika
szyki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: śr mar 23, 2005 19:54
Lokalizacja: pyrlandia
Kontakt:

Post autor: szyki » czw sie 07, 2008 17:57

a ma który z Was może doświadczenia z gazem w tym silniku?

u mnie klima dosyć mocno obciąża silnik i zastanawiam się, czy dobrze byłoby ładować gaz do niego jeszcze...

a doświadczenia z gazem mam póki co bardzo pozytywne :-)

pozdro.


nie wszystko złoto, co się świeci, nie każdy chłop z widłami to Posejdon.
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/GolfGT]aktualnie: mkII 1,8 RV w US GTI[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/Golf]ex. mkII 2G z fajnym audio[/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 405 gości