Zbyt niskie obroty na biegu jałowym gdy ciepły silnik

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

majki75
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 14:50
Lokalizacja: okolice Opola

Zbyt niskie obroty na biegu jałowym gdy ciepły silnik

Post autor: majki75 » ndz lip 20, 2008 22:27

Na rozgrzanym silniku, gdy wrzucam luz obroty schodzą do poziomu ok 450 (normalnie ma być około 750). Dzieje się to sporadycznie, głównie w ruchu miejskim (korki, światła). Silnik niby się kręci, ale wywołanie dodatkowego obciążenia, np skręcenie kołami na postoju i dodatkowy opór związany z układem wspomagania, lub wrzucanie wstecznego - gasi silnik. Z odpaleniem nie ma potem problemu - pali na dotyk - i obroty się normują.

Brak błędów komputera.

Dodam, że objawy jakby się nieco nasiliły po wymianie akumulatora - sprawdziłem ładowanie i jest w okolicach 14V - więc w normie. Jak włączę wszystkie pożeracze prądu to spada do 13,6V - więc też nie tragicznie.

Przeszukując forum natrafiłem na opisy podobnych niedomagań przy uszkodzonym czujniku halla - jednak wtedy koledzy mieli kłopot z odpaleniem, a u mnie tego nie ma.

Można domowym sposobem sprawdzić czujnik halla? - nie chce wywalać 150 zł w błoto...
Pomóżcie koledzy :pub:


majki

golf87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz lip 20, 2008 22:36
Lokalizacja: Sprowadzone

Post autor: golf87 » ndz lip 20, 2008 22:43

Witam!

Mam podobny problem ze swoim golfikiem, na wolnych obrotach zaczyna mi się dławic ( poniżej 2 tys obrotów)

mam wrażenie jakby silnik niebył elastyczny oprócz tego podczas postoju (na luzie) silnik nierówno pracuje!

Co może byc przyczyna ???



Awatar użytkownika
losdamianos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: pt sty 18, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: losdamianos » pn lip 21, 2008 10:51

Brudna przepustnica?? Krokowy? Zacznij od tego...


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/352/d8492da7f466e2ce.jpg[/img][/url]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]

majki75
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 14:50
Lokalizacja: okolice Opola

Post autor: majki75 » pn lip 21, 2008 12:48

losdamianos pisze:Brudna przepustnica?? Krokowy?
Już czyściłem i adaptowałem przepustnicę - to nie to


majki

Awatar użytkownika
michalVWII
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt lut 09, 2007 16:03
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: michalVWII » pn lip 21, 2008 15:17

mam podobne objawy w mojej 2.8 VR6 dokładnie takie same na ciepłym silniku ,zekomo to wina przepływomierza ale wymienilem na nowy i dzieje się tak samo dalej! :( jak na cos wpadne sęsownego napisze na ten temat na 100% obecnie auto stoi w serwisie.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 122 gości