Problemy z odtwarzaczem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problemy z odtwarzaczem
Witam !!!
Mam taki problemik ze w zasilaniu radia nie mam pradu a w drugim przewodzie (prawdopodobnie zolty przewod) jest prad i nawet jak wylanczam stacyjke to radio mi nie gasnie powinno w radiu byc dwa zasilania jedno na podtrzymanie pamieci a drugie na zasilanie co moze byc przycvzyna czy jest tam jakis przekaznik jak tak to gdzie
Mam taki problemik ze w zasilaniu radia nie mam pradu a w drugim przewodzie (prawdopodobnie zolty przewod) jest prad i nawet jak wylanczam stacyjke to radio mi nie gasnie powinno w radiu byc dwa zasilania jedno na podtrzymanie pamieci a drugie na zasilanie co moze byc przycvzyna czy jest tam jakis przekaznik jak tak to gdzie
nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Jesli czerwony to + po stacyjce, to pociagnij zamiast niego drugi przewod np od wlacznika kierunkow i sprawdz czy bedzie dzialac.
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
A bezpieczniki w skrzynce są OK?szopek87 pisze:...tak kolego tylko ja w czerwonym nie mam pradu...
U mnie samo wyłączenie stacyjki nie wyłącza radia. Dopiero jak wyciągnę kluczyk ze stacyjki, ale do tego jest trzeci przewód. Nie każde radio też na to reaguje wyłączeniem.szopek87 pisze:...nawet jak wylanczam stacyjke to radio mi nie gasnie...
Jeśli masz nie skopaną instalację to żadnego przełącznika nie ma.szopek87 pisze:...czy jest tam jakis przekaznik jak tak to gdzie...
PS. Sprawdź, czy działa Ci zapalniczka, bo radio jest chyba na tym samym bezpieczniku.
Ostatnio zmieniony śr lip 16, 2008 11:05 przez AFN140KM, łącznie zmieniany 1 raz.
VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
A: zasilanie
1. (np. GALA - regulacja głośności w zależności od prędkości jazdy)
2. (np.tel mute)
3. (np.wyjście sterujące +12V)
4. +12V ACC - stacyjka
5. sterowanie anteną
6. podświetlenie
7. zasilanie (+12 V)
8. Masa (-)
Złącza od 1 do 4 w zasilaniu mogą być użyte przez
producenta w zależności od jego potrzeb
B: Głośniki
1. RR+
2. RR-
3. RF+
4. RF-
5. LF+
6. LF-
7. LR+
8. LR-
Jest bardzo wiele rodzai złącz ISO - są minimalne różnice w podłączeniach.
kolego to mi nic nie da bo ja w jednym nie ma pradu i mi chodzi co moze byc przyczyna czy nie ma jeszcze jakiegos bezpiecznika gdzies bo powinien bezpiecznik sie spalic jak bylo zwarcie a sie nie spalil i radio mi sie nie wylancza i moze mi rozladowac aku
nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)
to jak koniecznie chcesz ten prad to pociagnij sobie przewód od aku bezposrednio, zrob przy tym bezpiecznik na kablu i podepnij do radyjka, a poprzedni zaizoluj i tyle
a jak chcesz tam + po stacyjce po musisz sprawdzic gdzie jest prad po tym jak przekrecisz kluczyk i tam sie wpiac, pociagnac kabelek z bezpiecznikiem i heja.
od tamtego przepiecia, jak miales cienki kabelek to mogl sie w srodku przepalic.
a radio nie ma guziczka off ze sie nie wylacza....??? podaj marke model
a jak chcesz tam + po stacyjce po musisz sprawdzic gdzie jest prad po tym jak przekrecisz kluczyk i tam sie wpiac, pociagnac kabelek z bezpiecznikiem i heja.
od tamtego przepiecia, jak miales cienki kabelek to mogl sie w srodku przepalic.
a radio nie ma guziczka off ze sie nie wylacza....??? podaj marke model
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Witam! Radio po wyjęciu kluczyka musi się wyłączyć. Prawdopodobnie potrzeba zamienić we wtyku czerwono-biały z brązowo czerwonym lub (jeśli ma Kolega przejściówkę) żółty z czerwonym, w poście Kolegi Weryfany są to styki "4" i "7" - to raz.
Dwa: radio jest zasilane (stały 30) z bezpiecznika 22 i razem z nim jest też zapalniczka - jeśli w niej jest prąd to nie ma siły i w czerwono-białym, grubszym nieco od pozostałych, musi być też.
Sterowanie włączaniem/wyłączaniem radia odbywa się kabelkiem cienkim kolor brązowo-czerwony - prąd przy włożonym kluczyku. To jest stan prawidłowy.
Dwa: radio jest zasilane (stały 30) z bezpiecznika 22 i razem z nim jest też zapalniczka - jeśli w niej jest prąd to nie ma siły i w czerwono-białym, grubszym nieco od pozostałych, musi być też.
Sterowanie włączaniem/wyłączaniem radia odbywa się kabelkiem cienkim kolor brązowo-czerwony - prąd przy włożonym kluczyku. To jest stan prawidłowy.
Ostatnio zmieniony śr lip 16, 2008 22:45 przez Zico63b, łącznie zmieniany 3 razy.
radiomam z niemiec to jakies bez firmowe ale jak mialem je w innym aucie to bylo dobrze nie kasowaly sie stacje z radia i wszystko dzialalo a teraz jak nie mam tego wylacznika to musialem wyciagac bezpiecznik i co dziennie musze ustawic godzine i radio jakiego chjcve sluchac chyba pociagne nowy kabelek to bedzie najmniej roboty chodz zobacze jesszcze przxy stacyjce moze sie odlutowal z tej kostki Wielkie Dzieki Pozdrawiam
nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 235 gości