2.0 16v Wymiana pompy wodnej
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
2.0 16v Wymiana pompy wodnej
Więc tak myślałem że pompa wody w tym modelu nie bedzie dużo sie róznic od innych i ze wystarczy odkręcić 3 śruby jak w innych ale niestety sie mylilem. Problem w tym ze probowałem na pełno sposobów z bratem ściągnąć koło pasowe na wale korbowym ponieważ wymanage jest ściągniecie go do wymiany pompy (Nawet z wbitym biegiem i przytrzymanym hamulcem) mimo to koło pasowe dalej sie obraca. Pojechalismy wiec do jakiegoś mechanika dokładnie zapytac , powiedział ze koło skrzyni jest jakis korek i ze jak sie go odkeci można tm bez problemu włożyć jakiegoś pręta i przytrzymać to koło pasowe tak aby sie nie obracało i ze wtedy śruba sie bez problemu odkręci. Chciałem zapytać czy wyminiał z was już ktoś coś takiego , może da mi ktoś jakąś porade ?
Nie nie raczej nie jest ale o gwint tu sie raczej nie rozchodzi poniewaz nzwet gdyby byl lewy gwint to kolo pasow by sie kręciło razem z tą sruba 19" , chodzi o to zeby zatrzymac to koło pasowe w nieruchu ze tak napisze:) ten mechanik którego pytalem wymienial mi kiedys rozrzad i całą reszte , on stwierdził ze opisany przez niego sposob jest jedyny. Dlatego wole spytac czy ktos juz takim sposobem wymienial:)piotr2 pisze:a niema tam lewego gwintu?
No chyba ze mnie sklamal hehe.
Piotr2 widze ze tez masz ABFa moze napisze inaczej zmieniałes pewnie u siebie rozrzad jak wiesz nie jest to łatwe w tych silnikach i trzeba ściagnać tam obudowe paska klinowego. CHodzi mi o to dolne koło pasowe bo zeby zmienic pompe wody musze najpierw to koło pasowe ściągnąć. Jutro wypróbuje sposob tego mechanika.
Ostatnio zmieniony śr lip 02, 2008 17:01 przez Borert, łącznie zmieniany 3 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 311 gości