Silnik gaśnie, odcina zapłon
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Silnik gaśnie, odcina zapłon
Witam wszystkich forumowiczów i prosze o porade fachowców.Posiadam Golfa 3 2.0 gti i od poczatku zakupu istnieje taka usterka-autko potrafi zgasnac gdzie chce-na skrzyzowaniu w najwiekszym ruchu,albo w czasie skrecania,co jest wkurzajace i niebezpieczne.Najczesciej dzieje sie tak latem ,kiedy jest cieplej-zima rzadziej.Nieraz mozna jechac np:300km i nie zgasnie,a nieraz na odcinku 10km potrafi zgasnac kilka razy.wyglada to tak jakby ginal prad-(pala sie tylko kontrolki) i po wylaczeniu kluczykiem-po kilkunastu sekundach autko odpala jakby nigdy nic i tak do nastepnego razu.Nadmieniam,ze obroty i wszystko jest w jak najlepszym porzadku,odpala bez problemu-to dzieje sie tylko podczas jazdy.Sprawdzalem cewke i Halla wszystkimi sposobami podanymi na forum i wykazuje,ze jest Ok--przelutowalem tez i przemylem wazne przekazniki--sprawdzalem tez w nocy i nie wskazuje na jakiekolwiek przebicia i iskrzenie-nie wykazuje tez zadnych bledow na VAG'u-Halla wogule nie wykazuje,ani na wlaczonym,ani na wylaczonym silniku.Jaka moze byc przyczyna takiego zachowania?
z gory wielkie dzieki za pomoc
z gory wielkie dzieki za pomoc
Ostatnio zmieniony pn cze 30, 2008 19:20 przez gnat, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: wt sty 08, 2008 20:57
- Lokalizacja: podlaskie
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
takie awarie sa fatalne w diagnozie. Trzeba wozić ze sobą miernik, patrzeć czy jest iskra i sprawdzać halla w tym momencie kiedy nie chce zapalić. Zarówno uszkodzone hall jak i cewka mogą dawać takie objawy tylko chwilowo, więc jak akurat pali to nic nie stwierdzisz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- vwarek
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7389
- Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
- Lokalizacja: zDolny Śląsk
- Auto: Bora
- Silnik: AQN
Fuckt. Ja tylko mogę powiedzieć co zrobiłem bo sytuacja u mnie ta sama.Paweł Marek pisze:takie awarie sa fatalne w diagnozie.
Wymienione: kable WN, kopułka, świece, pompa paliwa, przekaźnik pompy paliwa, kostka stacyjki.
Podmienione dla testów, 100% sprawne: cewka, aparat zapłonowy..
Gaśnie dalej kiedy chce, tak jak u Ciebie, jadę do pracy ok. 10 kilometrów i zgaśnie dwa razy, w innym przypadku byłem nim w Austrii i nie zgasł ani razu. Dawałem do sprawdzenia ten moduł fabrycznego alarmu i nic nie znaleziono. Na VAG-u zero błędów.. Nie podmieniałem jedynie ECU.
Jest jedno, co go trzyma przy zyciu, jak mu zewrę czymś styki na przekaźniku paliwa (tak jakby zewrę go "ręcznie") nie zgaśnie nigdy..
The quieter you become, the more you are able to hear...
- CSR_GTI
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
- Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
- Kontakt:
Wierny ludu jest takie jedno małe słowo: "MASA"
Patrzeć wszystko gdzie jest masa!! Może nie łączyć przy klemie np jakiś mały kabelek, albo na silniku masa.... albo masa przy zapłonie.
Brak masy = brak iskry
Raz miałęm taką sytuacje ze sie poluzowała masa i zgasł... raz odpalił i gasł, odplaił i gasł i tak w kóko albo wogole nieodpalał... kilka minut stresu i szukania i wyszło szydło z worka - jedna masa na klemie poluzowana.
Patrzeć wszystko gdzie jest masa!! Może nie łączyć przy klemie np jakiś mały kabelek, albo na silniku masa.... albo masa przy zapłonie.
Brak masy = brak iskry
Raz miałęm taką sytuacje ze sie poluzowała masa i zgasł... raz odpalił i gasł, odplaił i gasł i tak w kóko albo wogole nieodpalał... kilka minut stresu i szukania i wyszło szydło z worka - jedna masa na klemie poluzowana.
18K4F inside... RWD car :)
- krzaś
- Użytkownik
- Posty: 296
- Rejestracja: ndz sty 14, 2007 13:49
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
gnat, zobacz u ciebie czy w skrzynce bezpieczników jest cos takiego jak przekaznik nr.30 jesli posiadasz cos takiego to wymień go. koszt ok.25 zl. Jest to przekaznik od głównego napiecia. Prawdopodobnie przegrzewa sie i rozłancza prad. Wielokrotnie było o tym na forum.
Pozdro Krzaś
Pozdro Krzaś
Zapraszamy http://cb-pomorze.pl/viewtopic.php?t=32#top
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 193 gości