Problem z odpaleniem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
HugokopteR
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: pn paź 08, 2007 22:12
Lokalizacja: NEL
Kontakt:

Problem z odpaleniem

Post autor: HugokopteR » ndz cze 22, 2008 15:38

Witam
mam problem z moim mk2 1.8(benz+gaz)
ostatnio bardzo ciezko mi odpala, a na goracym silniku czesto w ogole nie chce odpalic
wczesniej nie mialem tego problemu.
Przy zaplonie nic nie byo manipulowane

jaka moze byc tego przyczyna i jak ja wyeliminowac
z gory wielkie dzieki za pomoc

pozdrawiam
Karol z Ełku



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz cze 22, 2008 15:43

HugokopteR, mimo niedzieli, musisz napisać typ silnika


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
HugokopteR
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: pn paź 08, 2007 22:12
Lokalizacja: NEL
Kontakt:

Post autor: HugokopteR » ndz cze 22, 2008 15:47

wiem ze to bardzo glupie pytanie ale o co ci chodzi
jest to zwykly 1.8 90konny

gzie moge sie dowiedziec jaki mam typ silnika
Ostatnio zmieniony ndz cze 22, 2008 16:00 przez HugokopteR, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz cze 22, 2008 16:15

z naklejki w bagażniku, z dokumentów auta, z porównania z różymi fotkami które znajdziesz na forum, możesz sam zrobić fotkę i wkleić tutaj.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz cze 22, 2008 18:36

HugokopteR, gaznik czy wtrysk ?
wtrysk jednopunkt czy wielo ? jak jednopunkt to obstawiam czujnik neibieski ssania, , na goracym przelewa i ciezko zapali , a na zimnym jak odpala ? lepiej czy tak samo ?


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Marcus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 16:20
Lokalizacja: Kwidzyn

Post autor: Marcus » ndz cze 22, 2008 18:57

jak 90 koni to r1.8 rp mono wtrysk i tyle



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz cze 22, 2008 19:23

Marcus pisze:jak 90 koni to r1.8 rp mono wtrysk i tyle
a slyszales o GX ? GU ? troszczke trzeba wiedziec o czym sie mowi :)
Ostatnio zmieniony ndz cze 22, 2008 21:00 przez guti, łącznie zmieniany 1 raz.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 306 gości