Witam.
Kupiłem niedawno mk3 GTI i ma on pseudosportowe zawieszenie tzn. na przodzie ma ściśnięte sprężyny o jeden zwój za pomocą 2 obejm. Mam pytanko, bo czytałem ze to dosc niebezpieczne jeździc z czyms takim. Jak ściągnąć te obejmy, czy wogóle dam rade sam? a moze lepiej kupic nowe sprezyny na przód (najlepiej lekko obniżone)?
Jak zdjąć obejmy?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
jak mniemam to sa zwykłe klamry do lin takie z przekładka skrecone na sruby?...przetnij lub rozkręc klamry
pewnie masz syf takiego lub bardzo podobnego typu
pewnie masz syf takiego lub bardzo podobnego typu
Ostatnio zmieniony sob cze 14, 2008 13:35 przez Fahoo, łącznie zmieniany 1 raz.
- kaczor4011
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2264
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
- Lokalizacja: Londyn
obawiam sie ze to moze byc niebezpieczne. sprezyna jest scisnieta a jak przetniesz to mozna oberwac najlepiej by bylo scisnac springi sciskaczem i dopiero rozkrecic, ewentualnie powoli rozkrecac (po rowno na kazdej srubie) i moze sie udac, wszystko zalezy jak bardzo jest scisnieta sprezynaFahoo pisze:przetnij
golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
ja sie tego aż boje dotykać...boje sie również z tym jeździć.
Myslałem pojechać z tym do kogoś.
Ewentualnie podnieści auto, opuścić dane koło na klocek żeby było wyżej i żeby była troche sprężyna ściśnieta i wtedy próbować powoli odkrecać... Ale mam kolejne pytanie czy jeżeli zdejme ten shit to czy sprezyna bedzie zdrowa??
to jest coś takiego typu jak te na środku zdjęcia:
Gdyby to były takie jak na zdjeciu 2 posty wyżej to bym sie tak nie martwił.....a tu jeden zwój dotyka drugiego....
[ Dodano: 26 Cze 2008 17:00 ]
no i rozwiązane: przy okazji wymiany osłon przegubów koleś odkręcił to normalnie kluczem, pier***nęło ale na szczęscie nikomu nic sie nie stało, tak było na jednej sprężynie....na drugiej obejmy były kijowo założone i sprężyna krzywo leżała, wyjęliśmy macpersona, ścisnęliśmy sprężyne i odkręcone...powiem wam że auto niestety troche podskoczyło do góry ale na naszych drogach niestety lepiej być wyżej i mieć miekko...
Myslałem pojechać z tym do kogoś.
Ewentualnie podnieści auto, opuścić dane koło na klocek żeby było wyżej i żeby była troche sprężyna ściśnieta i wtedy próbować powoli odkrecać... Ale mam kolejne pytanie czy jeżeli zdejme ten shit to czy sprezyna bedzie zdrowa??
to jest coś takiego typu jak te na środku zdjęcia:
Gdyby to były takie jak na zdjeciu 2 posty wyżej to bym sie tak nie martwił.....a tu jeden zwój dotyka drugiego....
[ Dodano: 26 Cze 2008 17:00 ]
no i rozwiązane: przy okazji wymiany osłon przegubów koleś odkręcił to normalnie kluczem, pier***nęło ale na szczęscie nikomu nic sie nie stało, tak było na jednej sprężynie....na drugiej obejmy były kijowo założone i sprężyna krzywo leżała, wyjęliśmy macpersona, ścisnęliśmy sprężyne i odkręcone...powiem wam że auto niestety troche podskoczyło do góry ale na naszych drogach niestety lepiej być wyżej i mieć miekko...
Ostatnio zmieniony sob cze 14, 2008 20:30 przez carter19, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 258 gości