Witam wszystkich, szukałem na forum, ale znalazłem tylko w miarę podobne wątki...
Mam Varianta 1,9TDI 101KM, 2004r. Niedawno odpaliłem auto i powstała zasłona z czarnego dymu. Ruszyłem z miejsca ale musiałem dodać sporo gazu. Przeszło mu...
Tydzień spokoju i... włączyłem klimatyzację i znowu kopcenie. Zgasł mi jak ruszałem, odpaliłem a tam kontrolka silnika. Kopcił tak, że aż normalnie wstydziłem się tym jechać. Ludzie trąbili! Po nocy odpaliłem auto, kontolka nie świeci wszystko OK.
Dzień później wyprawa do Warszawy: jadę i nagle na niskich obrotach słyszę jak bym jechał jakimś dostawczym gratem. Malutka moc, dzwięk jak w traktorze, takie głośne terkotanie starego poczciwego diesla. Po chwili dalej jedzie normalnie i nie kopci... Kontrolka niestety się pali. Znajomy powiedział, że jakoś dziwnie głośno pierdzi. Otworzyłem maskę a tam coś tak nieładnie pracowało (blisko rozrządu)
Dziś kopci ale silnik chodzi OK. Dodam, że mam trochę więcej oleju (wlali mi na wymianie jakiś mm ponad normę, tak 4tyś km), filtry pozmieniane (olej, pow.), przepływka nówka.
Czy ktoś wie o co chodzi? To auto nigdy nie kopciło na czarno... Pomocy :-/
Kopci na niskich obrotach, łatwo gaśnie, czasem traktor
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: czw maja 24, 2007 06:36
- Lokalizacja: Łódź
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
Re: Kopci na niskich obrotach, łatwo gaśnie, czasem traktor
pompki się kończą
www.vagtune.pl tel. 502730289
-
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: czw maja 24, 2007 06:36
- Lokalizacja: Łódź
Droga sprawa te pompowtryski? Wystarczy wymienic jedna jeśli jedna jest zepsuta? Aha widziałem gdzieś regeneracje pompowtrysków, kalkuluje się?
Jak wymieniać wszystkie to na jakie? Może jakieś mocniejsze czy lepsiejsze?
PS Dziś jechałem 30km 180km/h i bez problemów. Zapiernicza jak trzeba... Odwidziało mu się. I takie moje spostrzeżenie: jak jest mniej niż 24 stopnie C i nie ma słońca problem się nie pojawia.
Jak wymieniać wszystkie to na jakie? Może jakieś mocniejsze czy lepsiejsze?
PS Dziś jechałem 30km 180km/h i bez problemów. Zapiernicza jak trzeba... Odwidziało mu się. I takie moje spostrzeżenie: jak jest mniej niż 24 stopnie C i nie ma słońca problem się nie pojawia.
Ostatnio zmieniony pt cze 13, 2008 20:14 przez Dr Koncpom, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: czw maja 24, 2007 06:36
- Lokalizacja: Łódź
Cały czas zasuwa jak trzeba (kontrolka świeci dalej), problem naprawdę pojawia się jak jest gorąco. Teraz luzik, nawet dymka z rury nie puści...
Przy 150tyś, serwisowanym autku takie numery z pompowtryskami chyba nie powinny mieć miejsca? Możliwe, że coś z programem w kompie, albo jakimś głupim czujnikiem? Albo tak jak napisał Wałek: to tylko filtr... ...marki "kager" który ma 8miesięcy i wygląda jak z przed wojny... Jak to jego wina to zapakuje i do prezesa FOTY poślę priorytetem z podziękowaniem za zapchany wtrysk.
Jadę pod VAGa podpiąć dyliżans jakoś na początku tygodnia i się okaże. Mimo to czekam na jakieś mądre wasze opinie i doświadczenia
[ Dodano: 17 Cze 2008 19:15 ]
Diagnoza VAGiem zrobiona! Przepływomierz zepsuty! Nowy kurde od Boscha oryginał co mam go dopiero 4 miesiące, ale szmelc... Dobrze, że to ma gwarancję.
Komputer pokazywał podczas ruszania z miejsca, że ma błąd odczytu z tego urządzenia. Diagnoza prosta, ale czemu Bosch się zepsuł? Facet pytał mnie czy to przepławka z chińskiego importu
He pompki mają się dobrze Kasa zostaje w kieszeni.
Przy 150tyś, serwisowanym autku takie numery z pompowtryskami chyba nie powinny mieć miejsca? Możliwe, że coś z programem w kompie, albo jakimś głupim czujnikiem? Albo tak jak napisał Wałek: to tylko filtr... ...marki "kager" który ma 8miesięcy i wygląda jak z przed wojny... Jak to jego wina to zapakuje i do prezesa FOTY poślę priorytetem z podziękowaniem za zapchany wtrysk.
Jadę pod VAGa podpiąć dyliżans jakoś na początku tygodnia i się okaże. Mimo to czekam na jakieś mądre wasze opinie i doświadczenia
[ Dodano: 17 Cze 2008 19:15 ]
Diagnoza VAGiem zrobiona! Przepływomierz zepsuty! Nowy kurde od Boscha oryginał co mam go dopiero 4 miesiące, ale szmelc... Dobrze, że to ma gwarancję.
Komputer pokazywał podczas ruszania z miejsca, że ma błąd odczytu z tego urządzenia. Diagnoza prosta, ale czemu Bosch się zepsuł? Facet pytał mnie czy to przepławka z chińskiego importu
He pompki mają się dobrze Kasa zostaje w kieszeni.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 227 gości