login 12233 -> adaptacja bloku 03, od czego on jest?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
login 12233 -> adaptacja bloku 03, od czego on jest?
Witam jak w temacie za co odpowiada ten blok i jaka ma być wartość standardowa w silniku AFN
Dzięki za info.
Dzięki za info.
Ostatnio zmieniony pt maja 09, 2008 19:46 przez peyo32, łącznie zmieniany 1 raz.
Wartość standard to 32768, i chyba odpowiada za EGRa.
Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Re: login 12233 -> adaptacja bloku 03, od czego on jest?
A po ustawieniu na max bodajże 33768, co będzie się działo?
Nigdzie nie znalazłem, a na stronie ross-tech:
To decrease the EGR rate, increase the number to the highest possible value (typically 33768).
This will prevent/slow down the intake manifold clogging problem and reduce smoke.
Though the MAF at idle is still within specifications (370 mg/h) do not use this adaptation on the road
Again, this EGR setting is for off-road use only !!!
-Tzn. że zamknie egr na stałe dobrze kumam?
-Jeśli tak, to zaślepianie egr nie ma już sensu?
-czy zaślepienie egr lub ustawienie powyższej wartości, omija problem z klapą gaszącą?
Nigdzie nie znalazłem, a na stronie ross-tech:
To decrease the EGR rate, increase the number to the highest possible value (typically 33768).
This will prevent/slow down the intake manifold clogging problem and reduce smoke.
Though the MAF at idle is still within specifications (370 mg/h) do not use this adaptation on the road
Again, this EGR setting is for off-road use only !!!
-Tzn. że zamknie egr na stałe dobrze kumam?
-Jeśli tak, to zaślepianie egr nie ma już sensu?
-czy zaślepienie egr lub ustawienie powyższej wartości, omija problem z klapą gaszącą?
login 12233 -> adaptacja bloku 03, od czego on jest?
Nie zamknie całkiem, będzie się mniej otwierał.
Tak zaślepienie egr nie ma sensu, bo sterownik może łapać tryb awaryjny w pewnych warunkach.
Tak zaślepienie egr nie ma sensu, bo sterownik może łapać tryb awaryjny w pewnych warunkach.
login 12233 -> adaptacja bloku 03, od czego on jest?
Zaślepienie EGR nie będzie powodować trybu awaryjnego ani w silniku ALH i pozostałych VP jak i również nie łapie go w silnikach 1.9 TDI PD i 2.0 TDI. W tych ostatnich dwóch rodzajach silników (ale w 1.9 TDI PD począwszy od Golfa 5 i chyba jeszcze w silniku AXR w Golfie 4) będzie tylko sygnalizacja usterki w obwodzie EGR kontrolką na blacie i/lub komunikatem na FIS'ie ale nic poza tym.t0mal pisze:Tak zaślepienie egr nie ma sensu, bo sterownik może łapać tryb awaryjny w pewnych warunkach.
Nie rozumiem tylko tego pytania :
Klapa gasząca nie ma nic do EGR w przypadku ALH chyba, że chodziło Ci w tym pytaniu zupełnie o coś innego a jeśli tak to wyjaśnij dokładniej o co.Sivyx pisze:czy zaślepienie egr lub ustawienie powyższej wartości, omija problem z klapą gaszącą?
Re: login 12233 -> adaptacja bloku 03, od czego on jest?
No chodziło mi właśnie o to.. Myślałem po przeczytaniu paru stron, obejrzeniu kilku zdjęć, że klapa jest przy samym zaworze egr.. Więc chyba się myliłem..
A jeśli klapa źle chodzi to wywali bład?
A jeśli klapa źle chodzi to wywali bład?
- daniel.wwe
- TDI PoweR
- Posty: 752
- Rejestracja: wt lip 05, 2011 14:04
login 12233 -> adaptacja bloku 03, od czego on jest?
No bo klapa jest przy zaworze EGR
Źle chodzi tzn?
Klapa odpowiada tylko za gaszenie silnika. Podczas gaszenia się zamyka i silnik wtedy miękko gaśnie (nie telepie nim)
Źle chodzi tzn?
Klapa odpowiada tylko za gaszenie silnika. Podczas gaszenia się zamyka i silnik wtedy miękko gaśnie (nie telepie nim)
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców”
login 12233 -> adaptacja bloku 03, od czego on jest?
Dokładnie tak jak kolega daniel19843 napisał a od siebie dodam, że zaślepienie EGR powoduje tylko to, że spaliny nie dostają się do wnętrza obudowy EGR i dalej do komór spalania poprzez kolektor ssący. Klapa gasząca i tak cały czas będzie pracować prawidłowo, niezależnie od tego, czy EGR jest zaślepiony czy nie gdyż jest sterowana niezależnie od EGR.
Re: login 12233 -> adaptacja bloku 03, od czego on jest?
Witam, sorka za odświeżenie, ale mam problem z adaptacją EGR, w VCDS przy próbie adaptacji kanału 03 wyskakuje błąd "Channel 03 not available". W Basic Settings(nastawy podstawowe) wartości się pokazują, ale ja potrzebuje je zmienić.
Jeśli to zły dział to proszę o przeniesienie.
Jeśli to zły dział to proszę o przeniesienie.
login 12233 -> adaptacja bloku 03, od czego on jest?
Tzn. nie mam opcji Login, ale mam opcje security access we wcześniejszym menu, tam wpisałem 12233. Nie pamiętam, ale chyba przy próbie wejścia w adaptacje wyskakiwało info, że potrzebne logowanie. Po wpisaniu tego w security access problemu nie było.
Edit:
Sprawdzałem w passacie B5, tam jest normalnie opcja login, po wpisaniu kodu 12233 w menu adaptacji pojawia się możliwość edycji parametrów EGR. U mnie zamiast opcji Login jest Coding II. Jeśli ktoś cokolwiek wie, co zrobić, zmienić, przekodować żebym mógł edytować kanał 3 w menu adaptacji.
Gdzieś czytałem o jakiejś edycji bitów, ale nie jestem pewien co do tego.
Edit:
Sprawdzałem w passacie B5, tam jest normalnie opcja login, po wpisaniu kodu 12233 w menu adaptacji pojawia się możliwość edycji parametrów EGR. U mnie zamiast opcji Login jest Coding II. Jeśli ktoś cokolwiek wie, co zrobić, zmienić, przekodować żebym mógł edytować kanał 3 w menu adaptacji.
Gdzieś czytałem o jakiejś edycji bitów, ale nie jestem pewien co do tego.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 154 gości