Problem z odpaleniem auta z klem od innego auta
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z odpaleniem auta z klem od innego auta
Witam,
Mam problem przy odpalaniu auta, Rozrusznik nie ma siły by zakręcić..
Fakt 1: Akumulator bez jeżdżenia rozładowuje się w 2-3 dni.. w zimę czy lato.. nie robi mu różnicy .. czyli trup... będę w tym tygodniu wymieniał..
Fakt 2: Przy odpalaniu auta z klem od drugiego, nie jest to takim "hop siup" jak mogłoby się wydawać.. Od akumulatora TICO + ładowanie, rozrusznik nawet nie zakręcił...
Od kilkuletniego bmw + ładowanie miał duuuuuży problem, rozrusznik ledwo zakręcił.. w końcu, w bólach, za 3 razem załapał...
* Dodam, że z mojego akumulatora ściągam klemy i "jadę" tylko przez kogoś akumulator ...
Jestem zielony w sprawach samochodów, więc proszę o pomocne opinie w laicki sposób..
Dla mnie to sprawa dziwna.. bo co za problem czy akumulator mieści się pod maską, czy w samochodzie obok. Dziwne jest to, skoro drugi samochód jest odpalony i zakładam, że ma ładowanie do akumulatora więc napięcie na nim jest większe niż te 12V.. więc u mnie spokojnie powinno auto załapać..
Dzięki za pomocne opinie ..
Mam problem przy odpalaniu auta, Rozrusznik nie ma siły by zakręcić..
Fakt 1: Akumulator bez jeżdżenia rozładowuje się w 2-3 dni.. w zimę czy lato.. nie robi mu różnicy .. czyli trup... będę w tym tygodniu wymieniał..
Fakt 2: Przy odpalaniu auta z klem od drugiego, nie jest to takim "hop siup" jak mogłoby się wydawać.. Od akumulatora TICO + ładowanie, rozrusznik nawet nie zakręcił...
Od kilkuletniego bmw + ładowanie miał duuuuuży problem, rozrusznik ledwo zakręcił.. w końcu, w bólach, za 3 razem załapał...
* Dodam, że z mojego akumulatora ściągam klemy i "jadę" tylko przez kogoś akumulator ...
Jestem zielony w sprawach samochodów, więc proszę o pomocne opinie w laicki sposób..
Dla mnie to sprawa dziwna.. bo co za problem czy akumulator mieści się pod maską, czy w samochodzie obok. Dziwne jest to, skoro drugi samochód jest odpalony i zakładam, że ma ładowanie do akumulatora więc napięcie na nim jest większe niż te 12V.. więc u mnie spokojnie powinno auto załapać..
Dzięki za pomocne opinie ..
Ostatnio zmieniony pn maja 05, 2008 13:53 przez jarekw0, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Po pierwsze sprawdz u siebie na wylaczonym silniku jaki mas zpobor energii. Moze jakas zarowka ci sie pali, np w bagazniku. Co do odpalania z innego auta to musisz miec aku tej samej sprawnosci co w twoim aucie. Prad rozruchowy. Moze ktorys z kabli od aku jest walniety? Masa?
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
"Po pierwsze sprawdz u siebie na wylaczonym silniku jaki mas zpobor energii." - jak to sprawdzić ? i w jakich granicach ten pobór jest dopuszczalny (mam alarm, więc pewnie on coś żre..)
jak akumulator podładuję na prostowniku nawet marne 40 minut, to auto odpali...
A co z rozrusznikiem może być? bo może rzeczywiście ma jakiś opór podczas obrotu...
jak akumulator podładuję na prostowniku nawet marne 40 minut, to auto odpali...
A co z rozrusznikiem może być? bo może rzeczywiście ma jakiś opór podczas obrotu...
Ostatnio zmieniony pn maja 05, 2008 14:04 przez jarekw0, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Aku jest w miare nowe? Sprawdz jaki masz pobor (miernikiem) i bedziemy myslec czy to duzo czy malo. Jak rozrusznik kreci na twoim naladowanym aku?
Ostatnio zmieniony pn maja 05, 2008 14:06 przez Gitner, łącznie zmieniany 2 razy.
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Mój akumulator już przeżył co trzeba i szybko się rozładowywuje bez jazdy.. po 2-3 dniach auta nie odpalę..
Jak podładuję akumulator, to nie ma problemu z odpaleniem.. 2 sek i odpala...
Jakiś miesiąc temu byłem w warsztacie i koles sprawdzał miernikiem przy włączonym silniku, i mówił , że ma dobre ładowanie.. Ale dokładnie nie powiem ile bo nie pamięta.. Miernika nie posiadam..
Jak podładuję akumulator, to nie ma problemu z odpaleniem.. 2 sek i odpala...
Jakiś miesiąc temu byłem w warsztacie i koles sprawdzał miernikiem przy włączonym silniku, i mówił , że ma dobre ładowanie.. Ale dokładnie nie powiem ile bo nie pamięta.. Miernika nie posiadam..
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Jaki masz silnik? Wazny jest prad rozruchowy aku..jarekw0 pisze:Czy takie są duże różnice pomiędzy samochodami, że podpinając inny akum(nawet nowy) może nie odpalić?
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
no to świetnie - spal kiedyś kable tą metodą - nie wypina się własnego aku tylko do twojego aku do klem (zapiętych) dopinasz kable rozruchowe - drugie auto chodzi przez chwilę doładowując ci twój aku - wtedy dopiero rozruchjarekw0 pisze:* Dodam, że z mojego akumulatora ściągam klemy i "jadę" tylko przez kogoś akumulator ...
Spoko dzięki za info, cóż pierwszy słysze ..greg pisze:no to świetnie - spal kiedyś kable tą metodą - nie wypina się własnego aku tylko do twojego aku do klem (zapiętych) dopinasz kable rozruchowe - drugie auto chodzi przez chwilę doładowując ci twój aku - wtedy dopiero rozruchjarekw0 pisze:* Dodam, że z mojego akumulatora ściągam klemy i "jadę" tylko przez kogoś akumulator ...
W takim razie może rzeczywiście to że tamten akumulator ładuje mój i potem idzie na rozruch daje info o tym dlaczego auto ma problem z uruchomieniem z klem..
[ Dodano: 05 Maj 2008 15:50 ]
Silnik 1,4 - benzyniak
[ Dodano: 05 Maj 2008 15:51 ]
Silnik 1,4 - benzyniak
- wasiak
- Gadatliwa bestia
- Posty: 734
- Rejestracja: sob lis 24, 2007 12:18
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
co do odpalenia z kabli to moze byc wina kabli sprawdz czy sie grzeja przy laczeniu kabla z krokodylkiem jak sie bardzo gdzeja to mozsz je wywalic
tanie kable robione sa z bardzo cieniutkiego splotu miedzianego zalane duzo iloscia plastiku przez co sie wydaja grubsze
nieraz jest tak za kabel nie ma nawet milimetra srednicy i sa takie opory przewodzenia a potem przejscia do krokodylka ze prad ktory jest na koncu kabli przy twoim aku jest zbyt maly by zakrecic silnikiem bo wszystko idzie w cieplo
tanie kable robione sa z bardzo cieniutkiego splotu miedzianego zalane duzo iloscia plastiku przez co sie wydaja grubsze
nieraz jest tak za kabel nie ma nawet milimetra srednicy i sa takie opory przewodzenia a potem przejscia do krokodylka ze prad ktory jest na koncu kabli przy twoim aku jest zbyt maly by zakrecic silnikiem bo wszystko idzie w cieplo
Jeśli masz auto wyposażone w auto alarm to proponuje podpiąć kable do aku zamknąć z pilota otworzyć i dopiero odpalić... Miałem podobny problem u ojca w Vectra B i dopiero po uzbrojeniu alarmu i otwarciu można bylo auto odpalić... Dla systemu zabezpieczenia auta przed kradzieżą każy lewy prąd to oznaka ingerencji złodzieja... Spróbuj może VW tez to ma....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 186 gości