co sadzicie o trym slinku 2.3 v5 ktory jest w mk4 i passacie b5?? podobno tam jest lancuch a nie pasek czy to prawda?? jak z jego zywotnoscia?? i spalanie...
poprosze o ogolne opinie
silnik 2.3 v5 co sadzicie???
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 123
- Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:53
- Lokalizacja: w-wa
- Kontakt:
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Dobry motor, jesli chcesz nim jezdzic na codzien to bedziesz zadowolony. Jesli chcesz go tuningować to pomysl o innym silniku.
W wielkim skrocie jest to VR z obcietym jednym garem. Pali zaleznie od kierownika ale okolo 10 litrow w miescie przy spokojnej jezdzie to calkiem realny wynik. W trasie 7-7,5 tez do osiagniecia bez szalenstw.
W wielkim skrocie jest to VR z obcietym jednym garem. Pali zaleznie od kierownika ale okolo 10 litrow w miescie przy spokojnej jezdzie to calkiem realny wynik. W trasie 7-7,5 tez do osiagniecia bez szalenstw.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- MiChAoS
- Forum Master
- Posty: 1217
- Rejestracja: ndz maja 07, 2006 19:07
- Lokalizacja: Warszawa / Zegrze
- Kontakt:
kolega ma mk4 2,3 v5 spalanie miasto 14l trasa 9 - 10l przy przeciatnej jezdzie ale jak na poczatku probowal spokojnie jezdzic to ponizej 12 nie schodzilo a co do opini to jezdzi to poruwnywalnie do ABF-a brat jak jeszcze mial mk3 ABF to roznica byla o pol blotnika (przedniego) ale tez nie zawsze zalezy od startu.. wiec jak juz to bym proponowal 1.8T, miniejsze spalanie, ale duzo lepsza frajda i niema porownania do V5 w osiagach
Ostatnio zmieniony pn maja 05, 2008 15:12 przez MiChAoS, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości