Tłoczek hamulcowy z tyłu, jaki gwint?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Tłoczek hamulcowy z tyłu, jaki gwint?
Witam,
przy wymianie klocków hamulcowych z tyłu pojawił się problem z cofnięciem tłoczka.
Przyznam, że na początku próbowałem go tylko cofać, potem dotarło do mnie że się go wkręca.
Więc okręciłem go parę razy, ale on się nie cofał, więc wykręciłem go całkowicie żeby sprawdzić czy wszystko gra.
No i wydaje mi się ze ten gwint to się trochę "zmęczył". Chciałbym go jakoś odświeżyć (nagwintować), ale on jest jakiś nietypowy.
Czy są dostępne gwintowniki takiego typu??
Czy jest szansa dokupić ten wewnętrzny element z gwintem, czy muszę kupić cały tłoczek??
przy wymianie klocków hamulcowych z tyłu pojawił się problem z cofnięciem tłoczka.
Przyznam, że na początku próbowałem go tylko cofać, potem dotarło do mnie że się go wkręca.
Więc okręciłem go parę razy, ale on się nie cofał, więc wykręciłem go całkowicie żeby sprawdzić czy wszystko gra.
No i wydaje mi się ze ten gwint to się trochę "zmęczył". Chciałbym go jakoś odświeżyć (nagwintować), ale on jest jakiś nietypowy.
Czy są dostępne gwintowniki takiego typu??
Czy jest szansa dokupić ten wewnętrzny element z gwintem, czy muszę kupić cały tłoczek??
Ostatnio zmieniony ndz maja 04, 2008 18:40 przez tomzet, łącznie zmieniany 1 raz.
chyba tylko to Ci pozostaje, ale z używki mozna dosyć tanio wyrwać, rozbitków jest pełnotomzet pisze:czy muszę kupić cały tłoczek??
Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
nie dokońca http://www.allegro.pl/item357290565_vw_ ... a_tyl.htmltomzet pisze:a za to 150 sobie liczą
wpisz w przeglądrke allegro "zacisk IV" i wyskoczy co nieco http://www.allegro.pl/search.php?string=zacisk+IV
Ostatnio zmieniony ndz maja 04, 2008 17:50 przez Kulon, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
masz racje troche tego jest.kulon-x pisze:nie dokońca http://www.allegro.pl/item357290565_vw_ ... a_tyl.htmltomzet pisze:a za to 150 sobie liczą
ja sie zasugerowalem tym http://allegro.pl/item354908609_golf_4_ ... prawy.html
jutro podzwonie po szrotach w krakowie
[ Dodano: 04 Maj 2008 18:30 ]
a są jakieś dobre domowe sposoby zastąpienia takiego specjalnego przyrządu??kiss pisze: nie wystarczy tylko nim kręcić. musisz przy tym jeszcze go mocno wciskać. kręcisz w prawą strone i jednoczesnie mocno dociskasz. Są do tego specjalne przyżądy
np. imadło+klucz żabka+dwie osoby
Ostatnio zmieniony ndz maja 04, 2008 18:31 przez tomzet, łącznie zmieniany 1 raz.
oczywiście, są różne metody zastępczetomzet pisze:a są jakieś dobre domowe sposoby zastąpienia takiego specjalnego przyrządu??
tutaj np. spojrzyj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15
jutro bede z tym walczyl.
[ Dodano: 05 Maj 2008 15:15 ]
wymienilem klocki z tylu, przy okazji plyn hamulcowy.
jak sie okazuje tloczek jest ok, rozebralem go i przeczyscilem.
cofal sie bardzo lekko (uzywalem narzedzia wlasnej konstrukcji)
ale po jezdzie probnej, straszny smrod i kolo bardzo sie nagrzalo.
wewnetrzny klocek sie nie cofnal.
rozkrecilem ten zaciski i jedna sruba(z gumowa oslona) nie chodzi luzno, blokuje sie.
druga natomiast ma duzo luzu.
i to moim zdaniem powoduje ze klocek caly czas trze o tarcze.
no chyba ze te sruby maja tak ciezko chodzic?? jak to jest??
oslony gumowe sa ok, i w srodku tego smaru bylo sporo.
te śruby mają chodzić jak masełko, poprostu syfu się nazbierało oraz temperatua swoje zrobiła i dlatego kolcek od wew. strony szybciej się ścierał ? tak ? w warsztacie to nagrzewają to palnikiem i wychodzi lekko śruba później smar i wraca do normy ale wiadomo na pewien tylko okres czasutomzet pisze:no chyba ze te sruby maja tak ciezko chodzic
ale chyba już sobie z tym poradziłeś bo troche późno zauważyłem Twoje pytanie
pozdrawiam
Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
pare dni nie robilem z golfem, bo mnie nie bylo.
z tymi srubami dalem sobie rade, ale zacisk dalej sie blokuje.
chce teraz wymenic przewody hamulcowe, bo moze plyn hamulcowy sie nie cofa,
jest to mozliwe?
no i przy okazji wymienie te sruby(prowadnice) na nowe.
[ Dodano: 10 Maj 2008 09:29 ]
mam problem z jednym wezykiem hamulcowym, tym co idzie po belce.
nie ma do niego zamiennika, wiecie czy moze wezyk z jakiegos innego auta(po niewielkich modyfikacjach) pasowalby do mojego golfa.
bo ten wezyk od zacisku do belki, mozna bez problemu dostac.
z tymi srubami dalem sobie rade, ale zacisk dalej sie blokuje.
chce teraz wymenic przewody hamulcowe, bo moze plyn hamulcowy sie nie cofa,
jest to mozliwe?
no i przy okazji wymienie te sruby(prowadnice) na nowe.
[ Dodano: 10 Maj 2008 09:29 ]
mam problem z jednym wezykiem hamulcowym, tym co idzie po belce.
nie ma do niego zamiennika, wiecie czy moze wezyk z jakiegos innego auta(po niewielkich modyfikacjach) pasowalby do mojego golfa.
bo ten wezyk od zacisku do belki, mozna bez problemu dostac.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości