Problem Pierburgiem 2ee rozwiązany, znalazł się fachowiec
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Biolyvyoob
- Mały gagatek
- Kontakt:
Problem Pierburgiem 2ee rozwiązany, znalazł się fachowiec
Witam wszystkich.
Problemy z gaźnikami Pierburg wracają jak bumerang, ja też miałem ich dość sporo i mimo że też jestem mechanikiem i za bardzo miałem chęć na próbę naprawy. Jeżdziłem po wielu pseudo fachowcach ale nikt nie chciał się podjąć naprawy, aż w końcu znalazłem gościa który bez większych problemów usunął mój problem.
Jestem z Śląska, warsztat znalazłem w Chorzowie, dodam tylko że zajmują się tylko wtryskami i gaźnikami i naprawdę wiedzą co robią, mając przy tym dostęp do części. Z tego co gadałem z nimi to ściągają je z niemiec. Jakby ktoś chciął to podaje numer telefonu do nich 32-241-43-78
Jak będziecie mieli jakieś pytania to walcie śmiało.
Aha trzeba się umawiać na termin ok 7 dni prędzej (mają tyle roboty)
Pozdrawiam
Problemy z gaźnikami Pierburg wracają jak bumerang, ja też miałem ich dość sporo i mimo że też jestem mechanikiem i za bardzo miałem chęć na próbę naprawy. Jeżdziłem po wielu pseudo fachowcach ale nikt nie chciał się podjąć naprawy, aż w końcu znalazłem gościa który bez większych problemów usunął mój problem.
Jestem z Śląska, warsztat znalazłem w Chorzowie, dodam tylko że zajmują się tylko wtryskami i gaźnikami i naprawdę wiedzą co robią, mając przy tym dostęp do części. Z tego co gadałem z nimi to ściągają je z niemiec. Jakby ktoś chciął to podaje numer telefonu do nich 32-241-43-78
Jak będziecie mieli jakieś pytania to walcie śmiało.
Aha trzeba się umawiać na termin ok 7 dni prędzej (mają tyle roboty)
Pozdrawiam
Potrzebujesz części ?? Napisz do mnie, mam wiele części do MK2 , MK3
powiedz jaki miales problem z tm gaźnikiem , w koncu masz jakąś nabytą wiedzie