Tył siedzi niżej MK II , dlaczego????
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- skorut
- Mały gagatek
- Posty: 50
- Rejestracja: wt maja 03, 2005 22:42
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
- Kontakt:
Tył siedzi niżej MK II , dlaczego????
Mam taki problem założyłem sprężyny obniżające -40mm i tył siedzi niżej niż przód (tak delikatnie ale jednak), amorki są dobre itd. Zaznacze tu że na seryjnym zawieszeniu też tak było, myślałem że to wina spręzyn ale na czerwonych tez tak jest - chociaż mniej. Co może byc tego przyczyną?
Holidays !!! Ludzie co to jest ??
u mnie dla odmiany tylek jest wysoko w przeciwienstwie do przodu i to tez dosc nie naturalnie za to w skodzie mialem taki sam problem jak wy, mechanik mowil ze cos z mocowaniem jest pochrzanione i zebym sie nie zdziwil jak mi amor przez maske wyskoczy pozniej jezdzilem nia jeszcze 8 miesiecy i sprzedalem nic mi nie wyskoczylo ale to byla czeska skoda favorit i nie ma jej co porownywac z golfami
Z tego co pamietam to golf 2 juz tak ma W 90r moj ojcic mial nowke golfa 2 1.6D GL no i w sumie to byl rodzinny samochod itd. Ale problem to byl ze tyl strasznie siadal. Jak gdzies sie wyjezdzalo to bylo strasznie, byle jakis wyboj i juz szural po ziemi chlapaczami. No ale to standardowe zawieszenie, sprezyny byly. Potem jak juz za bardzo siadl. To zostaly sprezyny oddane gdzies tam no i je troche wyciagneli i usztywnili i juz bylo ok. Ale czy byl super rowny czy tym razem tyl nie byl wyzej niz przod to nie pamietam
hmm jesli chodzi o standardowe zawieszenie to u mnie jest w miare rowno wiadomo jak sie kogos zapakuje na tyl to siada zeby nieco to polepszyc proponuje w sprezynki dac takie gumy usztywniajace, jesli chodzi o sporto zaiweche ktora mialem to na tylnych amorkach byla regulacja wiec moglem tyl podniesc do gory nieco zeby wyszlo ladnie a siedzial na ziemi troszke co widac na fotkach teraz czekam na okazje kupie jakies fele i chyba zakladam sporta bo auta tanieja na leb na szyje i za grosze go nie oddam
Nie wydaje mi sie zeby to była bolączka... Może to być wyeksploatowana belka z tyłu ale w niewielkim stopniu na to wpływ. To raczej kwestia sprężyn... Ja zmieniałem zawieche u siebie, ale u mnie jest cacy nie mam takiego problemu. Ale mam inny za to... Wyjścia są dwa, albo gwintowana zawiecha na tył i przód wtedy można sobie ustawić jak sie chce, albo jak wyżej było pisane 60/40 mm tylko muszą być to nowe sprężyny. Oczywiście można jeszcze porzeźbić ale to jednak zawiecha i bezpieczeństwo. Decyzja należy do was.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 341 gości