Czy ktoś mi podpowie jak wyregulować reczny by koła hamowane były mniej więcej z jednakową siłą. Mimo, że w kabinie naciąg obu linek jest jednakowy (bo obydwie linki są tej samej długości) to prawe koło przy hamowaniu aż piszczy a lewe niestety nie
Jakieś patenty na regulacje?
Mała Uwaga
Czytałem na forum, że mk2 NZ ma słaby reczny, kół nie blokuje etc. wiec nigdy nic z tym nie robiłem, bo ponoć tak ma być. Nieprawda!
Teraz przy okazji wymiany szczęk wyczyścilem bębny, toczenie rantów, farbka itd, wymieniłem linki, wszystko gdzie tylko mozliwe przesmarowałem, żeby zaraz rdza nie zjadła i... hamulce są NIESAMOWITE! Na ręcznym na asfalcie pisk i tak ma być, Mój wolfik też potrafi hamować )
Regulacja ręcznego
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- majster heniek
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2150
- Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 11:04
- Lokalizacja: Głuchołazy
- Auto: będzie
- Silnik: też
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 230 gości