Napinacz wiloklinu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Napinacz wiloklinu
jak wiekszosc uzytkownikow 1Z z kosmicznym przebiegiem mam i ja problemy z napinaczem paska wieloklinowego co daje 200zł na napinacz +koszt regeneracji ramienia
znajomy ma Toledo mk1 TDI i tam napinacza nie ma napinanie jest manualnie podobnie jak w AAZ mojego ojca, mam dostep do całej tej aluminiowej podstawy alternatora za 50 koła
pytanie brzmi czy ktos juz kombinowal w ten sposob by pozbyc se napinacza??
mozliwe to??
co jeszcze bedzie mi potrzebne, dzieki z gory za wypowiedzi
znajomy ma Toledo mk1 TDI i tam napinacza nie ma napinanie jest manualnie podobnie jak w AAZ mojego ojca, mam dostep do całej tej aluminiowej podstawy alternatora za 50 koła
pytanie brzmi czy ktos juz kombinowal w ten sposob by pozbyc se napinacza??
mozliwe to??
co jeszcze bedzie mi potrzebne, dzieki z gory za wypowiedzi
[...]Mam dwie kreski, - no to masz słaby zasięg
Robiłem taką przeróbkę w AAZ.
U mnie sie okazało że łapa od alternatora (miałem napinany napinaczem) jest uszkodzona a koszt używki to około 300zł, bez napinacza. Więc postanowiłem przerobić na te wersje ze sprężyną, co mnie kosztowało 100zł za łapę i 200zł za alternator- oczywiście wszystko używka.
Więc jak widać tańsza wersja, no i odpada mi koszt wymiany napinacza w przyszłości
Wszystko działa jak należy
U mnie sie okazało że łapa od alternatora (miałem napinany napinaczem) jest uszkodzona a koszt używki to około 300zł, bez napinacza. Więc postanowiłem przerobić na te wersje ze sprężyną, co mnie kosztowało 100zł za łapę i 200zł za alternator- oczywiście wszystko używka.
Więc jak widać tańsza wersja, no i odpada mi koszt wymiany napinacza w przyszłości

Wszystko działa jak należy

Ostatnio zmieniony ndz kwie 13, 2008 10:59 przez Saddam, łącznie zmieniany 1 raz.
Zgadza sie.
Przynajmniej u mnie w AAZ tak było, a wątpię że Twoja wersja sie dużo różni
Bo alternator pod napinacz ma jakby od spodu cztery łapy na śruby, a ten pod sprężynę ma trzy łapy i taka jakby połeczkę na której opiera sie sprężyna.
Ja myślałem że starczy wymiana łapy, bo alternatory po numerach różnią sie tylko ostatnią literą, no ale niestety.
Z tego co wiem to trudno dorwać alternator pod sprężynę, ja miałem farta.
Przynajmniej u mnie w AAZ tak było, a wątpię że Twoja wersja sie dużo różni

Bo alternator pod napinacz ma jakby od spodu cztery łapy na śruby, a ten pod sprężynę ma trzy łapy i taka jakby połeczkę na której opiera sie sprężyna.
Ja myślałem że starczy wymiana łapy, bo alternatory po numerach różnią sie tylko ostatnią literą, no ale niestety.
Z tego co wiem to trudno dorwać alternator pod sprężynę, ja miałem farta.
Ostatnio zmieniony ndz kwie 13, 2008 19:18 przez Saddam, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6611
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Tomek, w inter carsie rouvilla evr 55760 a tu masz jak on wyglada i zarazem jak zrobić http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=88520
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości