Silnk AUY 1,9 nierówna praca na trzech cylindrach

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

clony
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 16:35
Lokalizacja: niemcy

Silnk AUY 1,9 nierówna praca na trzech cylindrach

Post autor: clony » sob kwie 05, 2008 16:44

Panowie Mam dosyć skomplikowany probrem ponieważ co warsztat to inna diagnoza.
Otóz mój dizelek chodzi na trzech cylinrach na początku myslałem że to pompowtrysk padł i tak było ponieważ na komputerze wyszło że leje drugi i przelewa na trzeci wymieniłem na nowy lecz i tach chodzi na trzy gary.
Pomiar ciśnienia sprężania link
Kompuer nie wykrywa błędu pompowtryski tylko na dawkowaniu było nie halo.
Jest słaby i zle sie wkreca w obroty
W różnych warsztatach inaczej diagnozują
a mianowicie
-pęknięty tłok
-skrzywiony korbowód
-wytarty wałek rozrządu
-usterka elektoniczna
Czy może ktoś z was miał podobny przypadek ?> Obrazek



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » sob kwie 05, 2008 17:04

troche odstaje cisnieniem od pozostalych, ale niepowinien szarpac z tego powodu. 28 bar to calkiem jeszcze ok.

poczekaj na wypowiedzi fachowcow od tdi, to powiedza co dalej, bo pewnie cos z vaga sie tutaj przyda.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

TomTDI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: czw sty 19, 2006 12:48
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: TomTDI » ndz kwie 06, 2008 00:22

clony,

jak widać na 2 cylindrze ciśnienie jest mniejsze, aby zdiagnozować dlaczego należy wykonać tzw. próbę olejową, wtryskuje sie trochę oleju do cylindra i mierzy ciśnienie, jeżeli po dolaniu oleju do cylindra ciśnienie wzrośnie więcej niż ~1,5bar tzn. problem z układem cylinder tłok pierścienie, inaczej zawory (tak mówi teoria chyna że gniazdo zaworowe jest wypalone wtedy wszystko możliwe)

trzeba sprawdzić jak na rozgrzanym silniku zachowuja się popychacze hydrauliczne tzn. max luz między krzywką 0.1mm i po naciśnięciu max skok 1mm

w sumie po co kupowałeś nowy pompowtrysk?

jak korekcja na 13 kanale wychodzi kiepsko to zamienia się pompowtryski miejscami i sprawdza korekcję (chyba że mechanik pośredniczył w zakupie??) jak korekcja idzie za pompowtryskiewm to znaczy pompowtrysk a jak nie, to wtedy układ cylinder pierścienie zawory popychacze


diagnostyka, nastawniki, rozrządy, wtryski .....

clony
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 16:35
Lokalizacja: niemcy

Post autor: clony » śr kwie 09, 2008 18:33

panowie jak by walnięty był jeden z kabli od pompowtryskiwaczy to na komputerze wyskoczy błąd

[ Dodano: 13 Kwi 2008 20:34 ]
Czy ktoś coś wie na temat mojego problemu, bo zbieram się do konkretnej naprawy a nie chcę tego robić w ASO ponieważ niemiłosiernie kroją. Mam nadzieję, że znajdzie się jakiś fachowiec, który poratuje dobrą radą. PZDR.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 81 gości