Regulacja kąta wtrysku w PD
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 136
- Rejestracja: sob paź 13, 2007 20:11
- Lokalizacja: Czechowice
- Kontakt:
Regulacja kąta wtrysku w PD
chodzi o golfa 4 1.9 TDI 115 km, który jest na pompowtryskach
jak wygląda regulacja kąta wtrysku ? moge to zrobić tak jak w przypadku pompy, że podepnę się pod vaga i ustawie ??
nie potrafie znaleźć takiego tematu
jak wygląda regulacja kąta wtrysku ? moge to zrobić tak jak w przypadku pompy, że podepnę się pod vaga i ustawie ??
nie potrafie znaleźć takiego tematu
dawkę możesz podciągnąć w adaptacjach ...DonKichot pisze:nie wiem co to jest dawka rozruchowa,
łączysz się z ECU/login/12233/adaptacja/wybierasz kanał 05 i zwiększasz wartość .... testujesz/zapisujesz ... w kanale 12 możesz wydłużyć czas grzania świec ( jeżeli chcesz )
na zimnym silniku wartości powinny być podobne do temp. otoczeniaDonKichot pisze:i mam niestety grupe 007 tylko na ciepłym silniku
Ostatnio zmieniony pn kwie 07, 2008 20:54 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.
- mg-maciek
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: wt lis 15, 2005 08:21
- Lokalizacja: Zdzieszowice
- Kontakt:
damcio151,
czy zwiększenie dawski rozruchowe wg. powyższej instrukcji dokonuje się na zapalonym silniku ?
mam problem z rozruchem na ciepłym tzn. - trzeba dłużej kręcić a przy gaszeniu mocno trzęsie silnikiem - klapa gaszenia działa - problemy pojawiły sie po czyszczeniu turbiny, wymianie czujnika temp., wymianie gruchy turbiny i wycięciu kata.
czy zwiększenie dawski rozruchowe wg. powyższej instrukcji dokonuje się na zapalonym silniku ?
mam problem z rozruchem na ciepłym tzn. - trzeba dłużej kręcić a przy gaszeniu mocno trzęsie silnikiem - klapa gaszenia działa - problemy pojawiły sie po czyszczeniu turbiny, wymianie czujnika temp., wymianie gruchy turbiny i wycięciu kata.
- mg-maciek
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: wt lis 15, 2005 08:21
- Lokalizacja: Zdzieszowice
- Kontakt:
jak to przyczynę ? teraz szybko się nagrzewa i pokazuje temp. 90 stopni
tzn że jak był zły to było dobrze - prawidłowy rozruch (pokazywało błąd czujnika) a teraz jak jest dobry z serwisu VW to jest problem - już nie czaję
[ Dodano: Sro Mar 31, 2010 20:11 ]
damcio151, zwiększyłem delikatnię dawkę zgodnie z instrukcją i rozruch następuje można powiedzieć na dotyk (nie był podświtlony przycisk testuj ale zapisywało nowe dane)
jednak w dalszym ciągu strasznie podskakuje silnik przy rozruchu i gaszeniu
zdjąłem rurę dolotową przy egr i widać że kalpka gaszenia zaolejona ale czyściutka więc chyba ok
będę dalej szukał
tzn że jak był zły to było dobrze - prawidłowy rozruch (pokazywało błąd czujnika) a teraz jak jest dobry z serwisu VW to jest problem - już nie czaję
[ Dodano: Sro Mar 31, 2010 20:11 ]
damcio151, zwiększyłem delikatnię dawkę zgodnie z instrukcją i rozruch następuje można powiedzieć na dotyk (nie był podświtlony przycisk testuj ale zapisywało nowe dane)
jednak w dalszym ciągu strasznie podskakuje silnik przy rozruchu i gaszeniu
zdjąłem rurę dolotową przy egr i widać że kalpka gaszenia zaolejona ale czyściutka więc chyba ok
będę dalej szukał
Ostatnio zmieniony śr mar 31, 2010 20:12 przez mg-maciek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 94 gości