Jako że zapewne nie wszystkim będzie się chciało przeglądać cały mój temat, przedstawię kilka fotek, jak auto przedstawia się na dzień dzisiejszy czyli rok 2011




Posiadane auto:
Marka: Volkswagen
Model: Golf III
Rok produkcji: 1995
Kolor: LR5V
Pojemność: 1900cm³
Moc: 90 KM
Silnik : 1.9 TDI oznaczenie 1Z
wyposażenie:
- elektryczne lusterka
- wspomaganie kierownicy
- podgrzewane lusterka
- podgrzewane spryskiwacze
- centralny zamek + pilot
- regulacja kolumny kierownicy
- nieoryginalny szyberdach
MODYFIKACJE:
CAR AUDIO:
- zabudowa bagażnika, druga podłoga,
- wygłuszenie drzwi,
- jednostka sterująca ALPINE 9855R,
- głośniki HELIX ESPRIT 136,
- skrzynia z głośnikiem Re AUDIO SRX D4
- wzmacniacz U-Dimension EL-D61,
- wzmacniacz U-Dimension Jr 4.300,
- kable sygnałowe Klotz lagrange,
- kabel zasilający + 35 mm Alfatec, - 25 mm
Całą swoją pracę co do Audio opisałem w tym

********* http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2304201#2304201" onclick="window.open(this.href);return false; *********
Felgi:
- Dotz Mugello 17x8 et 35 + dystans 10 mm z tyłu, 5 mm z przodu (lato)
Opony:
- TOYO PX4 195/40/17
Zawieszenie:
- Gwint Raceland
Opis Zewnętrzny:
- progi GTI,
- hokej, dokładka przednia GTI,
- grill przedni GTI
- przyciemnione wszystkie szyby,
- pomalowane zaciski i bębny pod kolor auta,
- tylne lampy diodowe FK
- reflektory In.Pro + xenon 4300,
- przednie kierunkowskazy clear,
- boczne kierunkowskazy diodowe In.Pro,
- wycięty tylny rant,
- chromowane lifty maski,
- rozpórka przednia górna WIECHERS
Wnętrze:
- aluminiowe rygielki,
- aluminiowe klamki,
- centralny zamek zrobiony na pilota,
- kierownica obszyta czarną skórą,
- dźwignia hamulca ręcznego obszyta skórą zmieniony przycisk na niklowany,
- drążek zmiany biegów obszyty czarną skórą,
- fotele oraz kanapa skórzana,
- boczki skórzane,
- materiałowe kieszenie,
- zmienione podświetlenie pokręteł nawiewów na diodowe,
- modyfikacja licznika (tarcze indiglo, wskazówki pomalowane farbą fluorescencyjną, podświetlenie uv, chromowane obwódki),
- radio CB President Johny II + president missouri,
Auto kupiłem od znajomego, przyprowadził mi go z Holandii w 2006 roku, niestety nie mam auta jak wyglądało po zakupie, poniżej zdjęcia i opisy po kolei robionych modyfikacji opisanych wyżej,
Fotki w setupie zimowym


20.03.2009
Czasami radyjko się przydaje więc postanowiłem kupić CB
Radio President Johnny II ASC + antena president missouri


31.03.2009

zakupiłem oryginalne listwy progowe gdyż poprzednie bardziej szpeciły niż wyglądały,
tak wyglądało to przed (lata robią swoje listwa całkiem przerdzewiała)

a tu już listwa zamontowana


24.04.2009
i przyszła pora na przegląd, znaczy wymiana olei , płynów, zaprowadziłem do mechanika, powiedziałem by przejrzał ogólnie autko, na drugi dzień dzwoni do mnie z informacją że cale zawieszenie do wymiany, znaczy amorki wiedziałem że już słabe ,ale!!! sprężyny przednie obie pęknięte, a tylne całkiem się złożyły, w ogóle nie pracowały, także mam wymieniony cały kit, niestety nic na szybko nie mogłem dostać i mam włożone zawieszenie od Golfa GTI, niestety tył dużo poszedł w górę,, przód niestety też, na razie brak funduszy więc będzie jak jest, do tego wymienione świece żarowe , wszystkie popalone, wkład stacyjki także wymieniłem, sam nie wiem po co , tamta mi nie sprawiała problemu, ale mówił ze zużyta (trzeba mechanikowi wierzyć

niżej zdjęcie poglądowe

a tu kilka fotek z majovwego weekendu:)



tak go wypucowałem na Majóvwkę 2009, w sumie na marne bo cały czas padało,


Wymiana żarników
xenon 4300, ten pozostanie

patrząc na zdjęcie - lewa lampa zenek 4300 prawa 8000 K, robione w dzień więc nie widać dużej różnicy, ale w nocy jest już wielka różnica

no i w planach założenie nowych springów , zdecydowałem się na obniżenie 40/40, na razie leżą w garażu, myślę że dopiero po Vw Manii będą na aucie

23.07.2009
doszła gałka zmiany biegów i ręczny z przyciskiem niklowanym obszyte czarną skórą i niebieskimi nićmi



kilka fotek z VWManii 2009




Nowy kit 40/40











04.10.2009
no i zakupiłem od dawna upatrzone lampy in.pro.


a tak prezentują się na aucie,

19.10.2009
Kierownica obszyta czarną skórą

i tak na aucie

Mamy rok 2010, w bieżącym roku nie planuje za dużych modów, ale wiadomo jak to wychodzi

na lato zakupiłem dystans 10mm na tył by koło troszeczkę się wysunęło na zewnątrz,

jak wiadomo do golfa III najlepiej brać przód niższy niż tył by wizualnie ładnie wyglądał, ja zrobiłem ten błąd i tego nie wziąłem, ale by troszeczkę to naprawić zakupiłem talerzyki obniżające o ok. 1~1,5 cm na przód, na razie leżą czekają aż śniegi zginą



Na tylnej dokładce mam wywierconą dużą dziurę, nie wiem po co , raczej nie na hak, w ASO kupiłem dokładkę którą zaślepię ten szpecący otwór,

Taki mały drobiazg, oświetlenie nawiewów diodowe:

Zakupiłem grill od GTI, na razie u lakiernika leży, czeka na malowanie.
tutaj już go rozebrałem:

Na aucie już pomalowana w kolor nadwozia


Fotki z majovwki 2010,


Na Vwmani 2010 też byłem, ale nie swoim autkiem więc fotki brak
w sumie z autkiem nic większego się nie działo przez dłuższy czas aż do dnia
20.08.2010 kiedy zakupiłem nowe siedzonka w niezłym stanie,


następnie dopełnieniem były skórzane boczki


oraz chromowane klamki,

25.09.2010
W końcu zamontowałem siedzenia, oto efekty:




został także wycięty rant z tyłu, ponieważ na dołach trochę mi obcierało nawet przy dwóch osobach z przodu,

Takie tam fotki strzeliłem w niedzielne słoneczne popołudnie









28.11.2010
Modyfikacja licznika

Tarcze od MOMANA, wskazówki pomalowane farbą Model Master Fluorescent orange, od góry nalepiona listwa z diodami smd UV, założone ringi chrom,
30.12.2010
nowe koło na nowy sezon
Dotz Mugello 17x8

a tu pierwsza przymiarka

05.02.2010
Tutaj już oponki założone Toyo PX4 w rozmiarze 195/40/17

z ciekawości musiałem przymierzyć na aucie

13.02.2011
ze względu iż mam tylko jeden kluczyk dorobiłem zapasowy, a raczej stary poszedł w odstawkę, a scyzoryk używam obecnie


16.03.2011
No i zakupiłem w końcu gwint co by 17 jakoś wyglądały, gwint firmy Raceland


Pierwsze zdjęcia na gwincie i nowych kołach


















15.04.2011
W drzwiach do całkowitego kompletu brakowało jeszcze kieszeni materiałowych:

16.04.2011
Długo czekałem, bo rozpórka szła z niemcowni, no ale w końcu się doczekałem



30.04.2011
Kieszenie już zamontowane

02.05.2011
Zakupiłem dystanse przelotowe 5mm na przód ponieważ ponieważ nie mogłem skręcić niżej gwintu bo koła opierały się o kolumnę.

Kilka zdjęć już po regulacji.











28.04.2011
W weekend autko było ze mną na Majóvwce, impreza bardzo sympatyczna, można było znów spotkać się z osobami z forum.
Była okazja zmierzyć się pierwszy raz w konkursie na SQL CarAudio, bardzo optymistyczne oceny dostałem za moją instalację, choć to nie zawody profi to ocena 8,5 pkt na 10 za instalację mnie bardzo ucieszyła, przede wszystkim dlatego że wszystko się samemu zrobiło. W sumie 44 pkt i 2 miejsce udało się uzyskać

Udało mi się także zmierzyć ile decybeli mój subwoofer odda i tak nawet niezłe 134,8 dB wypluł.
Parę fotek które udało się zrobić i znalezione w necie:











30.04.2011
Dziś listonosz przyniósł pierwszy element do czarnego wnętrza, jak dla mnie najważniejszy, bo jednak ciężko jeszcze z czarnymi daszkami a w dodatku chciałem z dwoma lustrami czyli tak jak mam obecnie, no i się trafiły w idealnym stanie to bez wahania wziąłem.


18.06.2011
I kolejny element

28.06.2011
Zakupiłem używane oryginalne siłowniki do elektrycznych szyb, wraz z wiązkami w drzwi oraz rączki.


21.09.2011
Została zakupiona czarna alkantara na podsufitkę oraz wszelkie górne plastiki

A tutaj już rozebrane

29.09.2011
W końcu udało się znaleźć lampy o których już dawno marzyłem. W idealnym stanie Hella Red/Black/Red, potocznie nazywane Crazy Colours

cdn ...
06.11.2011
W końcu udało się skończyć oklejanie alkantary, zdjęcia nie oddają efektu, ale na żywo jest naprawdę fajnie, polecam taki mod



Zamontowałem również w końcu przednią górną rozpórkę Wiechersa. Ogólnie auto jest dużo sztywniejsze, naprawdę warto to montować

Auto już umyte i wypolerowane po generalnym remoncie blacharsko - lakierniczym, nie znajdzie się nawet mini purchelek czy oznaka korozji. Auto w całości zabezpieczone przed korozją. Przy okazji zostały pomalowane także w kolor nadwozia klamki.
Zamontowałem również lampki





Plany
- zamontowanie rozpórki tylnej górnej (Wiechersa stalowej)
- oryginalna przednia dokładka GTI,
- nowe plastikowe podszybie,
- cały układ wydechowy, końcówki wydechu polerowane -dwururka jak powinno być w TDI,
- nie wiem czy zacznę coś dłubać pod maską, no może kiedyś,
- szyby w prądzie,
- modyfikacja car audio
- coś jeszcze na pewno ...
Czekam na wasze komentarze oraz propozycje zmian.