Silnik AEX - błędy 519 i 561

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

booli
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr cze 20, 2007 12:30
Lokalizacja: dolnośląskie

Silnik AEX - błędy 519 i 561

Post autor: booli » wt mar 25, 2008 15:34

Silnik pracuje nierówno na wolnych obrotach - czasami gaśnie, jak na złość zawsze na skrzyżowaniu. Po podłączeniu VAG-a wyskoczyły błędy 519, 561 i sporadyczny 533. Po skasowaniu błędówi od razu wyskakuje 519 a w czasie jazdy 561. Z opisu kodów błędu wynika, że 519 to synał czujnika ciśnienia w kolektorze dolotowym lub czujnika MAP poza normą. Jak usunąć tą usterkę - gdzie jest ten czujnik?
Za wszelką pomoc z góry dziękuję.



Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » wt mar 25, 2008 16:54

519 Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym - G71
00519 P0106 Czujnik MAP – poza zasięgiem – G71
00519 P0107 Czujnik MAP – niskie napięcie – G71
00519 P0108 Czujnik MAP – wysokie napięcie – G71
16519 P0135 Obwód ogrzewania czujnika O2 – usterka (bank 1 czujnik 1)
jest to czujnik zasysanego powietrza w kolektoze dolotowym

561 Regulacja składu mieszanki
00561 Kontrola dodawania mieszanki
P0561 Napięcie baterii – niestabilne
Do kontroli regulator napięcia


533 Regulacja obrotów biegu jałowego
00533 Regulacja kontroli jałowego powietrza



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 269 gości