mk II 1.8 16v - falujace obroty
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
mk II 1.8 16v - falujace obroty
witam mam problem poniewaz faluja mi obroty na luzie a czasem silnik nawet zdechnie...
dodam ze silnik jest po remoncie nowe przewody BERU,swiece Beru,palec, kopułka,wszystkie filtry,popychacze hydr. uszczelki,nowy czujnik w głowicy (ten biały),olej aku,itp.zapłon ustawiony na lampe, ogolnie silnik chodzi super wkreca sie dobrze itp.
aha dodam ze zalozylem niedawno LPG 2gen.+blos i problem nie zniknął dalej obroty faluja
ma ktos jakies pomysły co to moze byc???
dodam ze silnik jest po remoncie nowe przewody BERU,swiece Beru,palec, kopułka,wszystkie filtry,popychacze hydr. uszczelki,nowy czujnik w głowicy (ten biały),olej aku,itp.zapłon ustawiony na lampe, ogolnie silnik chodzi super wkreca sie dobrze itp.
aha dodam ze zalozylem niedawno LPG 2gen.+blos i problem nie zniknął dalej obroty faluja
ma ktos jakies pomysły co to moze byc???
Faktycznie jest to raczej krokowy, ale te silniki tzn 16v KR nie chodzą dobrze na gazie i właśnie maja największy kłopot z ustawieniem wolnych obrotów. Ale można sobie z tym szybko poradzić i to za nie duże pieniądze ok45zł, wkładając stabilizator wolnych obrotów. Wpinasz się z tym do instalacji gaz, ustawiasz tyś i cały czas trzyma wolne.
http://protecdigital.home.pl/cgibin/sho ... d=4c34d88d
tu masz stronę sklepu. Jeśli płukanie krokowego nie pomoże to pomyśl na tym.
[ Dodano: 25 Mar 2008 12:09 ]
Wykręć i po prostu przepłucz ropą, albo paliwkiem
http://protecdigital.home.pl/cgibin/sho ... d=4c34d88d
tu masz stronę sklepu. Jeśli płukanie krokowego nie pomoże to pomyśl na tym.
[ Dodano: 25 Mar 2008 12:09 ]
Wykręć i po prostu przepłucz ropą, albo paliwkiem
Ostatnio zmieniony wt mar 25, 2008 13:09 przez Cieluś, łącznie zmieniany 1 raz.
[b]GTI KR[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=115190
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Najpierw moze napisz jakie masz 16V, zakladam ze to co w podpisie (KR). Zanim zaczniesz grzebac przy silniczku krokowym zobacz czy dziala krancowka zamkniecia przepustnicy. Sprawdz tez czy linka gazu nie jest za mocno naciągnięta i czy zderzak przepustnicy jest we właściwej pozycji. Jesli to wszystko jest ok, to sprawdzregulator termiczny. Jesli on tez jest w porządku to zabierz sie dopiero wtedy za krokowca.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
no i przeczyściłem krokowca i nic sie nie zmieniło
bugalon dobrze ze pytasz mam silnik KR tak jak w opisie(cały blok z bebechami+głowica z wałkami) ale cały osprzet tj: rozdzielacz ,elektryka+ sonda to jest PL
sory za nieprecyzyjny opis
czy teraz moze ktos cos poradzic???
[ Dodano: 26 Mar 2008 12:37 ]
linka gazu wraca swobodnie do konca i ten guziczek czerwony na "czujniku" na przepustnicy sie wciska
[ Dodano: 26 Mar 2008 12:40 ]
aha bugalon chyba nie ma u mnie tego regulatora termicznego o ktorym piszesz bo weze paliwowe ida tylko do rozdzielacza a z rozdzielacza do wtrysków
bugalon dobrze ze pytasz mam silnik KR tak jak w opisie(cały blok z bebechami+głowica z wałkami) ale cały osprzet tj: rozdzielacz ,elektryka+ sonda to jest PL
sory za nieprecyzyjny opis
czy teraz moze ktos cos poradzic???
[ Dodano: 26 Mar 2008 12:37 ]
linka gazu wraca swobodnie do konca i ten guziczek czerwony na "czujniku" na przepustnicy sie wciska
[ Dodano: 26 Mar 2008 12:40 ]
aha bugalon chyba nie ma u mnie tego regulatora termicznego o ktorym piszesz bo weze paliwowe ida tylko do rozdzielacza a z rozdzielacza do wtrysków
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
jak masz osprzęt od PLa to tego regulatora nie ma. To ze krancowka na przepustnicy cyka nie znaczy ze dziala. Sprawdz dobrze miernikiem czy daje zwarcie/rozwarcie po otwarciu/zamknięciu przepustnicy. Zobacz co sie dzieje ze zderzakiem przepustnicy. Nie masz za duzej szczeliny po zamknięciu przpeustnicy? Tyle mozesz sprawdzic sam, reszta to analizator spalin, lampa stroboskopowa i szukanie dziury w calym.
No i przede wszystkim sprawdz czy dolot jest szczelny. Od tego powinienes w ogole cala zabawe zaczac.
No i przede wszystkim sprawdz czy dolot jest szczelny. Od tego powinienes w ogole cala zabawe zaczac.
Ostatnio zmieniony śr mar 26, 2008 14:53 przez bugalon, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
czyli tak ten "czujnik"przy przepustnicy orientowalem sie w sklepie i kumpel mi taki sprowadzil za grubo ponad 200 zł ale umówiłem sie z nim ze tylko sprawdze i mu oddam no i zamontowałem nowy i było tak samo czyli to nie to
a odnosnie tej szpary po zamknieciu przepustnicy ile ma byc tak mniej wiecej bo wydaje mi sie ze tam nie ma zadnej a zapłon jest na lampe ....
a moze to wina jakiegos czujnika w głowicy???
[ Dodano: 26 Mar 2008 14:31 ]
aha wymieniałem ten czujnik biały w głowicy bo był uszkodzony bo wczesniej jak dodawałem gazu to silnik wkrecał sie tylko do 4000tys i jak dochodził do tego drugiego "czujnika"(przycisku))przy otwarciu drugej przepustnicy to tak jakby było za duzo powietrza a za mało paliwa dlatego myslałem ze to wina tych czujników a okazało sie ze to wina tego białego w głowicy i stad wiem ze to nie to
to był tylko ten biały czujnik
[ Dodano: 26 Mar 2008 14:54 ]
odnosnie dolotu to jest szczelny z jednym "ALE" na tej gumie co jest na przepływomierzu po lewej stronie sa 2 otwory i do jednego jest podłaczony jakis trójnik mały a do trójnika waz ale jedna strona tego trójnika jest nie podłaczona wiec moze zasysac powietrze a ten drugi otwór tez jest niezaślepiony nie podłączone jest do niego nic jak chcesz to prześle ci zdjecie na maila aha i tam gdzie powinna byc sruba regulacyjna na przepływomierzu nie ma jej (takiego juz kupiłem ) czy to jest wina tego ???
a odnosnie tej szpary po zamknieciu przepustnicy ile ma byc tak mniej wiecej bo wydaje mi sie ze tam nie ma zadnej a zapłon jest na lampe ....
a moze to wina jakiegos czujnika w głowicy???
[ Dodano: 26 Mar 2008 14:31 ]
aha wymieniałem ten czujnik biały w głowicy bo był uszkodzony bo wczesniej jak dodawałem gazu to silnik wkrecał sie tylko do 4000tys i jak dochodził do tego drugiego "czujnika"(przycisku))przy otwarciu drugej przepustnicy to tak jakby było za duzo powietrza a za mało paliwa dlatego myslałem ze to wina tych czujników a okazało sie ze to wina tego białego w głowicy i stad wiem ze to nie to
to był tylko ten biały czujnik
[ Dodano: 26 Mar 2008 14:54 ]
odnosnie dolotu to jest szczelny z jednym "ALE" na tej gumie co jest na przepływomierzu po lewej stronie sa 2 otwory i do jednego jest podłaczony jakis trójnik mały a do trójnika waz ale jedna strona tego trójnika jest nie podłaczona wiec moze zasysac powietrze a ten drugi otwór tez jest niezaślepiony nie podłączone jest do niego nic jak chcesz to prześle ci zdjecie na maila aha i tam gdzie powinna byc sruba regulacyjna na przepływomierzu nie ma jej (takiego juz kupiłem ) czy to jest wina tego ???
Ostatnio zmieniony śr mar 26, 2008 15:41 przez Gulff, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości