Jakiej firmy czesci polecacie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- MaSa_Golf
- Gadatliwa bestia
- Posty: 708
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Jakiej firmy czesci polecacie
Chce w golfie wymienic pare czesci w zawieszeniu, i mam pytanie, ktore czesci ktorej firmy polecacie.
Chce wymienic :
-wszystkie tuleje wachacza
-lozyska amortyzatora
-koncowki drazkow kierowniczych
-sworznie wachacza
-gumowe poduszki gornego mocowania amora tyl
-amortyzatory tyl
-sprezyny przod
jakiej firmy polecacie poszczegolne czesci, chodzi mi o czesci ze sredniej wyzszej polki, nie najdrozsze, ale na tyle dobre ze wytrzymaja ze dwa lata.
o sadzicie o firmach meyle, febi i nk??
Chce wymienic :
-wszystkie tuleje wachacza
-lozyska amortyzatora
-koncowki drazkow kierowniczych
-sworznie wachacza
-gumowe poduszki gornego mocowania amora tyl
-amortyzatory tyl
-sprezyny przod
jakiej firmy polecacie poszczegolne czesci, chodzi mi o czesci ze sredniej wyzszej polki, nie najdrozsze, ale na tyle dobre ze wytrzymaja ze dwa lata.
o sadzicie o firmach meyle, febi i nk??
Re: Jakiej firmy czesci polecacie
Moge Ci polecic febi, meyle,lanforder (nk nieznam zabardzo)MaSa_Golf pisze:jakiej firmy polecacie poszczegolne czesci, chodzi mi o czesci ze sredniej wyzszej polki, nie najdrozsze, ale na tyle dobre ze wytrzymaja ze dwa lata.
o sadzicie o firmach meyle, febi i nk??
Jesli chodzi o amorki to kayaba lub bilstein
W sprezynach nie pomoge niestety ale pewnie chlopaki Ci podpowiedza co wybrac
-
- Mały gagatek
- Posty: 144
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 12:49
- Lokalizacja: zgorzelec
Zdaleka od Febi. Slabe tanie g**** nie ma nic wspolnego z Febi co byl kiedys. Lemforder daje rade na jakis czas.
Ostatnio zmieniony wt mar 25, 2008 00:41 przez DaroS, łącznie zmieniany 1 raz.
Golf 2 1.6D - sama frajda, Golf 1.8GL AAM - niezawodny
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro
- Fabian LDZ
- _
- Posty: 11385
- Rejestracja: pt cze 03, 2005 09:18
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Lemfoerder (przednia 10zł tylnia ok 20zł)-wszystkie tuleje wachacza
Lemfoerder - kupujesz poduszki razem z łożyskami (30zł kpl na jeden amor)MaSa_Golf pisze:-lozyska amortyzatora
Lemfoerder - ok 50zł/szt SWAG - 25zł/sztMaSa_Golf pisze:-koncowki drazkow kierowniczych
Lemfoerder ok 50zł/szt SWAG-30zł/szt-sworznie wachacza
Lemfoerder ok 40zł/kpl SWAG 30zł/kplMaSa_Golf pisze:-gumowe poduszki gornego mocowania amora tyl
Kayaba Bilstain Sachs-amortyzatory tyl
KME, Lesjofords-sprezyny przod
[ Dodano: Pon Mar 24, 2008 10:37 ]
może ktoś Ci wcisnął jakiegoś HP zamiast Febi bo ja jeszcze nigdy nie spotkałem się ze złą jakością produktów FebiegoDaroS pisze:Zdaleka od Febi. Slabe tanie g**** nie ma nic wspolnego z orginalnym Febi co byl kiedys.
Watpie ze podroba to raz a dwa byl za kazdym razem napis Febi, a trzy uwazasz ze 2x z rzadu Febi mi wytrzymalo zaledwie 1000km ze to przypadek? bo ja nie sadze ze to przypadek. Fakt ze u mnie jest gleba i szeroka fela a to ma znaczenie ale i tak Febi nie spisal sie dlatego na podstawie doswiadczenia twierdze ze Febi pionowy silentblok jest za miekki.Fabian LDZ pisze:[
może ktoś Ci wcisnął jakiegoś HP zamiast Febi bo ja jeszcze nigdy nie spotkałem się ze złą jakością produktów Febiego
Ps. Lemforder wytrzymal 3500km - tez bez rewelacji.
Ostatnio zmieniony pn mar 24, 2008 13:58 przez DaroS, łącznie zmieniany 1 raz.
Golf 2 1.6D - sama frajda, Golf 1.8GL AAM - niezawodny
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
potwierdzam ze FEBI stał się miękki. Stosują po prostu tworzywo które jest za miekkie na nasze drogi (prawdopodobnie za mała wytrzymalsoc na zerwanie) . I nie są to podróby febiego tylko tak wyglada teraz guma stosowana w niektorych tulejach, oryginlnych jak najbardziej.
Mam czesto do czyenienia z produktami gumowymi i tak dla przykładu - najmiększe poduszki tylne do mk2 jakie kiedykowiek miałem w rękach to były wlasnie febi-bilstein.
[ Dodano: Pon Mar 24, 2008 15:12 ]
Lemforder jak najbardziej jest ok, jesli tak szybko poszedl to nic innego lepszego raczej sie nie znajdzie (chyba ze poliuretan)
Mam czesto do czyenienia z produktami gumowymi i tak dla przykładu - najmiększe poduszki tylne do mk2 jakie kiedykowiek miałem w rękach to były wlasnie febi-bilstein.
[ Dodano: Pon Mar 24, 2008 15:12 ]
a to juz wina twojego zawieszenia jak sam napisales, jest utwardzone.DaroS pisze:Ps. Lemforder wytrzymal 3500km - tez bez rewelacji.
Lemforder jak najbardziej jest ok, jesli tak szybko poszedl to nic innego lepszego raczej sie nie znajdzie (chyba ze poliuretan)
Jest pewno rozwiazanie... i nie zaden poliuretan.sas_gti pisze:Lemforder jak najbardziej jest ok, jesli tak szybko poszedl to nic innego lepszego raczej sie nie znajdzie (chyba ze poliuretan)
Golf 2 1.6D - sama frajda, Golf 1.8GL AAM - niezawodny
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro
amortyzatory - polecam zwykłe olejowe kayaba śmigam na takim komplecie już ponad 2 lata > 50 tys km i chodzą bez zarzutu, olejowo gazowe są ciut droższe i twardsze.
jeśli możne spytać czemu chcesz wymieniać spręzyny z przodu ? jesli masz zwykłe nie obniżane to z moich doświadczeń oryginalne są najlepsze bo było ich kilkanaście wersji w zależności od silnika i wypasu ... a nie tak jak zamienników 3 lub 4 - co często kończy się tym że przód wygląda jak taczka ... jeśli nie masz z nimi jakiś kłopotów w stylu pęknięcie albo to że ktoś coś z nimi kombinował (sprawdź sobie w ETCE jakie powinneś mieć) to lepiej ich nie ruszaj. Za to zwróć uwagę na sprężyny tylne - to jest słaby punkt golfa - jeśli masz oryginalne warto je zmienić - po nastu latach bardzo często są uklepane i nie trzymają poziomu - przy delikatnie obciążonym samochodzie - tył siedzi ... - tu polecam LESJOFORSA
jeśli możne spytać czemu chcesz wymieniać spręzyny z przodu ? jesli masz zwykłe nie obniżane to z moich doświadczeń oryginalne są najlepsze bo było ich kilkanaście wersji w zależności od silnika i wypasu ... a nie tak jak zamienników 3 lub 4 - co często kończy się tym że przód wygląda jak taczka ... jeśli nie masz z nimi jakiś kłopotów w stylu pęknięcie albo to że ktoś coś z nimi kombinował (sprawdź sobie w ETCE jakie powinneś mieć) to lepiej ich nie ruszaj. Za to zwróć uwagę na sprężyny tylne - to jest słaby punkt golfa - jeśli masz oryginalne warto je zmienić - po nastu latach bardzo często są uklepane i nie trzymają poziomu - przy delikatnie obciążonym samochodzie - tył siedzi ... - tu polecam LESJOFORSA
TDPower
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 300 gości