Witam. Mam taki kłopot a mianowicie po wymianie paska w "warsztacie" samochód stracił trochę mocy. Jeździłem tak z 2 miesiące, teraz mam kilka dni wolnego to rozebrałem sam i ustawiłem od nowa jest widoczna poprawa ale nie chodzi tak jak powinien, porównanie mam z golfem znajomego który ma dwa razy większy przebieg. Różnica jest kolosalna, a obydwa mają takie same silniki z takimi samymi skrzyniami (automaty) oraz koła 13. Zostało mi jeszcze wyregulowanie zapłonu na lampę, a nie jak teraz na słuch i próby
Co może być przyczyną ? Czy np jeden ząbek może mieć duże znaczenie?
Silnik to 1,8 RP + LPG automat
Spadek mocy po wymianie paska rozrządu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
wyraźnie odczujesz spadek mocy, jeśli teraz jesteś pewien poprawności ustawienia paska to jedź ustaw zapłon i powinno wszystko wrócić do normy, oczywiście do innego mechanika.Tlenowy pisze:Czy np jeden ząbek może mieć duże znaczenie?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 213 gości