Jak podkręcić VR6

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

gsmline

Jak podkręcić VR6

Post autor: gsmline » pt paź 29, 2004 21:47

Co można przerobić w VR6 2,8 by ciągną lepiej do 100, i co można zrobić by biegi wchodziły szybciej?? czy to jest wina że sterowanie jest na linkach a nie na cięgnach?



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » sob paź 30, 2004 07:59

zmniejszyc wage samochodu czyli wszystkie wypasy na hasiok ;):D
efekt najbardziej odczuwalny.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

gsmline

Post autor: gsmline » sob paź 30, 2004 09:16

hehe, prawie wszystko wywalone, ale w stosunku do II gti dalej mi się wydaje że to stodoła ciężka, lub kwestia amorków



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » sob paź 30, 2004 10:55

bardzo ciezka, z 250kg bedzie wiecej jak mk2 gti.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
Ralfii_VR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Re: Jak podkręcić VR6

Post autor: Ralfii_VR » wt lis 09, 2004 01:29

gsmline pisze:Co można przerobić w VR6 2,8 by ciągną lepiej do 100, i co można zrobić by biegi wchodziły szybciej?? czy to jest wina że sterowanie jest na linkach a nie na cięgnach?
Z doswiadczenia bo takim jezdze i przeszedlem przez te wszystkie modyfikacje.
1.dolot mozna zyskac do 8-10KM i 10-15NM, sprawdzone na hamowni
2. do dolotu zrobic walki, chip i glowica to w sumie idzie uzyskac do 20 do 40 km i 20-30Nm
3. wszysko zalezy w jakim stanie silnik i osprzet
4. odradzam zakladania samemu stozka bo wiecej mozna stracic niz zyskac
5. w sumie urywasz ponad sekunde dosetki

Jednak sa to wartosci ktore uzyskalem w moim vr6, a auto mialo 110tys przebiegu jak zaczalem robic przerobki i bylo w b.dobrym stanie technicznym



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » wt lis 09, 2004 08:04

a ja i tak jestem za turbo , bo wałki i pierdołki to pod 4-5tyś zł dojdzie.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
Ralfii_VR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: Ralfii_VR » wt lis 09, 2004 11:45

tylko do vra najlepsze bylo by biturbo, a ceny czesci sa bardzo drogie nie ma zamiennikow wiec koszty tez beda duze
zalezy na co kogo stac



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » wt lis 09, 2004 13:44

rafalvr6 pisze:tylko do vra najlepsze bylo by biturbo, a ceny czesci sa bardzo drogie nie ma zamiennikow wiec koszty tez beda duze
zalezy na co kogo stac
a w czym lepsze biturbo od singleturbo, bo ja sie nie wyznaje na tym zupełnie, oprocz tego ze koszt podwojny turbin i kolektora?


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » wt lis 09, 2004 14:07

Mnie sie wydaje, że w układzie dwóch turbin łatwiej jest dla silnika je rozpędzić i tym sposobem jest mniejsza (brak?) turbodziura.


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
VR
VW Klub Białystok
VW Klub Białystok
Posty: 356
Rejestracja: czw lis 04, 2004 11:28
Lokalizacja: B-stok
Kontakt:

Post autor: VR » wt lis 09, 2004 18:19

lepszym sposobem na zniwelowanie turbo dziury jest montaz kompresora(ciagnie z niskich obr. a na wysokich zapina sie turbinka),czyli zestaw kompresor+turbo=wymiatacz :grin: -nieziemska cena za taka przerobke ](*,)


[img]http://images38.fotosik.pl/50/69e61b6ae5a4bbde.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Ralfii_VR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: Ralfii_VR » śr lis 10, 2004 21:51

WYSTARCZYL BY SAM KOMPRESOR ALE POLSKI RYNEK JEST UBOGI W TE WYNALAZKI, montuje je at2000 z rzszowa ale tam balbym sie zawiesc rower na wymiane lancucha



Baleog
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw sie 26, 2004 10:43
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Baleog » czw lis 11, 2004 00:08

Trochim pisze:Mnie sie wydaje, że w układzie dwóch turbin łatwiej jest dla silnika je rozpędzić i tym sposobem jest mniejsza (brak?) turbodziura.
dokladnie
bi turbo jest bardziej cywilizowane i bardziej nadaje sie do uzytku na codzien
kumpel ma supre biturbo, i jak nia jechalem, to o wlaczeniu sie turbiny dowiadujesz sie w momencie kiedy zaczynasz slyszec syyyk spod maski :satan: zadnego szarpniecia ani nic z tych rzeczy


byl GTI 16V powered by LPG
od 30.09.2004 w krainie równych autostrad
Ibiza 6k2 Sport TDI

Awatar użytkownika
VR
VW Klub Białystok
VW Klub Białystok
Posty: 356
Rejestracja: czw lis 04, 2004 11:28
Lokalizacja: B-stok
Kontakt:

Post autor: VR » czw lis 11, 2004 04:40

rafalvr6 pisze:WYSTARCZYL BY SAM KOMPRESOR ALE POLSKI RYNEK JEST UBOGI W TE WYNALAZKI, montuje je at2000 z rzszowa ale tam balbym sie zawiesc rower na wymiane lancucha
sam kompresor nie wycisnie duzo mocy http://www.s-tec-tuning.de/VR6Kompr_weiter.htm 235 KM nie powala na kolana, single turbo wycisnie w granicach 300KM


[img]http://images38.fotosik.pl/50/69e61b6ae5a4bbde.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Ralfii_VR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: Ralfii_VR » czw lis 11, 2004 12:34

VR pisze:sam kompresor nie wycisnie duzo mocy http://www.s-tec-tuning.de/VR6Kompr_weiter.htm 235 KM nie powala na kolana, single turbo wycisnie w granicach 300KM
chyba ze masz wiecuj kucy w bazie, i na ile ustawione jest doladowanie, ja w swoim vru mogl bym liczyc na 260-280kucy,
A tak z drugiej strony mozna dluga dewagowac co jest lepsze i kto ma racje, liczy sie kasa, jaka kasa taka moc, miec na kopresa, turba i zapiac nitro na 1/4mili, mocna szpera, i skrzynak krotka 6stak i nie ma mocnych :satan:



ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości