AFN z manualna pompa wtryskowa?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
garczus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 23:42
Lokalizacja: Katowice[SK]
Kontakt:

AFN z manualna pompa wtryskowa?

Post autor: garczus » ndz lut 24, 2008 20:53

Panowie. chce zrobic cos takigo:
kupic AFNa i zrobic go na zwykłej pompie wtryskowej( takiej na linke), tak zeby byl bez kompa.
Wiem ze ktos robil cos takiego na forum, wiec prosze o jakies informacje an ten temat: co trzeba wymienic, jakie sa problemy itd, itp.



dzieki ;)
pozdraVWiam:)


nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » ndz lut 24, 2008 21:02



Obrazek

Awatar użytkownika
yoobi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: pn lip 17, 2006 22:12
Lokalizacja: Rzeszów/Kraków
Kontakt:

Post autor: yoobi » ndz lut 24, 2008 21:35

A jaki jest cel takiej przeróbki wstecz :>.

Pozdro
yoobi


OSPF chodzi własnymi ścieżkami. :-)

Awatar użytkownika
garczus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 23:42
Lokalizacja: Katowice[SK]
Kontakt:

Post autor: garczus » ndz lut 24, 2008 21:56

a nie wie ktos jak tam jest turbo sterowane w takim AFNie? tez przez kompa? bo widze ze pompa to jest zaden problem :)

yoobi,
wątpie ze poradze sobei z podłaczeniem tej elektroniki całej.
No chyba ze jest to proste, to moze dam rade.
Ostatnio zmieniony ndz lut 24, 2008 22:10 przez garczus, łącznie zmieniany 1 raz.


nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » ndz lut 24, 2008 22:22

trzeba zrobic sterowanie podcisnieniowe lub wymienic turbine na taka z 1.6TD np T3 lub K24 ibedzie zapierdalal :grin:



maxoff
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 753
Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:24
Lokalizacja: krk

Post autor: maxoff » ndz lut 24, 2008 22:30

no tak, ale po co? :bajer:



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » ndz lut 24, 2008 22:42

chyba nie widziales M-TDI w akcji :chytry:



Awatar użytkownika
garczus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 23:42
Lokalizacja: Katowice[SK]
Kontakt:

Post autor: garczus » ndz lut 24, 2008 23:03

Krzylu pisze:trzeba zrobic sterowanie podcisnieniowe lub wymienic turbine na taka z 1.6TD np T3 lub K24 ibedzie zapierdalal :grin:
czyli sterowanie podcisnieniowe takie jak w 1,6 td z pompa z grzybkiem? dobrze rozumie?


nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » ndz lut 24, 2008 23:06

nie nie
poszukaj tematu o golfach Apsika lub Adama16v oni maja w TD turbiny z Tdi i maja rozwiazane sterowanie nimi



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz lut 24, 2008 23:14

czyli sterowanie podcisnieniowe takie jak w 1,6 td z pompa z grzybkiem? dobrze rozumie?
pompa z grzybkiem z 1.6 lub 1.9, przerobiona na TDI... a turbo to juz wedle uznania, albo na normalny wastegate (TD, 1Z lub jakiekolwiek inne) albo vnt i rzezba ze sterowaniem
A jaki jest cel takiej przeróbki wstecz :>.
no tak, ale po co? :bajer:
odpada koszt strojenia?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn lut 25, 2008 00:24

piszcie, piszcie ciekawe rzeczy. przyda sie kazda wiedza :grin: choc w zasadzie ja juz wszystko wiem.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
garczus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 23:42
Lokalizacja: Katowice[SK]
Kontakt:

Post autor: garczus » pn lut 25, 2008 00:27

ja tez wiem duzo o manualnym sprzecie, dlatego chce TDIka przerabiac :P a to jzu dla mnei czarna magia, dlatego pytam. Wszelki wskazówki sa dla mnei bardzo cenne :D

[ Dodano: 26 Lut 2008 18:20 ]
a panowie orientuje sie ktorys moze jak podłaczyc kompa do AFNa?


nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 176 gości