filtr stożkowy do mk2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Łyskacz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

filtr stożkowy do mk2

Post autor: Łyskacz » czw maja 26, 2005 10:08

Witam!!!
Jak zamontowac filtr stożkowy do mk 2 88rok gaźnik 1.6 ??? :goof:


Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]

Awatar użytkownika
replay
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: pn sty 31, 2005 02:40
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontakt:

Post autor: replay » czw maja 26, 2005 10:44

juz o tym bylo .. poszukaj dobrze


Życie zaczyna się po ... wyżej momentu obrotowego

Awatar użytkownika
Łyskacz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łyskacz » czw maja 26, 2005 13:08

ale gdzie mam szukać?w Faq czy w Technicznych????


Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw maja 26, 2005 13:12

Jak masz GAZ to odradzam bo nie ma sensu, będzie więcej palił gazu i gorzej jeździł. A stożek montuje się tak, żeby jak najwięcej zimnego powietrza zasysał.



Awatar użytkownika
Łyskacz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łyskacz » czw maja 26, 2005 13:28

Nie uznaje gazu.Szkoda silnika mam juz 120 tys przebiegu i" odpukac" silniczek chodzi bardzo dobrze:)Ale jak zamontowac ten nieszczesny stożek?
Wywalac seryjna obudowę filtra czy jak????moze ktos zna jakis adres z fotoporadą???Bede wdzieczny do golfowej deski:)


Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw maja 26, 2005 13:39

Tobie szkoda silnika, a mnie pieniędzy na bezoil. Jak dobrze wychłodzisz silnik po założeniu gazu to długo wytrzyma. Obecny silnik, na którym jeżdże ma już nabite 318000km, a gaz zakładany był jak było na cyferblacie 180000km. Wszystko si,ę spisuje w 100%. Ale wracając do tematu to tak jak piszesz należało by wywalić obydowe filtra i stożek zamocować tak, żeby mu zrobić komore, do której będzie wpadać tylko świeże i zimne powietrze.



Awatar użytkownika
Łyskacz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łyskacz » czw maja 26, 2005 14:09

Dzieki za porade Towarzyszu Generale Tazie :pub:


Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 367 gości