wymiana lambdy, gdzie, jak ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jazdownica
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 14:07
Lokalizacja: Chorzów

wymiana lambdy, gdzie, jak ?

Post autor: jazdownica » pt lut 22, 2008 21:51

od razu mowie ze przeszukalem forum i nie znalazlem informacji, chcialbym wymienic lambde,
co musze zrobic po koli i czy jest to skomplikowne? w ktorym miejscu sie ona znajduje? ile kosztuje nowa i jaka kupic? bardzo prosze o pomoc

1,3 wtrysk, NZ 1990r benzyna



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pt lut 22, 2008 22:05

jest wkrecona w kolektor wydechowy odpinasz wtyke odkrecasz i wkrecasz nowa (kup ta sama co masz podaj nr.katalogowy w sklepie i finał


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
jazdownica
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 14:07
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: jazdownica » pt lut 22, 2008 22:11

prosze sie nie smac ale ten kolektor wydechowy jest z przodu po macha, po srodku czy z tylu?



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pt lut 22, 2008 22:16

tam gdzie wylatuja spaliny do tlumika to jest ta z prawej

[ Dodano: 22 Lut 2008 21:20 ]
jazdownica pisze:prosze sie nie smac ale ten kolektor wydechowy jest z przodu po macha, po srodku czy z tylu?
Ostatnio zmieniony pt lut 22, 2008 22:29 przez norek111, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
jazdownica
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 14:07
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: jazdownica » pt lut 22, 2008 22:21

ale tys tajemniczy, mogles od razu mowic ze z przodu centralnie polozony. dzieki bardzo



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pt lut 22, 2008 22:23

wyglada tak
Ostatnio zmieniony pt lut 22, 2008 22:27 przez norek111, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
jazdownica
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 14:07
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: jazdownica » pt lut 22, 2008 22:30

słuchaj, a nie trzeba potem odlaczac akusia ? albo cos? czy tylko to wyjac i ok? dzieki za fotki



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pt lut 22, 2008 22:34

nie aku nie odlaczasz


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
jazdownica
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 14:07
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: jazdownica » pt lut 22, 2008 22:36

wielkie dzieki, wreszcie ktos poswiecil mi chwilke i podzielil sie wiedza, ukłon i szcun :)



Awatar użytkownika
Blazej1985
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pt sie 03, 2007 11:16
Lokalizacja: Sokółka
Kontakt:

Post autor: Blazej1985 » wt kwie 22, 2008 20:28

Odświeżę trochę temat. Próbowałem zmienić dzisiaj sondę i w żaden sposób nie idzie jej wykręcić. Klucz (oczkowy) przeskoczył i z sześcianu zrobił się okrąg-nie ma za co złapać. Miał ktoś podobny problem?? Czym i jak to cholerstwo teraz odkręcić??Kolektor wywalać??
Golf MK2 a silnik to 1,8 RP. Sonda 1 przewodowa.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 68 gości