Ocencie moje logi grupy 11 7 i i do tego błedy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

grzesiek1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:22
Lokalizacja: Solec nad Wisłą\ Wiesbaden
Kontakt:

Ocencie moje logi grupy 11 7 i i do tego błedy

Post autor: grzesiek1990 » pt lut 22, 2008 14:26

panowie oceńcie moje logi
grupa 11
http://www.speedyshare.com/601533997.html
grupa 7 na zimnym silniku...
http://www.speedyshare.com/927653178.html
i do tego błedy 519 i 575 które pojawiają sie i znikają...
Ostatnio zmieniony sob lut 23, 2008 23:42 przez grzesiek1990, łącznie zmieniany 4 razy.


[i]285PS 575 NM[/i]

[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]

http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]

TomTDI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: czw sty 19, 2006 12:48
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: TomTDI » pt lut 22, 2008 15:16

grupa 7 na zimnym silniku...
ciekawe temp płynu >37 i wzrasta ?? to chyba silnik nie był zimny

rozumiem że zrobiłeś odczyt rano przed zapaleniem silnika czy sie myle?


diagnostyka, nastawniki, rozrządy, wtryski .....

grzesiek1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:22
Lokalizacja: Solec nad Wisłą\ Wiesbaden
Kontakt:

Post autor: grzesiek1990 » pt lut 22, 2008 15:19

no zapaliłem i robiłem logi... pierwszy raz takie cor robie...


[i]285PS 575 NM[/i]

[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]

http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt lut 22, 2008 15:36

575 przeladowanie turbo, szukajka i n-75, notlauf

519 to czujnik w kolektorze ssacym czyli w 1Z map sensor w ECU, zobacz stan wezyka idacego od kolektora do ECU ewentualnie w samym ECU wezyk wymien.


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Turbonalepa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Post autor: Turbonalepa » pt lut 22, 2008 16:44

Adamm, nie żebym się madrzył tylko taka moja sugestia, że błąd 575 to nie musi byc przładowanie. To może byc też za niskie ciśnienie - ja mam nieszczelny dolot i przez to za niskie ciśnienie doładowania i też mam bład 575, i bład samego czujnika też mam (sporadyczny).

Wynika to z moich obserwacji jeśli się mylę to mnie popraw.

Pozdrawiam


Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145

grzesiek1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:22
Lokalizacja: Solec nad Wisłą\ Wiesbaden
Kontakt:

Post autor: grzesiek1990 » pt lut 22, 2008 18:17



[i]285PS 575 NM[/i]

[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]

http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt lut 22, 2008 18:28

Turbonalepa pisze:Adamm, nie żebym się madrzył tylko taka moja sugestia, że błąd 575 to nie musi byc przładowanie. To może byc też za niskie ciśnienie - ja mam nieszczelny dolot i przez to za niskie ciśnienie doładowania i też mam bład 575, i bład samego czujnika też mam (sporadyczny).

Wynika to z moich obserwacji jeśli się mylę to mnie popraw.

Pozdrawiam
nie madrzysz sie :)
tylko tak nalatwiej wytlumaczyc komus

dokladnie jest to roznica cisnien w rurze rozgaleznej :P czy jakos tak
chodzi o to ze cisnienie doladowania aktualne nie pokrywa sie skrajnie z wymaganym - przeladowanie lub niedoladowanie

u kolegi moze to byc spowodowane brakiem odczytu cisnienia przez map sensor

[ Dodano: Pią Lut 22, 2008 5:30 pm ]
cos jest nie halo z tym autem bo przeplywka w polowie tnie juz powietrze a turbo nadal wali ponad 1 bar :/

albo cos skopane ze sterowaniem turbo albo jakis h....wy soft tam siedzi


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

grzesiek1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:22
Lokalizacja: Solec nad Wisłą\ Wiesbaden
Kontakt:

Post autor: grzesiek1990 » pt lut 22, 2008 18:38

moze jakas fotka gdzie znajduje sie u mnie ten MAP sensor?? jutro zmostkuje weżyki od n75

[ Dodano: 22 Lut 2008 17:41 ]
Adamm, a moze ta przepływka jest zepsuta:/ a tak wogóle to co mi radzicie zeby było dobrze??


[i]285PS 575 NM[/i]

[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]

http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt lut 22, 2008 19:03

przeplywki bym jeszcze na straty nie spisywal

map sensor masz w ECU (w komputerze sterujacym)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

grzesiek1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:22
Lokalizacja: Solec nad Wisłą\ Wiesbaden
Kontakt:

Post autor: grzesiek1990 » ndz lut 24, 2008 14:15

zmostkowałem czerwony i niebieski i samochód nie wpadł w tryb awaryjny czyli zepsuty n75 odrazu zaczołem szukac czy da sie go zregenerowac i znalazłem http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67926 dzieki panowie w moim przypadku tez była ułamana sprezynka:) ale juz wszystko działa:) oto logi po naprawie:)
grupa 03
http://www.speedyshare.com/135757287.html
grupa 10
http://www.speedyshare.com/356593246.html
grupa 11
http://www.speedyshare.com/179906529.html
Ostatnio zmieniony ndz lut 24, 2008 15:28 przez grzesiek1990, łącznie zmieniany 1 raz.


[i]285PS 575 NM[/i]

[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]

http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości