Problem z powtórnym odpaleniem auta
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z powtórnym odpaleniem auta
Witam
Dopiero co uporałem sie z potężnym spalaniem mojego Mk II 1,8 Gt Specjal z 1989 roku 90 koni a spalał 25 litrów na trasie ( benzyny ) na 100 to mam drugi problem , robiłem ostatnio rozrusznik bo po przejechaniu powiedzmy 30 kilometrów a na pewno jak się silnik nagrzał to nie chciał kręcić rozrusznik nawet nie drgnął , wyjąłem rozrusznik wymieniłem szczotki bo ich wcale nie było już powymieniałem tulejki i wszystkie inne pierdółki i co i zong po nagrzaniu silnika jak go zgaszę to muszę czekać jakieś 5 lub 10 min aż golferek ostygnie i dopiero odpala słychać pompę , palą sie kontrolki i nic dopiero jak ostygnie to pali na dotyk lub wystarczy go lekko popchnąć i jest ok . Mam jeszcze jedno pytanie czy ktoś z was nie wie gdzie można dokupić odmę do mojego golferka bo jak byłem w paru hurtowniach to mówią że zaprzestano już produkcji oznaczenie silnika RP a odma wygląda tak opisze ją bo fotki nie robiłem jest to mono wtrysk i wychodzi to z monowtrysku i jedna część odmy wchodzi do pokrywy zaworów i od tej odmy jest odbicie do bloku na sam dół i jest to bardzo długi kawałek gumy co idzie na dół do bloku pozdrawiam wszystkich i czekam na jakieś wasze uwagi pozdrawiam
Dopiero co uporałem sie z potężnym spalaniem mojego Mk II 1,8 Gt Specjal z 1989 roku 90 koni a spalał 25 litrów na trasie ( benzyny ) na 100 to mam drugi problem , robiłem ostatnio rozrusznik bo po przejechaniu powiedzmy 30 kilometrów a na pewno jak się silnik nagrzał to nie chciał kręcić rozrusznik nawet nie drgnął , wyjąłem rozrusznik wymieniłem szczotki bo ich wcale nie było już powymieniałem tulejki i wszystkie inne pierdółki i co i zong po nagrzaniu silnika jak go zgaszę to muszę czekać jakieś 5 lub 10 min aż golferek ostygnie i dopiero odpala słychać pompę , palą sie kontrolki i nic dopiero jak ostygnie to pali na dotyk lub wystarczy go lekko popchnąć i jest ok . Mam jeszcze jedno pytanie czy ktoś z was nie wie gdzie można dokupić odmę do mojego golferka bo jak byłem w paru hurtowniach to mówią że zaprzestano już produkcji oznaczenie silnika RP a odma wygląda tak opisze ją bo fotki nie robiłem jest to mono wtrysk i wychodzi to z monowtrysku i jedna część odmy wchodzi do pokrywy zaworów i od tej odmy jest odbicie do bloku na sam dół i jest to bardzo długi kawałek gumy co idzie na dół do bloku pozdrawiam wszystkich i czekam na jakieś wasze uwagi pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt lut 15, 2008 12:58 przez policjusz, łącznie zmieniany 1 raz.
Dziwne z tym rozrusznikiem, ja miałem to samo i dopiero po regeneracji rozrusznika działało normalnie....A co do odmy to zapytaj w hurtowni FOTA S.A. oni mają większość części do VW więc sądze że powinni mieć...
Pozdrawiam!
Pozdrawiam!
moje fotki: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1716783#1716783
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!
2RaZ pisze:Dziwne z tym rozrusznikiem, ja miałem to samo i dopiero po regeneracji rozrusznika działało normalnie....A co do odmy to zapytaj w hurtowni FOTA S.A. oni mają większość części do VW więc sądze że powinni mieć...
Pozdrawiam!
fote mam pod samym domem i to oni również powiedzieli że produkcja została zakończona w 2000 r
To jeszcze proponowałbym na rozgrzanym silniku (gdy nie chce palić z kluczyka) spróbować na krótko, tzn. jakimś masywnym kluczem na chwile zewrzeć te dwa przyłącza gwintowane M8 na elektromagnesie. Może mocno zaiskrzyć (duży prąd - uwaga - nie dotknąć masy), ale rozrusznik powinien zareagować i wtedy wiadomo, że winny jest ten elektromagnes.policjusz pisze:nic no dosłownie kaplica dopiero jak ostygnie do na dotyk pali
właśnie tak zrobiłem i niestety czeka mnie droga do sklepu ale dzięki bogu oryginał nie jest drogi bo tylko 58 zł teraz tylko jeszcze pozostanie jakoś te śruby odkręcić bo narzazie zbyt sporo nerwów mnie zjadły a żadna nie chce się odkręcić i będzie chyba wszystko okpiori pisze:To jeszcze proponowałbym na rozgrzanym silniku (gdy nie chce palić z kluczyka) spróbować na krótko, tzn. jakimś masywnym kluczem na chwile zewrzeć te dwa przyłącza gwintowane M8 na elektromagnesie. Może mocno zaiskrzyć (duży prąd - uwaga - nie dotknąć masy), ale rozrusznik powinien zareagować i wtedy wiadomo, że winny jest ten elektromagnes.policjusz pisze:nic no dosłownie kaplica dopiero jak ostygnie do na dotyk pali
policjusz, Zanim wymienisz automat , spróbuj inaczej. Pod maską jest czerwony kabelek idący od stacyjki do automatu. Powinien być łączony. Rozepnij go i końcem który idzie od automatu dotknij do plusa aku. Zrób to czywiście wtedy jak jest gorący i nie chce odpalić. Jeśli odpalisz to wystarczy przekaźnik za 5 zeta i po problemie.
bodzio_j pisze:policjusz, Zanim wymienisz automat , spróbuj inaczej. Pod maską jest czerwony kabelek idący od stacyjki do automatu. Powinien być łączony. Rozepnij go i końcem który idzie od automatu dotknij do plusa aku. Zrób to czywiście wtedy jak jest gorący i nie chce odpalić. Jeśli odpalisz to wystarczy przekaźnik za 5 zeta i po problemie.
ok niema problemu a gdzie ten przekaznik jest i jak wyglada idę fure rozpalać
bodzio_j pisze:Przekaźnika nie ma, trzeba założyć dopiero, ale po sprawdzeniu. Miałem podobny problem. Remont rozrusznika (nowe szczotki, automat) i kupa.policjusz pisze:ok niema problemu a gdzie ten przekaznik jest i jak wyglada idę fure rozpalać
golfer już sie grzeje i mam pytanie gdzie to sie montuje , kupuje , wygląda i czy dam rade sam to założyć co prawda dwa rozebrałem na części ale co innego rozbierać a co innego zrobić coś i nie popsuć
Montuje się właśnie tam gdzie ten kabelek jest łączony. Przekaźnik taki jak do świateł (symbol chyba 541). Montaż jest prosty, nie powinieneś nic spaprać, kupisz w sklepie motoryzacyjnym. Jak sie okaże , że to jest to - golf odpali tym kabelkiem to napisz (gg) powiem dokładnie co i jak połączyć.policjusz pisze:golfer już sie grzeje i mam pytanie gdzie to sie montuje , kupuje , wygląda i czy dam rade sam to założyć co prawda dwa rozebrałem na części ale co innego rozbierać a co innego zrobić coś i nie popsuć
[ Dodano: Pią Lut 15, 2008 16:13 ]
Weż Sobie kawałek pzrewodu do połączenia.
bodzio_j pisze:Montuje się właśnie tam gdzie ten kabelek jest łączony. Przekaźnik taki jak do świateł (symbol chyba 541). Montaż jest prosty, nie powinieneś nic spaprać, kupisz w sklepie motoryzacyjnym. Jak sie okaże , że to jest to - golf odpali tym kabelkiem to napisz (gg) powiem dokładnie co i jak połączyć.policjusz pisze:golfer już sie grzeje i mam pytanie gdzie to sie montuje , kupuje , wygląda i czy dam rade sam to założyć co prawda dwa rozebrałem na części ale co innego rozbierać a co innego zrobić coś i nie popsuć
[ Dodano: Pią Lut 15, 2008 16:13 ]
Weż Sobie kawałek pzrewodu do połączenia.
nie ma problemu narazie furę nagrzewam bo musi mieć olej co najmniej 85 stopni a dziś -2 stopnie wiec muszę trochę poczekać
[ Dodano: 15 Lut 2008 17:48 ]
odpalił tak jak poradziłeś o to moje gg 11295751 policjusz masz jakaś fotkę jak to wygląda zamontowane w domu będę koło 22 i czekam na informacje pozdrawiampolicjusz pisze:bodzio_j pisze:Montuje się właśnie tam gdzie ten kabelek jest łączony. Przekaźnik taki jak do świateł (symbol chyba 541). Montaż jest prosty, nie powinieneś nic spaprać, kupisz w sklepie motoryzacyjnym. Jak sie okaże , że to jest to - golf odpali tym kabelkiem to napisz (gg) powiem dokładnie co i jak połączyć.policjusz pisze:golfer już sie grzeje i mam pytanie gdzie to sie montuje , kupuje , wygląda i czy dam rade sam to założyć co prawda dwa rozebrałem na części ale co innego rozbierać a co innego zrobić coś i nie popsuć
[ Dodano: Pią Lut 15, 2008 16:13 ]
Weż Sobie kawałek pzrewodu do połączenia.
nie ma problemu narazie furę nagrzewam bo musi mieć olej co najmniej 85 stopni a dziś -2 stopnie wiec muszę trochę poczekać
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 50 gości