Racingowe paliwo do diesla
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Racingowe paliwo do diesla
Audi w Le Mans podobno smigało na jakimś paliwie o licznie cetanowej 70.. i osiągało moc przy 6000 rpm
w USA cumminsy zalewają jakimś bio-wytworem farmerów
czy jest jakieś oficjalne paliwo racingowe do śmierdzieli, tak jak wysokooktanowe paliwa do benzyniaków
może można coś pomieszać samemu
czy wyższa liczba cetanowa, czyli lepsza się zdolnośc do samozapłonu może spowodowac że da się diesla bezpiecznie i efektywnie zakręcić do 6000 rpm ?
znalazłem coś takiego:
http://sklep.istore.pl/sklep,1355,,,03, ... 441,0.html
ktoś to testował?
w USA cumminsy zalewają jakimś bio-wytworem farmerów
czy jest jakieś oficjalne paliwo racingowe do śmierdzieli, tak jak wysokooktanowe paliwa do benzyniaków
może można coś pomieszać samemu
czy wyższa liczba cetanowa, czyli lepsza się zdolnośc do samozapłonu może spowodowac że da się diesla bezpiecznie i efektywnie zakręcić do 6000 rpm ?
znalazłem coś takiego:
http://sklep.istore.pl/sklep,1355,,,03, ... 441,0.html
ktoś to testował?
Ostatnio zmieniony wt lut 12, 2008 13:41 przez cowboy, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Cowboy chcesz jezdzic na paliwie racingowym ??
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Hehe bedzie chyba pierwszy test wytrzymalosci silnika na obroty :green_fuck:
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
ja przy 5tys zmieniam biegcowboy pisze:tak, kupię taką beczkęDario84 pisze:Cowboy chcesz jezdzic na paliwie racingowym ??
Obrazek
zaleje gofra, zdejme limiter na obroty i zobacze czy korba wyjdzie bokiem
co do dodatków..obecnie jeden testuje...zmniejszyła się ilość dymu, wada - trudna dostępność specyfiku i spora $$$$
www.vagtune.pl tel. 502730289
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
cowboy, mysle, ze to paliwo nie pozwoli Ci sie krecic jak TD
ja slyszalem, ze do 3200, powyzej silnik wybucha, bo to dieselPiotrusVW pisze:ja gdzies czytalem ze wiecej niz jakies 5500obr nie zakrecisz diesla z przyczyn technologicznych
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
w sesnie że TO akurat paliwo i tak nie pomoże ?zaprzal pisze:mysle, ze to paliwo nie pozwoli Ci sie krecic jak TD
a co z podaną gęstością
824 kg/m3
zwykle dla ON podaje się około 0,84-0,85
więc jesli gnojówka rzadsza to teoretycznie więcej powinna pompa wcisnąć paliwa do cylindrów
jeśli ma większą liczbę cetanową to się powinno szybciej zapalic i szybciej spalić
czyli niby to o co nam chodzi ?
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
tez nie do przesady... bo diesle na pośrednim wtrysku troche wyzej sie kreca niz te na bezpośrednim, a paliwo lejemy raczej to samo mysle, ze decydujacy wplyw ma konstrukcja silnika/komor spalania/ukladu wtryskowego/masa dolu silnika i elementow wirujacych... no i oczywiscie czy nie ma po drodze jakichs zwezek na dolocie i wydechu
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
Ja sądzę że to skok tłoka jest przeszkodą dla silników 1.9 w szybkim kręceniu się.
weźmy dla porównania dwa silniki które śr. cyl. mają bardzo podobną ale różnią się znacznie skokiem tłoka.
1.6TD kręci się wysoko ale już 1.9TD pomimo niemal identycznej konstrukcji już nie warto kręcić do takich obrotów.
weźmy dla porównania dwa silniki które śr. cyl. mają bardzo podobną ale różnią się znacznie skokiem tłoka.
1.6TD kręci się wysoko ale już 1.9TD pomimo niemal identycznej konstrukcji już nie warto kręcić do takich obrotów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości