Golf II 1.8 silnik RP-> padła uszczelka pod głowicą!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Davidoff

Golf II 1.8 silnik RP-> padła uszczelka pod głowicą!!

Post autor: Davidoff » pn maja 23, 2005 18:39

Witam!! Padla mi uszczelka pod i robie remont :( :( Czy coś jeszcze moge zrobić oprocz tego co tu wymienie?? I czy nie zadrogo mnie wyszly części??
1. Planowanie glowicy(szlif, uszczelniacze i nowe prowadnice zaworo) głowica cała na gotowo 260zł
2. reszta częśći (wszystkie uszczelki, do tego musialem kupic gume z boku silnika(orginal 35zł) i rurke metalowa w ktorej idzie woda 79zł), pasek rozrzadu+ napinacz)wszystko łacznie kosztowalo 410zł
3. Okazalo sie ze kolektor wydechowy jest pękniety:( 80zł
4. Jeszcze mi zostala do dokupienia osłona rozrzadu nowa 119, nigdzie niemoge dostac uzywki(stara miala uchwyty polamane i pasek tarl o plastik)
5. silnik jest pomalowany na czerwono a reszta czesci jest pokryta chromem
6. robocizna to 200zł
Co o tym sądzicie?? Zapomnialem oczymś??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Davidoff

Post autor: Davidoff » pn maja 23, 2005 19:52

Jak wszystko bedzie gotowe i pomalowane to zamieszcze foty :) bo narazie niejest wszystko zrobione:)



MaLiBU
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 549
Rejestracja: czw gru 16, 2004 22:56
Lokalizacja: W-wa/Radom
Kontakt:

Post autor: MaLiBU » pn maja 23, 2005 20:28

luzik, pierwszy raz w zyciu widze rpka tak odpicowanego:)

Jak chromowales i ktore czesci masz na mysli? ile to kosztowalo - chromowanie? skrzynie jaka farba malowales?


[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]

Davidoff

Post autor: Davidoff » pn maja 23, 2005 22:36

A kosztowalo chyba 40 zł za spreay :) Silnik i glowica pomalowana lakieram zaroodpornym a wszystkie stawki chromem w spreay :) PPostanowilem wszystko odmalowac i zakonserwowac bo bylo w oplakanym stanie. Jeszcze wszystkie węze musze zabezpieczyc jakims srodkiem do gumy i oczywiscie pociagnac jakims czernidłem. Zamieszcze foty jak juz wszystko bedzie gotowe!!Pozdro



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » wt maja 24, 2005 00:46

widac zdaleka ze to srebrzanka a nie chromowanie

jak ci padla uszczelka to nie koniecznie musisz robic caly remont silnika
wystarczy go dobrze zdiagnozowac i okreslic w jakim stanie sa podzespoly np pierscienie
wtedy mozna szlif silnika robic

ale jak robisz calosciowy to i tak sie nie zmarnuje
w sumie to moze i lepiej odrazu takie cos zrobic
ale z drugiej skoro silnik wymagal tylko uszczelki do wymiany bo w golfach to chleb powszedni

pozdro i powodzenia w dalszych planach



Davidoff

Post autor: Davidoff » wt maja 24, 2005 01:34

W tym wypadku planowanie bylo potrzebne!! Prowadnice byly zurzyte i uszczelniacze zpruchniale. Wolalem odrazu zrobic pozadek i miec potem swiety spokoj. A lakierowane bylo czyms takim"LAKIER CHROM" i to co jest na fotach niejest wpelni gotowe:) Wolalem wszystko dokladnie wymyc i pomalować bo wczesniej to bylo w opłakanym stanie!! Pozdro!!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 178 gości