SZalejące obroty MK3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
SZalejące obroty MK3
Witam mam taki problem a mianowicie po odpaleniu na zimnym silniku obroty są w granicach 1600 - 1800. Po rozgrzaniu spadają powoli do 800 przy przełączaniu biegów nie spadają do 800 tylko cały czas wysoko. prz podjeżdżaniu do skrzyzowania na luzie spadają bardzo po mału. Komp nic nie wykazał co sprawdzić i jak silnik 1. 4 wielopunkt AEX.
TUTENHAMON
czystość przepustnicy (tam gdzie pracuje przepustnica powinno być czysto, bez nagaru i innych syfów, można umyć benzyną i wytrzeć do czysta), czujnik temperatury silnika ale to raczej powinno wyjść na komputerze, nie znam tego wtrysku, czy ma styk odpowiadający za wolne obroty (jak puszczony gaz to zwiera mikrowyłącznik) ale to też powinno wyjść na kompie
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
U mnie 1.6 AEE mialem podobne problemy jak Ty, byłem wczoraj w ASO i stwierdzono przepustnica do wymiany . Co prawda zrobili cos poniewaz auto ma teraz 950 obrotow na luzie. a podczas jazdy zachowuje sie bezproblemowo. Tylko przy zimnym silniku przy odpalaniu przez okolo 20 sec. obroty faluja od 500 do 900 obrotow.
[ Dodano: Pon Wrz 12, 2005 08:27 ]
Problem rozwiazany.
Okazalo sie ze przyczyna tych objawow nie jest przepustnica tylko "glupia" kostka w stacyjce na co wpadl moj kolega (mechanik z zamilowania) a czterech mechanikow i w ASO nie byli w stanie tego zdiagnozowac.
Jak on na to wpadl.
Podczas przekrecania kluczyka na tuz przed zaplonem na chwileczke gasla cala deska, ale to doslowmie "sekunda".
Teraz auto jezdzi super.
I jak tu wierzyc mechanikom
[ Dodano: Pon Wrz 12, 2005 08:27 ]
Problem rozwiazany.
Okazalo sie ze przyczyna tych objawow nie jest przepustnica tylko "glupia" kostka w stacyjce na co wpadl moj kolega (mechanik z zamilowania) a czterech mechanikow i w ASO nie byli w stanie tego zdiagnozowac.
Jak on na to wpadl.
Podczas przekrecania kluczyka na tuz przed zaplonem na chwileczke gasla cala deska, ale to doslowmie "sekunda".
Teraz auto jezdzi super.
I jak tu wierzyc mechanikom
TUTENHAMON, mój ojciec ma taki sam silnik i podobne symptomy (nierówna praca na jałowym) do tego gasł przy hamowaniu. Byliśmy u kilku mechaników, sprawdzali kompa, niby wszystko ok. :niewiem: Dopiero w servisie VW, przy próbie przeinstalowania softu, po 40 min doszli, że pod dźwigienką przepustnicy jest malutka kosteczka mająca na celu podniesienie obrotów . A kłopoty zaczęły sie dopiero jesienią, całe lato nic, wszystko było ok.
Golf III 1.4 (AEX) XII '95
Mazda 323F GT 1.8 DOHC '91
Mazda 323F GT 1.8 DOHC '91
- blackwhite
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
- Lokalizacja: Dumfries
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 71 gości