przerobka mk2 ze SWAPem :) HELP!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

abaddonslair

przerobka mk2 ze SWAPem :) HELP!!

Post autor: abaddonslair » śr maja 18, 2005 20:17

witam wszystkich!!

we wrzesniu mam zamiar przerobic swojego golfika mk2 z 89r. poczynajac od malowania, wymiany tapicerki i innych malych kosmetycznych popierdolek.. konczac na wsadzeniu 1.9tdi 150km (zmiana ECU) wraz ze skrzynia i wiekszym sprzeglem. do tego wymiana wydechu na przelotowy, wymian filtra powietrz na stozek, wieksza turbina, intercooler, moze wieksza pompa paliwowa i instalacja PXS.. poza tym wspomaganie, zawieszenie.

silnik oczywiscie rozwojowy- mam zamiar uzyskac okolo 230km i 500Nm momentu.. :satan:

moje pytania sa liczne i byc moze dla wymiataczy na tym forum banalne.. :jezor:

1. jakie sprzeglo wsadzic zamiast seryjnego? i jak dlugo wytrzyma skrzynia?
2. czy przednie zawieszenie wytrzyma taki moment? (nie sadze :()
a jesli nie to co zrobic zeby wytrzymalo?
3. mam mozliwosc wymiany zawieszenia na syncro.. ale czy to ma sens?
(inna skrzynia, brak mozliwosci obnizenia autka..)
4. co myslicie o takiej przerobce? jakies pomysly, uwagi?

czekam na posciki :food:
poklon dla kazdego kto pomoze :prayer:
Ostatnio zmieniony czw maja 19, 2005 13:04 przez abaddonslair, łącznie zmieniany 1 raz.



malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » śr maja 18, 2005 21:27

nie chce cie urazic, ale cos mi sie zdaje ze nie dasz rady :P

1) sprzeglo - nie wiem, skrzynie najlepiej od 1,9 tdi :P, w nich wytrzymuja:P
2) zawieszenie wytrzyma moment, a nawet i pare lat :>, ale amory i sprezyny z gti badz sztywniejsze.
3) a po co ci to? (koszta naprawy, spalanie)
4) chyba nie warto, chyba ze masz juz wszystkkie czesci, bo w zakupie to kolo 12 - 17 kpl
za ta kwote to juz vr6 z turbo by sie dalo chyba :P

pomysl czy ci sie oplaca poprostu, bo samochod to juz ci sie nigdy nie zwroci :P

ale to tylko moje zdanie, nie chcialem cie zniechecic. :)



abaddonslair

Post autor: abaddonslair » śr maja 18, 2005 22:04

w kasie tyle nie wyjdzie.. silnik ze skrzynia juz lezy w garazu.. wszystkie przerobki bedzie robil moj ojciec wraz z nowymi mapami silnika :D
z syncro w sumie fakt..

co do vr6 to po pierwsze kompresor a nie turbo a po drugie diesle ze swoim momentem zadza!!

ale dzieki za swoje zdanie!! :pub:



malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » czw maja 19, 2005 10:12

kompresor jest drozszy od turbo i dlatego tak napisalem. :) ale jak masz juz silnik to zdecydowanie inna rozmowa :>



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 143 gości