Jak powinien zachowywac sie przycisk obiegu zamknietego?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

koltys
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: sob sty 05, 2008 16:42
Lokalizacja: internet

Jak powinien zachowywac sie przycisk obiegu zamknietego?

Post autor: koltys » wt sty 22, 2008 18:49

Witam,

mam klimatyzacje manualna. Sa na niej pokretla oraz dwa magiczne przyciski tj. AC oraz ten drugi z "zakrecona" strzalka do obiegu zamknietego. Gdy wciskam przycisk AC => podswietla sie na jasny kolor i klima dziala. Gdy wciskam drugi przycisk => to nie widze roznicy tj. ani sie nie wciska (nie pozostaje w pozycji wcisnietej tak jak AC), ani sie nie podswietla?

Czy to jest normalne dzialanie, czy moze przycisk (obieg zamkniety) jest popsuty?

Pozdrawiam,
koltys



Awatar użytkownika
slonik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: wt maja 29, 2007 01:13
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Re: Jak powinien zachowywac sie przycisk obiegu zamknietego?

Post autor: slonik » wt sty 22, 2008 18:53

Mam to samo - dostalem sie do silniczka , przeczyściłem itp - ale dalej nie działa...pozostaje przycisk, ale nie mam pojęcia jak się do niego dostać.....
A bezpiecznik? Nie jest któryś odpowiedzialny za ten obieg zamknięty?



żaba 1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pt lut 09, 2007 18:06
Lokalizacja: W-wa

Post autor: żaba 1 » wt sty 22, 2008 19:05

obieg nie włączy się jeżeli pokrętło wyboru nawiewu jest w pozycji nawiewu na szyby



Awatar użytkownika
slonik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: wt maja 29, 2007 01:13
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: slonik » wt sty 22, 2008 19:08

żaba 1 pisze:obieg nie włączy się jeżeli pokrętło wyboru nawiewu jest w pozycji nawiewu na szyby
Sprawdzałem - u mnie bez zmian w innych położeniach tez nie działa :((((



Awatar użytkownika
pipek71
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr lis 08, 2006 23:09
Lokalizacja: Jordansmuhl

Post autor: pipek71 » wt sty 22, 2008 20:57

U mnie po wciśnięciu przycisku strzałka zapala się a cały przycisk wchodzi głębiej , jakieś 2 sekundy później słychać wyraźny ,głośniejszy szum powietrza . po ponownym naciśnięciu szum robi się dużo słabszy ,przycisk wychodzi lekko a podświetlenie strzałki gaśnie .
Oczywiście obieg zamknięty nie działa gdy kierunek nadmuchu jest ustawiony na szybę czołową .
Przypuszczam ,że problem tkwi w samym przycisku.
Ostatnio zmieniony wt sty 22, 2008 20:59 przez pipek71, łącznie zmieniany 1 raz.


[img]http://images2.fotosik.pl/282/b589a89788bbbb64med.jpg[/img]

Awatar użytkownika
slonik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: wt maja 29, 2007 01:13
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: slonik » wt sty 22, 2008 22:56

pipek71 pisze:U mnie po wciśnięciu przycisku strzałka zapala się a cały przycisk wchodzi głębiej , jakieś 2 sekundy później słychać wyraźny ,głośniejszy szum powietrza . po ponownym naciśnięciu szum robi się dużo słabszy ,przycisk wychodzi lekko a podświetlenie strzałki gaśnie .
Oczywiście obieg zamknięty nie działa gdy kierunek nadmuchu jest ustawiony na szybę czołową .
Przypuszczam ,że problem tkwi w samym przycisku.
U mnie nic takiego nie ma :(( Jak dobrac sie do przycisku w golfie 4??



Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » wt sty 22, 2008 23:04

Dokladnie obieg wewnaterzny nie zadziale gdy pokretlo ustawione jest na szybe. Wlaczajac obieg wew wciskasz przycis ktory sie zapala i wlacza sie dmuchawa ktora znajduje sie pod schowkiem pasazera.

Trzeba zdemontowac schowek i sprawdzic czy przycisk daje napiecie bezposrednio na kablu (wtyczce) do dmuchawy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 232 gości