Witam,
mam klimatyzacje manualna. Sa na niej pokretla oraz dwa magiczne przyciski tj. AC oraz ten drugi z "zakrecona" strzalka do obiegu zamknietego. Gdy wciskam przycisk AC => podswietla sie na jasny kolor i klima dziala. Gdy wciskam drugi przycisk => to nie widze roznicy tj. ani sie nie wciska (nie pozostaje w pozycji wcisnietej tak jak AC), ani sie nie podswietla?
Czy to jest normalne dzialanie, czy moze przycisk (obieg zamkniety) jest popsuty?
Pozdrawiam,
koltys
Jak powinien zachowywac sie przycisk obiegu zamknietego?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Jak powinien zachowywac sie przycisk obiegu zamknietego?
Mam to samo - dostalem sie do silniczka , przeczyściłem itp - ale dalej nie działa...pozostaje przycisk, ale nie mam pojęcia jak się do niego dostać.....
A bezpiecznik? Nie jest któryś odpowiedzialny za ten obieg zamknięty?
A bezpiecznik? Nie jest któryś odpowiedzialny za ten obieg zamknięty?
U mnie po wciśnięciu przycisku strzałka zapala się a cały przycisk wchodzi głębiej , jakieś 2 sekundy później słychać wyraźny ,głośniejszy szum powietrza . po ponownym naciśnięciu szum robi się dużo słabszy ,przycisk wychodzi lekko a podświetlenie strzałki gaśnie .
Oczywiście obieg zamknięty nie działa gdy kierunek nadmuchu jest ustawiony na szybę czołową .
Przypuszczam ,że problem tkwi w samym przycisku.
Oczywiście obieg zamknięty nie działa gdy kierunek nadmuchu jest ustawiony na szybę czołową .
Przypuszczam ,że problem tkwi w samym przycisku.
Ostatnio zmieniony wt sty 22, 2008 20:59 przez pipek71, łącznie zmieniany 1 raz.
[img]http://images2.fotosik.pl/282/b589a89788bbbb64med.jpg[/img]
U mnie nic takiego nie ma ( Jak dobrac sie do przycisku w golfie 4??pipek71 pisze:U mnie po wciśnięciu przycisku strzałka zapala się a cały przycisk wchodzi głębiej , jakieś 2 sekundy później słychać wyraźny ,głośniejszy szum powietrza . po ponownym naciśnięciu szum robi się dużo słabszy ,przycisk wychodzi lekko a podświetlenie strzałki gaśnie .
Oczywiście obieg zamknięty nie działa gdy kierunek nadmuchu jest ustawiony na szybę czołową .
Przypuszczam ,że problem tkwi w samym przycisku.
Dokladnie obieg wewnaterzny nie zadziale gdy pokretlo ustawione jest na szybe. Wlaczajac obieg wew wciskasz przycis ktory sie zapala i wlacza sie dmuchawa ktora znajduje sie pod schowkiem pasazera.
Trzeba zdemontowac schowek i sprawdzic czy przycisk daje napiecie bezposrednio na kablu (wtyczce) do dmuchawy.
Trzeba zdemontowac schowek i sprawdzic czy przycisk daje napiecie bezposrednio na kablu (wtyczce) do dmuchawy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 232 gości