Witam,
Jestem nowym forumowiczem
Nie wiem czy przypadkiem już ktoś nie poruszał tego problemu więc pisze nowy.
Jak pisałem w temacie mam problem z wolnymi obrotami jak silnik się zaczyna nagrzewać tj. po 5 km obroty zaczynają falować pomiędzy 500 a 1400.
Znajomy powiedział, że może to być wina żle podlączonych przewodów podcisnieniowych i tu jest problem.
Kiedyś miałem filtr stozkowy i po zmainie na normalny nie mam pojęcia jak podłączyć te wężyki i to własnie moja prośba.
Jeżeli macie taki samochód lub wiecie jak to podłaczyć to pomóżcie
Mój samochód to VW Golf III 2,0 8v rok 1993 (pełen wtrysk).
mój mail lukascom1@o2.pl
Problem z obrotami na biegu jałowym
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z obrotami na biegu jałowym
Ostatnio zmieniony śr sty 16, 2008 18:59 przez lukascom1, łącznie zmieniany 1 raz.
wszystko już posprawdzane na kompie i powymieniane
pozostały podłączenia wężyków podciśnieniowych które idą od/do filtra i tu rysuje się problem bo nie wiem jak je podłączyć proszę o jakiś schemat albo opis jak to zrobić <help>
[ Dodano: 16 Sty 2008 18:06 ]
Najlepiej byłoby ghdyby osoba która ma taki sam silnik zobaczyła jak u niej idą te przewodziki i nawet bez żadnego schematu napisała mi małą podpowiedź
pozostały podłączenia wężyków podciśnieniowych które idą od/do filtra i tu rysuje się problem bo nie wiem jak je podłączyć proszę o jakiś schemat albo opis jak to zrobić <help>
[ Dodano: 16 Sty 2008 18:06 ]
Najlepiej byłoby ghdyby osoba która ma taki sam silnik zobaczyła jak u niej idą te przewodziki i nawet bez żadnego schematu napisała mi małą podpowiedź
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 346 gości