Mam problem z turbinką. Wczoraj znajomy mi ja badał i cisnienie doładowania ok 0.4-0,5bar pokazalo sie przy max obrotach silnika. Przy mniejszych wskazownia ani drgnela. Ponizej zamieszczam foto mojego silnika i mam kilka pytan:
![Obrazek](http://images25.fotosik.pl/140/114f92ef2d7c7d36.jpg)
Nr 1 na zdjęciu - tam jest wpięty przewod podcinieniowy. Do czego służy to urzadzenie gdzie on jest podlaczony? Czy podcisnienie powinno powinno byc tam od razu po zapaleniu motoru czy przy określonych obrotach? Wezyk wychodzi z miejsca nr 2, w tymze miejscu podlaczony jest jescze pod jakis czujnik, sa tam jakies kabelki, jeden kabelek dochodzi do linki od gazu (3) i od czujnika na trojnik na wakumpompie.
Inna sprawa ze mam jakis problem z wakumpompą - chyba ma za małą wydajność tzn wcisne pedal hamulca 3 razy na postoju i wypompuje cale podcisnienie - i pompa bardzo powoli je nabija spowrotem - czy to moze byc tez jakas przyczyna problemow z turbiną?
Jeżeli ktoś ma pojęcie to proszę o wyjaśnienie mi całej idei działania podcisnienia przy turbinie.