Niskie obroty oraz Termostat
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- noname_conek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 694
- Rejestracja: wt cze 26, 2007 22:43
- Lokalizacja: Nowy Staw
Niskie obroty oraz Termostat
A wiec tak:
od pewnego czasu mój golf coraz gorzej sie sprawuje [MK2 1989r 1.8RP -bez wspomagania]
1) Gdy odpalam go rano [lub jak jest zimny] dziwnie chodzi, spada z obrotów, gaśnie, całego go trzęsie lecz gdy go odpalę i tak z minutkę będę go lekko gazował to juz w miarę normalnie chodzi... po przejechaniu do 2 km juz wszystko jest oki...
co może być przyczyną?...
dodam ze silniczek krokowy jest do wymiany, czy przez to może sie to dziac czy to coś innego? aha i tak samo sie dzieje na benzynie i na gazie.
proszę także jeśli kroś może powiedzieć gdzie znajduje sie własnie ten silniczek...
2) Jak sprawdzić czy termostat jest trafiony :/ ?? bo słabo mi sie nagrzewa w środku i jaka powinna być temperatura po przejechaniu około 20 km z prędkością średnia 90km/h bo u mnie jest cały czas gdzieś tyle:
http://images33.fotosik.pl/104/ac39409ffe7d31b8.jpg
czy to oznacza ze jest on cały czas otwarty i trzeba go wymienic i przez to słabo nagrzewa mi sie w środku auta?
3) Czy przez to ze jak trafiony jest silniczek krokowy i termostat samochód bardzo dużo pali? [przy spokojnej jeździe poza miastem 10/11 litrów gazu, w miescie i prz dynamicznej jeżdzie do 20 litrów :/ ]
od pewnego czasu mój golf coraz gorzej sie sprawuje [MK2 1989r 1.8RP -bez wspomagania]
1) Gdy odpalam go rano [lub jak jest zimny] dziwnie chodzi, spada z obrotów, gaśnie, całego go trzęsie lecz gdy go odpalę i tak z minutkę będę go lekko gazował to juz w miarę normalnie chodzi... po przejechaniu do 2 km juz wszystko jest oki...
co może być przyczyną?...
dodam ze silniczek krokowy jest do wymiany, czy przez to może sie to dziac czy to coś innego? aha i tak samo sie dzieje na benzynie i na gazie.
proszę także jeśli kroś może powiedzieć gdzie znajduje sie własnie ten silniczek...
2) Jak sprawdzić czy termostat jest trafiony :/ ?? bo słabo mi sie nagrzewa w środku i jaka powinna być temperatura po przejechaniu około 20 km z prędkością średnia 90km/h bo u mnie jest cały czas gdzieś tyle:
http://images33.fotosik.pl/104/ac39409ffe7d31b8.jpg
czy to oznacza ze jest on cały czas otwarty i trzeba go wymienic i przez to słabo nagrzewa mi sie w środku auta?
3) Czy przez to ze jak trafiony jest silniczek krokowy i termostat samochód bardzo dużo pali? [przy spokojnej jeździe poza miastem 10/11 litrów gazu, w miescie i prz dynamicznej jeżdzie do 20 litrów :/ ]
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Tak przez to może gasnąć proponował bym restart kompa w Rp to podstawa chyba termostat nie otwiera cgyba zaznaczam zobacz czy dolny wąż po przejechaniu 20 km od jest zimny Powiem Ci tak mój pali w trasie 6.5 w mieście 10 twój gazu powienien palic 2 litry więcej a może sonda lambda?dodam ze silniczek krokowy jest do wymiany, czy przez to może sie to dziac czy to coś innego? aha i tak samo sie dzieje na benzynie i na gazie.
[ Dodano: 14 Sty 2008 00:12 ]
Tylko restart rób na zimnym silniku i na benzynie
Ostatnio zmieniony pn sty 14, 2008 01:04 przez grandi, łącznie zmieniany 1 raz.
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- noname_conek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 694
- Rejestracja: wt cze 26, 2007 22:43
- Lokalizacja: Nowy Staw
grandilodz, Wielkie dzięki za zainteresowanie i odpowiedz
sprawdzana u mechanika i jest okigrandilodz pisze:a może sonda lambda?
jest letni a powinien byc chyba gorący....grandilodz pisze:zobacz czy dolny wąż po przejechaniu 20 km od jest zimny
o co dokładnie chodzi? gdzie to sie robi i jak?grandilodz pisze:proponował bym restart kompa w Rp to podstawa
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
ODłANCZAS KLEME + NA noc przychodzisz rano odpalasz golfa nie gazujesz ma chodzic tak długo na luzie aż wentylator się nie zał a potem w ddrogęmoże prychac trochę
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- noname_conek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 694
- Rejestracja: wt cze 26, 2007 22:43
- Lokalizacja: Nowy Staw
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Aż wenntylator nie zacznie działać ale może go odpalisz a jak nie t raczej wina krokowca jak nie chce palić na luzie
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- noname_conek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 694
- Rejestracja: wt cze 26, 2007 22:43
- Lokalizacja: Nowy Staw
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
co do resetu to mozesz tez odpiac wtyczke przy ECU radio Ci sie przynajmniej nie resetnie , albo zegarek czy co tam masz jeszcze na prąd . Taka szeroka wtyczka w głebi , od strony kabiny ma taka zawleczke , ktora trzeba palcem odgiac i pozniej wyciagnac wtyczke. U mnie zawsze dziala.
Termostat sprawdz sobie w ten sposob, odpal autko , przejedz sie kawałek , otworz maske , zobacz czy dolny waz jest ciepły a gorny zimny , jezeli tak jest to termostat dziala poprawnie. Jezeli masz czas to mozesz odpalic autko , jedna reka na gorny waz, druga na dolny i porownojesz temperatury, ten dolny ma sie nagrzewac szybciej , wiele szybciej. Jak masz walniety termosat to temp podczas jazdy spada a nie powinna.
A co do tego szarpania rannego to w jakim stanie jest uklad WN ? znaczy kopułka , palec, kable i swiece ? bardzoej mi chodzi o kable i swiece, Dawno wymieniales ? jezeli jeszcze sa ok, to reset zazwyczaj pomaga RPkom na gazie jak im sie cos odwidzi
noname_conek pisze:ps. co do termostatu to po przejechani około 20km dolny wąż powinien być gorący czy letni?
Termostat sprawdz sobie w ten sposob, odpal autko , przejedz sie kawałek , otworz maske , zobacz czy dolny waz jest ciepły a gorny zimny , jezeli tak jest to termostat dziala poprawnie. Jezeli masz czas to mozesz odpalic autko , jedna reka na gorny waz, druga na dolny i porownojesz temperatury, ten dolny ma sie nagrzewac szybciej , wiele szybciej. Jak masz walniety termosat to temp podczas jazdy spada a nie powinna.
A co do tego szarpania rannego to w jakim stanie jest uklad WN ? znaczy kopułka , palec, kable i swiece ? bardzoej mi chodzi o kable i swiece, Dawno wymieniales ? jezeli jeszcze sa ok, to reset zazwyczaj pomaga RPkom na gazie jak im sie cos odwidzi
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
- noname_conek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 694
- Rejestracja: wt cze 26, 2007 22:43
- Lokalizacja: Nowy Staw
guti, sebal, dzięki chłopaki za odp własnie patrze ze z boku do kopułki idzie jakiś przewód [chyba od obrotomierza tak czy sie myle?] i on jest luźny i w zwiazku z tym chyba przedostaje sie wilgoć... wiec to moze byc przyczyną... Wiec dzisiaj na noc robie reset RPeka następnie wymienię termostat i zajmę sie tą kopułka dam znać za 2 dni jak poszło. Dzięki wielkie!
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Reset zrób na samym końcu jak wszystko wymienisz
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- noname_conek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 694
- Rejestracja: wt cze 26, 2007 22:43
- Lokalizacja: Nowy Staw
a wiec tak przeczysciłem swiec wymieniłem przewody WN na nowe odłaczyłem na noc kleme i odpaliłem, odpalił nieco lepiej [nie rzucało go] lecz nie do końca dobrze chodził bo miał niskie obroty... pochodził z zapalonym silnikiem z 15-25 min i go zgasiałem odpaliłem na gazie tez wszystko luzik juz chodziło po czym jeszcze raz na benzyne... odezwał sie krokowy silnik spadał z obrotów co jakies 3 sek wyłączyłem poszedłem zamknać bagażnik wracam i juz sie nie chce odpalic ani na gazie ani na benzynie... cały czas "piłuje" io nic czasami jak dodam gazu to jakby chciał se ruszyć ale od razu gaśnie
- noname_conek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 694
- Rejestracja: wt cze 26, 2007 22:43
- Lokalizacja: Nowy Staw
guti, nA GAZIE I NA BENZYNIE TO SAMO...
ale juz doszedłem co to jest sprawdzałem ze świecą czy jest iskra i jednak jej nie było... z cewki idzie na kopułkę lecz dalej nie idzie... poruszałem tym przewodem co wchodzi pod kopułkę[szczerze to nie wiem do czego on jest] i juz odpala, ale jeśli nim poruszam to gaśnie i nie chce odpalić.. czyli czeka mnie wymiana aparatu zapłonowego
ale juz doszedłem co to jest sprawdzałem ze świecą czy jest iskra i jednak jej nie było... z cewki idzie na kopułkę lecz dalej nie idzie... poruszałem tym przewodem co wchodzi pod kopułkę[szczerze to nie wiem do czego on jest] i juz odpala, ale jeśli nim poruszam to gaśnie i nie chce odpalić.. czyli czeka mnie wymiana aparatu zapłonowego
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 200 gości