Kolo pasowe alternatora
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kolo pasowe alternatora
Witam,
Czy jesli moje kolo pasowe wyglada jak na zdjeciu ponizej, tzn ze jest ono jednokierunkowe (silnik AFN-jak w opisie)?? I co to znaczy, ze jest to wolne kolo? Sprawdzalem moje i caly wirnik obraca sie w obie strony przy kreceniu kolem pasowym nawet przy przyblokowaniu lekkim wirnika.
Oczywiscie pisze, poniewaz drga mi pasek/rolka napinacza i nie wiem czy moze to byc przyczyna. Dodam, ze wymienilem juz napinacz i tulejki w obsadzie alternatora.
Czy jesli moje kolo pasowe wyglada jak na zdjeciu ponizej, tzn ze jest ono jednokierunkowe (silnik AFN-jak w opisie)?? I co to znaczy, ze jest to wolne kolo? Sprawdzalem moje i caly wirnik obraca sie w obie strony przy kreceniu kolem pasowym nawet przy przyblokowaniu lekkim wirnika.
Oczywiscie pisze, poniewaz drga mi pasek/rolka napinacza i nie wiem czy moze to byc przyczyna. Dodam, ze wymienilem juz napinacz i tulejki w obsadzie alternatora.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pozdrawiam,
Rafał
Rafał
Wlasnie wszedzie, kazdy pisze wymien Ale dlaczego jesli sprzegielko sie zapiecze pojawiaja sie drgania-nie moge sobie tego wyobrazic... Patrzylem jak obraca sie kolo pasowe altka; niby jest jakies ledwie zauwazalne bicie na boki ale nie wiem czy to moze miec wplyw i czy to przypadkiem nie jest zludzenie optycznemaxoff pisze:witam. jeżeli to afn to jest to kółko ze sprzęgłem. wymień i wszystko ucichnie. miałem afn i przerabiałem ten temat. pozdro.
Ile dales za kolo pasowe?
Pozdrawiam,
Rafał
Rafał
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Na biegu jalowym obroty silnika nie sa ustalone, w czasie 1 cyklu pracy obroty nei sa jednostajne. Dlatego potrzebne jest sprzegielko na alternatorze, jesli jest zapieczone duza masa wirnika i jego bezwladnosc powoduje wlasnie takie drgania.
Ostatnio zmieniony pt sty 11, 2008 08:43 przez Dario84, łącznie zmieniany 1 raz.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Logicze i jakie proste... Alternator mam najwiekszy (120A) wiec wiknik ma mase wlasna/bezwladnosc rowniez wieksza...glosno mysle.Dario84 pisze:Na biegu jalowym obroty silnika nie sa ustalone, w czasie 1 cyklu pracy obroty nei sa jednostajne. Dlatego potrzebne jest sprzegielko na alternatorze, jesli jest zapieczone duza masa wirnika i jego bezwladnosc powoduje wlasnie takie drgania.
point for You
Pozdrawiam,
Rafał
Rafał
Witam, właśnie wymieniłem u siebie koło pasowe altka w moim AFN-ie i powiem wam że aż tak wyrazistego efektu się nie spodziewałem. Pręt napinacza ani drgnie podczas pracy, a sama praca silnika to po prostu poezja (zniknęły wszelkie zbędne dzwięki). Kółko BOSCH cena około 200zł, wymieniłem sam, bo mam klucz do tego potrzebny. W razie czego służe pomocą
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 146 gości