Witam
Zauważyłem za wysoki poziom oleju u siebie i czuć paliwem
Świeci sie tez ciśnienie oleju po dłuższej jeździe co moze być przyczyną pojawiennia sie paliwa w oleju ??
Proszę o pomoc
Paliwo w oleju
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jak jeżdzisz bardzo krótkie odcinki na mrozie to może się tak dziać (auto cały czas na ssaniu). jak olej w miarę świeży to wystarcza dłuższa trasa (dłuższa trasa spowoduje odparowanie paliwa z oleju).
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Witam
Trasa jaka robie to około 7km dziennie w jedną stronę a czy mam wymienić olej bo mi juz sie ciśnienie pokazuje po przejechaniu ok 20 km z prędkością około 90-100km/h i jak dam gazu na sprzęgle to jest ok ale po chwili znów to samo , co radzicie.
A i czy spalanie w okolicach 9 do 10 l/100km to norma bo nie wiem może coś się w nim walnęło??
Chodzi normalnie tylko to spalanie.
Trasa jaka robie to około 7km dziennie w jedną stronę a czy mam wymienić olej bo mi juz sie ciśnienie pokazuje po przejechaniu ok 20 km z prędkością około 90-100km/h i jak dam gazu na sprzęgle to jest ok ale po chwili znów to samo , co radzicie.
A i czy spalanie w okolicach 9 do 10 l/100km to norma bo nie wiem może coś się w nim walnęło??
Chodzi normalnie tylko to spalanie.
Ostatnio zmieniony czw sty 10, 2008 01:24 przez luki3105, łącznie zmieniany 2 razy.
Witam pozwole się przyłączyć do tematu. Ja u siebie mam ten sam problem silnik 1.3 2G ,walcze z tym od października ,ale bez skutku do tej pory wymieniłem ze 4 pompy paliwowe ,gaźnik nie wspominając że miałem robioną głowice bo była pęknięta na kolektorze wydechowym i uszczelke ,a przy okazji poszły popychacze i uszczelniacze zaworowe .Z początku myślałem że głowica została źle splanowana i że to jest główna przyczyna ale sam już nie wiem .U mnie objawy są takie same też się włącza brzęczyk ciśnienie oleju miałem mierzone i jest bardzo dobre podobnie jak i na cylindrach tak więc silnik jest ok.Jedyny problem jest taki że jak odpale auto to nie zawsze ssanie się załącza i mam wrażenie jak by pracował nie na wszystkich cylindrach bo dośc mocno trześie silnikiem i lekko przygasa ,ale jak się już silnik rozgrzeje tak gdzieś po 5 min. to ssanie się załącza i jest wszystko ok. Myślałem że jak wymienie gaźnik będzie już ok. a tu niestety jest tak samo.
[b]Szerokości i przyczepności ,a teraz czas na motocykl[/b]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 202 gości