Paliwo w oleju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

luki3105
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: śr lis 21, 2007 17:26
Lokalizacja: pomorze

Paliwo w oleju

Post autor: luki3105 » śr sty 09, 2008 10:54

Witam
Zauważyłem za wysoki poziom oleju u siebie i czuć paliwem
Świeci sie tez ciśnienie oleju po dłuższej jeździe co moze być przyczyną pojawiennia sie paliwa w oleju ??
Proszę o pomoc



Awatar użytkownika
Marcin_87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: wt paź 30, 2007 13:06
Lokalizacja: Opatów

Post autor: Marcin_87 » śr sty 09, 2008 11:05

a chodzi ci na wszystkie tłoki bo może któryś nie spala paliwa i wtedy dostaje sie do oleju i jak sie za grzeje to ciśnienie oleju spada bo jest za rzadki i dlatego kontrolka świeci



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » śr sty 09, 2008 11:57

Jak jeżdzisz bardzo krótkie odcinki na mrozie to może się tak dziać (auto cały czas na ssaniu). jak olej w miarę świeży to wystarcza dłuższa trasa (dłuższa trasa spowoduje odparowanie paliwa z oleju).


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

luki3105
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: śr lis 21, 2007 17:26
Lokalizacja: pomorze

Post autor: luki3105 » czw sty 10, 2008 01:21

Witam
Trasa jaka robie to około 7km dziennie w jedną stronę a czy mam wymienić olej bo mi juz sie ciśnienie pokazuje po przejechaniu ok 20 km z prędkością około 90-100km/h i jak dam gazu na sprzęgle to jest ok ale po chwili znów to samo , co radzicie.
A i czy spalanie w okolicach 9 do 10 l/100km to norma bo nie wiem może coś się w nim walnęło??
Chodzi normalnie tylko to spalanie.
Ostatnio zmieniony czw sty 10, 2008 01:24 przez luki3105, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Armal
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: czw maja 31, 2007 18:45
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Armal » czw sty 10, 2008 11:28

Witam pozwole się przyłączyć do tematu. Ja u siebie mam ten sam problem silnik 1.3 2G ,walcze z tym od października ,ale bez skutku do tej pory wymieniłem ze 4 pompy paliwowe ,gaźnik nie wspominając że miałem robioną głowice bo była pęknięta na kolektorze wydechowym i uszczelke ,a przy okazji poszły popychacze i uszczelniacze zaworowe .Z początku myślałem że głowica została źle splanowana i że to jest główna przyczyna ale sam już nie wiem .U mnie objawy są takie same też się włącza brzęczyk ciśnienie oleju miałem mierzone i jest bardzo dobre podobnie jak i na cylindrach tak więc silnik jest ok.Jedyny problem jest taki że jak odpale auto to nie zawsze ssanie się załącza i mam wrażenie jak by pracował nie na wszystkich cylindrach bo dośc mocno trześie silnikiem i lekko przygasa ,ale jak się już silnik rozgrzeje tak gdzieś po 5 min. to ssanie się załącza i jest wszystko ok. Myślałem że jak wymienie gaźnik będzie już ok. a tu niestety jest tak samo.


[b]Szerokości i przyczepności ,a teraz czas na motocykl[/b]

luki3105
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: śr lis 21, 2007 17:26
Lokalizacja: pomorze

Post autor: luki3105 » wt sie 05, 2008 17:49

Witam
No wreszcie rozwiązałem problem potrzebna była wymiana gaźnika teraz wszystko gra przejechałem 10000 km i nic mu nie dolega :D



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 202 gości