Problemy z golfem III 2,0 GTI 8V. POMOCY!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

milek78

Problemy z golfem III 2,0 GTI 8V. POMOCY!!!

Post autor: milek78 » wt paź 26, 2004 13:50

Samochód kupiłem uszkodzony po kolizji i dopiero po naprawie został odpalony nie ma gazu.
- Odcina silnik przy około 5000 obr/min (zaczyna przerywać i sie dalej nie wkręca) to chyba trochę mało niebezpieczne obroty są powyżej 7000.

Prosiłbym jeszcze o namiary na jakiegos elektryka (problem z instalacją świateł przednich), mieszkam pod stolicą wschodnia część



Zjar

Post autor: Zjar » wt paź 26, 2004 14:05

Co mu było?? Tzn. uderzony był z przodu?? Wyjmowałeś silnik??? Moim zdaniem jeśli był uderzony z przodu i była jakaś ingerencja w silnik to ja bym go podpiął pod VAG-a, moze mieć kupe błędów.



Awatar użytkownika
SEBASTIANVW
WOLFSBURG EDITION
WOLFSBURG EDITION
Posty: 50
Rejestracja: pt sie 27, 2004 19:14
Lokalizacja: NOWE

Post autor: SEBASTIANVW » wt paź 26, 2004 19:07

Mam ten sam model co ty . Sprawdz zaplon , potem rozrzad bo moze jest zle ustawiony. Jak to nic nie da to podepnij auto do VAG-a bo to najprostsze wyjscie . Kostki do podpiecia masz pod zaslepkami nad popielniczka


SEB VW KLUB POLSKA

milek78

Re: Problemy z golfem III 2,0 GTI 8V. POMOCY!!!

Post autor: milek78 » pn kwie 18, 2005 10:03

milek78 pisze:Samochód kupiłem uszkodzony po kolizji i dopiero po naprawie został odpalony nie ma gazu.
- Odcina silnik przy około 5000 obr/min (zaczyna przerywać i sie dalej nie wkręca) to chyba trochę mało niebezpieczne obroty są powyżej 7000.

Prosiłbym jeszcze o namiary na jakiegos elektryka (problem z instalacją świateł przednich), mieszkam pod stolicą wschodnia część
Więc na kompie wykazało że czujnik obrotów ( czy jakoś tak) - przyszła wiosna można by troche poszaleć ale na 5000 to nieposzaleje zabardzo.
Ma ktos może taki czujnik albo jakiś namiar gdzie go kupić. Znajduje się on z przodu silnika koło łapy mocującej silnik do belki.

Błąd: "00515 Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) 16-00- Signal Outside Specifications"
UUF

silnik 2,0 8V, 2E 1995r.



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Problemy z golfem III 2,0 GTI 8V. POMOCY!!!

Post autor: Borys » pn kwie 18, 2005 10:15

milek78 pisze:
milek78 pisze:Samochód kupiłem uszkodzony po kolizji i dopiero po naprawie został odpalony nie ma gazu.
- Odcina silnik przy około 5000 obr/min (zaczyna przerywać i sie dalej nie wkręca) to chyba trochę mało niebezpieczne obroty są powyżej 7000.

Prosiłbym jeszcze o namiary na jakiegos elektryka (problem z instalacją świateł przednich), mieszkam pod stolicą wschodnia część
Więc na kompie wykazało że czujnik obrotów ( czy jakoś tak) - przyszła wiosna można by troche poszaleć ale na 5000 to nieposzaleje zabardzo.
Ma ktos może taki czujnik albo jakiś namiar gdzie go kupić. Znajduje się on z przodu silnika koło łapy mocującej silnik do belki.

silnik 2,0 8V, 2E 1995r.
a sprawdzaliscie na zapalonym silniku czy zgaszonym, tylko zapłon,
bo jak tylko zapłon to ten bład zawsze wystepuje
a czujnik obrotów to moze byc w aparacie zapłonopwym,

podaj nr błedu jaki wyskoczył.


www.vrservice.pl

milek78

Post autor: milek78 » pn kwie 18, 2005 10:32

no dopisałem juz numer błędu

"00515 Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) 16-00- Signal Outside Specifications"



milek78

Post autor: milek78 » pn kwie 18, 2005 10:34

kasowali mi ten błąd i wtedy wkręcał si edo końca wogóle nie odcinał nawet przy 8000, ale jak się zgasi silnik i ponownie uruchomi to znowu tylko do 5 się wkręca



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 37 gości