[Mk II]sworzeń wachacza do wymiany

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

fido

[Mk II]sworzeń wachacza do wymiany

Post autor: fido » sob maja 14, 2005 11:32

Jak w temacie, mam do wymiany ten "drobiazg" ale nie to jest problem.
Otóż od jakiegoś czasu autkiem troszkę kołysze przy niskich prędkościech
myślałem, że to wina ogumienia ale po sprawdzeniu okazało się że nie. W poniedziałek chcę wymienić ten sworzeń i zobaczyc czy się coś zmieni. Czy to może być wina sworzenia i czy trzeba po odkręcaniu go zawsze jechać na ustawienie zbieżności ktoś tak pisał na forum, a ja wymieniałem tuleje wachacza i go odkręcałem.

Dzięki za odpowiedzi



Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » sob maja 14, 2005 11:45

przy wymianie sworznia nie musisz wyciagac calego wahacza, a zbieznosc warto sobie sprawdzic po wymianie nie zaszkodzi . pozdro



Awatar użytkownika
GEORG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: śr gru 22, 2004 10:55
Lokalizacja: TYCHY
Kontakt:

Post autor: GEORG » sob maja 14, 2005 14:19

Po wymianie gałeczki w wachaczu nie trzeba ustawiać zbierzności możesz tylko sprawdzić dla świętego spokoju.
Jak wymieniasz gałke w układzie kierowniczym to niestety ale zbierzność trzeba już ustawić.
Co masz na myśli *autkiem troszkę kołysze przy niskich prędkościech*?
Jak dla mnie to kołysanie jest oznaką zużytych amorków lub sprężyn.
Pozdrawiam :pub:



fido

Post autor: fido » sob maja 14, 2005 16:32

Co masz na myśli *autkiem troszkę kołysze przy niskich prędkościech*?
Jak dla mnie to kołysanie jest oznaką zużytych amorków lub sprężyn.


GEORG wygląda to trochę tak jakby samochód kulał co w efekcie przenosi się na budę i kołysze autem w płaszczyźnie poziomej. Kręci kuferkiem :grin:. Kiedyś jeszcze we fiacie działo mi się tak gdy na oponie miałem guza ale te były sprawdzane i guza nie ma. Jak mogę sprawdzić amorki i czy przy ich zurzyciu auto zaczeło by uciekać w prawo tak jak mi się to dzieje, a no i gumy mi piszczą na zakrętach szczególnie w lewo. :grrr:



fido

Post autor: fido » sob maja 14, 2005 19:37

Jeszcze jedna rzecz przy prawidlowym (czyt; prostym) ustawieniu kiery
prawe koło jest skierowane lekko w prawo, a lewe jest prosto czy toteż sworzeń, amortyzator albo jeszcze coś innego

Pliska pomocy!!!!!



Awatar użytkownika
Rafał G2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 259
Rejestracja: sob gru 17, 2005 17:04
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: Rafał G2 » pt cze 09, 2006 17:52

fido pisze:Jeszcze jedna rzecz przy prawidlowym (czyt; prostym) ustawieniu kiery
prawe koło jest skierowane lekko w prawo, a lewe jest prosto czy toteż sworzeń, amortyzator albo jeszcze coś innego

Pliska pomocy!!!!!
Jeżeli tak jest to trzeba zbierzność ustawić, pozatym, na oko to trochę ciężko stwierdzić.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 123 gości