[MK3] silnik sie wyłancza w czasie jazdy! pomocy!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pawlon159
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: pn kwie 11, 2005 07:15
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

[MK3] silnik sie wyłancza w czasie jazdy! pomocy!

Post autor: pawlon159 » czw maja 12, 2005 19:33

Witam ponownie! przepraszam ze juz ktoryś raz z kolei poruszam ten temat, ale Golf nadal mi gaśnie! jezdze od mechaników, po elektryków a oni rece załąmują! Jak odpale auto, to przejade nim ok 4 km i nagle sillnik gasnie! ( obojetnie czy mam go na biegu jałowym, czy nie) jak zgasnie to nie da sie go odpalic od strzału, tylko musze odczekać ok. 40 sekund i wtedy odpala. Jednak przejade znow jakis odcinek drogi i znów to samo! Gaśnie!!!! Czy ktoś mi podpowie o co biega? dane auta: GOLF III GT 1.8 ABS (90km). Pomozcie! ( wymienilem juz czujnik temperatury ) :crazy:


Pawlon159
VOLKSWAGEN - DA WEISS MAN, WAS MAN HAT.

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » czw maja 12, 2005 20:05

Wiesz co ale kolega miał tak samo w alfie i musze ci powiedziec ze u niego poprostu zapiekały sie szklanki(podajze)i chyba miałcos z wałkiem ale głowy nie dam sobie urwac ze to te czesci..ale tak czy siak musiał robic silnik....autko odpalało mu tylko kiedy było zime...jak sie nagrzało to gasło i późniejk nawet nie kreciło


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Awatar użytkownika
mr_simon
..::INTRUDER::..
..::INTRUDER::..
Posty: 509
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
Lokalizacja: Dębno
Kontakt:

Post autor: mr_simon » czw maja 12, 2005 20:42

Najlepiej jakbyś pojechał na stację diagnostyczną i żeby podłączyli go pod komputer i wtedy stwierdzą co jest grane, jeżeli silnik wyłacza się nagle to widocznie komputer do tego doprowadza.


Volskwagen - Das Auto.

ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » czw maja 12, 2005 21:03

problem w tym, że komputer może nie wykazywać takiej usterki... sprawdź cewkę zapłonową, czujnik halla, czujnik obrotów wału korbowego- o ile jest w tym silniku, sondę lamdba.

napisz jak znajdziesz ustekę



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » czw maja 12, 2005 21:03

wtrysk dość prosty nie powinno być z tym problemu
ale nie bede tu snuł domysłów
sterownik pewnie NIC nie pokaże


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
pawlon159
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: pn kwie 11, 2005 07:15
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: pawlon159 » czw maja 12, 2005 22:23

Autko bylo sprawdzane przez nie jeden, a pare komputerow i zadnego bledu nie wykazywalo! elektryk mi gadal ze sterownik posylal do kompa wiadomosc iz jest temperatura 140 stopni..... a na wskazniku temp. bylo tylko 70 stopni (mam wymieniony czujnik temp.) ! i przez to go wylanczal. Wykasowal blad na tym sterowniku, a dzieje sie to samo! gasnie! wstawilem mu golfa spowrotem na warsztat. Odebralem go dzis, pierw sie podjaralem bo zrobilem nim 150 km i ani razu nie zgasl! odziwo MFA pokazywal mi male spalanie! 6.5 - 7.O spoko... pomyslalem ...ale wieczorem go odpalam jade pare kilometrow i pupa.... znow zgasł! a MFA nie pokazuje juz malego spalania tylko wysokie liczby! np 17.O - 25.O !!!! o co chodzi? chyba mi komp nie siada co? pomocy


Pawlon159
VOLKSWAGEN - DA WEISS MAN, WAS MAN HAT.

jaskowisnia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: sob lut 26, 2005 00:36
Lokalizacja: Warszawa; Łomża
Kontakt:

Post autor: jaskowisnia » czw maja 12, 2005 22:58

pawlon159 pisze:Autko bylo sprawdzane przez nie jeden, a pare komputerow i zadnego bledu nie wykazywalo! elektryk mi gadal ze sterownik posylal do kompa wiadomosc iz jest temperatura 140 stopni..... a na wskazniku temp. bylo tylko 70 stopni (mam wymieniony czujnik temp.) ! i przez to go wylanczal. Wykasowal blad na tym sterowniku, a dzieje sie to samo! gasnie! wstawilem mu golfa spowrotem na warsztat. Odebralem go dzis, pierw sie podjaralem bo zrobilem nim 150 km i ani razu nie zgasl! odziwo MFA pokazywal mi male spalanie! 6.5 - 7.O spoko... pomyslalem ...ale wieczorem go odpalam jade pare kilometrow i pupa.... znow zgasł! a MFA nie pokazuje juz malego spalania tylko wysokie liczby! np 17.O - 25.O !!!! o co chodzi? chyba mi komp nie siada co? pomocy
Ja sprawdziłbym sondę lambda - być może na gorąco właściwa sonda zwiera sie z grzałką w jej obudowie, a jeśli jest bez podgrzewania po prostu z obudową.



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » pt maja 13, 2005 00:08

to nie jest sonda


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Jozef
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: czw lut 24, 2005 09:50
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Jozef » pt maja 13, 2005 07:04

Sondę można odłączyć całkowicie i auto nie ma prawa gasnąć ani na zimnym, ani na ciepłym silniku, tyle że zżera dwukrotnie paliwa.



Awatar użytkownika
ZimA
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt paź 22, 2004 12:52
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: ZimA » pt maja 13, 2005 08:17

Witam !!! Ja miałem to samo jak pawlon159 jadąc samochodzik gasł i po odzcekaniu dłuższej chwili dał się odpalić ale po przejechaniu około 4-5 km znowu gasł. Myślałem, że to wina paliwka więc zalałem 98 ale to nic nie pomogło. Pojechałem do swojego znajomego, który jest mechanikiem główkował prawie cały dzień z ojcem co to może być. Ja międzyczasie kupiłem uszczelkę pod głowicę i pare innych dupereli. Zajechałem do gościa pod wieczorek i co się okazuje, że kolega z ojcem wydumali co to jest a był to pęknięty przewód (nie wiem od czego ale jak wrócę z roboty to się go zapytam i napiszę) i za dużo powietrza zasysał. Po wymianie autko śmiga do dzisiaj bez problemu.



wojteks
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 701
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 18:24

Post autor: wojteks » pt maja 13, 2005 08:19

u mnie pokazywało duże spalanie jak był zacięty przepływomierz w pozycji otwarte (czyli ECU myślało że dostaje dużo powietrza i wtryskiwało dużo paliwa, wyszło to na komputerze, mieszanka bardzo bogata, długi czas wtrysku paliwa), na wolnych obrotach go zalewało i gasł.



Awatar użytkownika
VAUER6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: ndz wrz 19, 2004 19:53
Lokalizacja: SZCZECIN

Post autor: VAUER6 » pt maja 13, 2005 09:02

Ja bym tu obstawial czujnik halla w aparacie zaplonowym,pomijam pompe paliwa,ktora na poczatku psucia sie tez moze robic taki numer.



Sylvo23

Post autor: Sylvo23 » pt maja 13, 2005 12:47

nie , to nie żadna somda ,nie komputer , nie czujnik i dużo nie... , poprostu siteczko w pompce paliwowej w zbiorniku masz zapchane miałem identyczny problem, i gwarantuje ci ze to jest twoim problemem , a propo odczytów dzieje sie dlatego tak ze dostaje za mało powietrza w stosunku do paliwa dlatego ci sie odczyty na kompie walą.



Sylvo23

Post autor: Sylvo23 » pt maja 13, 2005 12:48

sorki za duzo powietrza do paliwa , anie za mało jak napisałem



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 203 gości