"mocniejsza" przepływka do 2.0 8v (2E)

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

smoky
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 14:28
Lokalizacja: Warszawa

"mocniejsza" przepływka do 2.0 8v (2E)

Post autor: smoky » czw maja 12, 2005 09:03

Słyszałem ostatnio coś na temat zmiany przepływomieza na wiekszy, czy ktoś to już wypróbował i może mi powiedzieć jaki przepływomierz można by zainstalowac i od jakiego auta (bmw :food: ???), tak naprawde to wystarczą mi numery boscha z częsci :hmm:

mój silnik : 2.0 8v 2E
przepływomierz : bosch

Z góry dzięki za pomoc :pub:



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » czw maja 12, 2005 12:45

numeru to nie mam, poszukaj przeplywki wizualnie takiej samej a jednak wiekszej , srednica wlotu/wylotu 76mm , jesli charakterystyka napieciowa bedzie inna to przeloz plytke rezystancyhną ze swojej przeplywki.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
Koolas
GolF UseR
GolF UseR
Posty: 261
Rejestracja: pt wrz 24, 2004 13:59
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Koolas » czw maja 12, 2005 16:44

Borysa spytaj


[url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r3.fodey.com/16ca283f31d0e4e2bb49d6596ec5f09b4.1.gif[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=129724]JETTA[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=31624&postdays=0&postorder=asc&start=0]Golf 2[/url]

Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » czw maja 12, 2005 18:30

Sory ale dla mnie to brzmi dość niedozecznie.
Przeciez przepływomierz jako taki to tylko małe urządzenie zainstalowane w obudowie w części doltu.
Mówiąc wiekszy przepływomierz macie na myśli większą średnicę samej obudowy???
Bo jeśli tak to chyba coś się wam pomyliło.
Przecież prze..z ma za zadanie mierzyć ilość powietrza jaka dochodzi do silnika.
W ten własnie sposób steruję pracą silnika.
W obudowie o wiekszej średnicy będzie przekłamywał, bo te same powietrze będzie w niej przepływać wolniej.
Logicznie rozumując. :jezor:


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw maja 12, 2005 23:49

ml2210 pisze:Sory ale dla mnie to brzmi dość niedozecznie.
Przeciez przepływomierz jako taki to tylko małe urządzenie zainstalowane w obudowie w części doltu.
Mówiąc wiekszy przepływomierz macie na myśli większą średnicę samej obudowy???
Bo jeśli tak to chyba coś się wam pomyliło.
Przecież prze..z ma za zadanie mierzyć ilość powietrza jaka dochodzi do silnika.
W ten własnie sposób steruję pracą silnika.
W obudowie o wiekszej średnicy będzie przekłamywał, bo te same powietrze będzie w niej przepływać wolniej.
Logicznie rozumując. :jezor:

Tak pomysliło sie nam :rotfl:

przy digi II w 16V seryjna z 8v dławi dolot, po to jest ta duza, a i tak program sterujacy przy 16V jest przeprogramowany, wiec nic tam nie oszukuje


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
VR
VW Klub Białystok
VW Klub Białystok
Posty: 356
Rejestracja: czw lis 04, 2004 11:28
Lokalizacja: B-stok
Kontakt:

Post autor: VR » pt maja 13, 2005 00:58

ml2210 pisze:Sory ale dla mnie to brzmi dość niedozecznie.
Przeciez przepływomierz jako taki to tylko małe urządzenie zainstalowane w obudowie w części doltu.
Mówiąc wiekszy przepływomierz macie na myśli większą średnicę samej obudowy???
Bo jeśli tak to chyba coś się wam pomyliło.
Przecież prze..z ma za zadanie mierzyć ilość powietrza jaka dochodzi do silnika.
W ten własnie sposób steruję pracą silnika.
W obudowie o wiekszej średnicy będzie przekłamywał, bo te same powietrze będzie w niej przepływać wolniej.
Logicznie rozumując. :jezor:
przepływka o której tu mowa wygląda troche inaczej niż ta w vr6 :jezor:
Obrazek


[img]http://images38.fotosik.pl/50/69e61b6ae5a4bbde.jpg[/img]

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pt maja 13, 2005 06:44

program mozna tez dostroić, ale przeplywke ustawia sie sprężyną - mowa oczywiscie o przeplywkach klapkowych. kazdy element zwezajacy w dolocie to spadek mocy, dlatego zalozenie wiekszej z BMW poprawia osiagi samochodu. jezdze na takiej juz ponad pol roku.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

smoky
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 14:28
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: smoky » pt maja 13, 2005 09:17

Wielkie dzięki takiego info szukałem :pub:
...ale skoro na tym jeżdzicie to powiedzcie mi odrazu czy trzeba góre ze starego przeszczepic?
mam jeszcze takie pytanko troszke głupie ale czy niewiecie gdzie w 2E jest pomiar temperatury zasysanego powietrza??? mam ETOS'a ale niemoge nic znależć w tym silniku a chciałbym oszukać troszke autko, a może macie inne patenty na podkręcenie zapłonu w tym silniku ???

Koledze ml2210 też dziękuje chciał dobrze a żę mu niewyszło :rotfl:

Jak macie coś ciekawego na temat podkręcania 2.0 8v (najlepiej 2E) to podzielcie się ze mną :helm:



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt maja 13, 2005 10:59

smoky pisze:Wielkie dzięki takiego info szukałem :pub:
...ale skoro na tym jeżdzicie to powiedzcie mi odrazu czy trzeba góre ze starego przeszczepic?
mam jeszcze takie pytanko troszke głupie ale czy niewiecie gdzie w 2E jest pomiar temperatury zasysanego powietrza??? mam ETOS'a ale niemoge nic znależć w tym silniku a chciałbym oszukać troszke autko, a może macie inne patenty na podkręcenie zapłonu w tym silniku ???

Koledze ml2210 też dziękuje chciał dobrze a żę mu niewyszło :rotfl:

Jak macie coś ciekawego na temat podkręcania 2.0 8v (najlepiej 2E) to podzielcie się ze mną :helm:
czujnik temp jest w przepływomierzu


www.vrservice.pl

smoky
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 14:28
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: smoky » pt maja 13, 2005 11:43

Tak to sobie właśnie wyobrażałem, a czy jakis patent na oszukania komputera że jest zimniej albo jakiś inny sposób na to by uzyskać pzyśpieszony zapłon ???



Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » pt maja 13, 2005 12:35

smoky pisze:
Koledze ml2210 też dziękuje chciał dobrze a żę mu niewyszło :rotfl:
Jak sam dopisałem w poprzednim poscie, moja wypowiedź opierała się na logicznym rozumowaniu.
Nie natomiast na wiedzy, za co przpraszam. :grrr:


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pn maja 16, 2005 21:12

smoky pisze:Tak to sobie właśnie wyobrażałem, a czy jakis patent na oszukania komputera że jest zimniej albo jakiś inny sposób na to by uzyskać pzyśpieszony zapłon ???
sobie przyspiesz na aparacie kilka stopni i bedziesz mial przyspieszony.
a jak jest zimny to raczej wzbogaca dawke paliwa jak przyspiesza zaplon.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

smoky
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 14:28
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: smoky » śr maja 18, 2005 09:18

Dzięki GTO tylko powiedz mi jak to zrobić bo w moim 1.4 AEX wystaczyło 2 śruby odkręcić i przestawić a tu niedokońca kumam czynności jakie mama do wykonania w związku z tym że komp steruje zapłonem w 2E ???
Czekam na jakąś wskazówke bo niebardzo wiem jak zacząć :pub:
I jeszcze pytanie odnośnie przepływomierzy :
ILE ZĄBKÓW PRZESTAWIACIE NACIĄGNIECIE SPRĘZYNY POD CZARNĄ KLAPKĄ?
(czytałem że 3 to idealnie ale narazie bede testował na 4 :helm: )
POZDRAWIAM i licze na dalszą pomoc :food:



mateo28
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: sob gru 11, 2004 20:27
Lokalizacja: Ziemia Lubuska

prze. ustawienia naciagu

Post autor: mateo28 » sob lip 02, 2005 23:44

mam pytanie ile i w ktorA STRONE NALEZY PRZESTAWIC NACIAG ( POLUZNIC CZY NACIAGNAC ) prosze o dokladny opis jak mozna



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości