"mocniejsza" przepływka do 2.0 8v (2E)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
"mocniejsza" przepływka do 2.0 8v (2E)
Słyszałem ostatnio coś na temat zmiany przepływomieza na wiekszy, czy ktoś to już wypróbował i może mi powiedzieć jaki przepływomierz można by zainstalowac i od jakiego auta (bmw ???), tak naprawde to wystarczą mi numery boscha z częsci
mój silnik : 2.0 8v 2E
przepływomierz : bosch
Z góry dzięki za pomoc
mój silnik : 2.0 8v 2E
przepływomierz : bosch
Z góry dzięki za pomoc
numeru to nie mam, poszukaj przeplywki wizualnie takiej samej a jednak wiekszej , srednica wlotu/wylotu 76mm , jesli charakterystyka napieciowa bedzie inna to przeloz plytke rezystancyhną ze swojej przeplywki.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
Borysa spytaj
[url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r3.fodey.com/16ca283f31d0e4e2bb49d6596ec5f09b4.1.gif[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=129724]JETTA[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=31624&postdays=0&postorder=asc&start=0]Golf 2[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=129724]JETTA[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=31624&postdays=0&postorder=asc&start=0]Golf 2[/url]
- ml2210
- Gadatliwa bestia
- Posty: 576
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
- Lokalizacja: Koniec Polski
- Kontakt:
Sory ale dla mnie to brzmi dość niedozecznie.
Przeciez przepływomierz jako taki to tylko małe urządzenie zainstalowane w obudowie w części doltu.
Mówiąc wiekszy przepływomierz macie na myśli większą średnicę samej obudowy???
Bo jeśli tak to chyba coś się wam pomyliło.
Przecież prze..z ma za zadanie mierzyć ilość powietrza jaka dochodzi do silnika.
W ten własnie sposób steruję pracą silnika.
W obudowie o wiekszej średnicy będzie przekłamywał, bo te same powietrze będzie w niej przepływać wolniej.
Logicznie rozumując.
Przeciez przepływomierz jako taki to tylko małe urządzenie zainstalowane w obudowie w części doltu.
Mówiąc wiekszy przepływomierz macie na myśli większą średnicę samej obudowy???
Bo jeśli tak to chyba coś się wam pomyliło.
Przecież prze..z ma za zadanie mierzyć ilość powietrza jaka dochodzi do silnika.
W ten własnie sposób steruję pracą silnika.
W obudowie o wiekszej średnicy będzie przekłamywał, bo te same powietrze będzie w niej przepływać wolniej.
Logicznie rozumując.
www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
ml2210 pisze:Sory ale dla mnie to brzmi dość niedozecznie.
Przeciez przepływomierz jako taki to tylko małe urządzenie zainstalowane w obudowie w części doltu.
Mówiąc wiekszy przepływomierz macie na myśli większą średnicę samej obudowy???
Bo jeśli tak to chyba coś się wam pomyliło.
Przecież prze..z ma za zadanie mierzyć ilość powietrza jaka dochodzi do silnika.
W ten własnie sposób steruję pracą silnika.
W obudowie o wiekszej średnicy będzie przekłamywał, bo te same powietrze będzie w niej przepływać wolniej.
Logicznie rozumując.
Tak pomysliło sie nam
przy digi II w 16V seryjna z 8v dławi dolot, po to jest ta duza, a i tak program sterujacy przy 16V jest przeprogramowany, wiec nic tam nie oszukuje
www.vrservice.pl
przepływka o której tu mowa wygląda troche inaczej niż ta w vr6ml2210 pisze:Sory ale dla mnie to brzmi dość niedozecznie.
Przeciez przepływomierz jako taki to tylko małe urządzenie zainstalowane w obudowie w części doltu.
Mówiąc wiekszy przepływomierz macie na myśli większą średnicę samej obudowy???
Bo jeśli tak to chyba coś się wam pomyliło.
Przecież prze..z ma za zadanie mierzyć ilość powietrza jaka dochodzi do silnika.
W ten własnie sposób steruję pracą silnika.
W obudowie o wiekszej średnicy będzie przekłamywał, bo te same powietrze będzie w niej przepływać wolniej.
Logicznie rozumując.
[img]http://images38.fotosik.pl/50/69e61b6ae5a4bbde.jpg[/img]
program mozna tez dostroić, ale przeplywke ustawia sie sprężyną - mowa oczywiscie o przeplywkach klapkowych. kazdy element zwezajacy w dolocie to spadek mocy, dlatego zalozenie wiekszej z BMW poprawia osiagi samochodu. jezdze na takiej juz ponad pol roku.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
Wielkie dzięki takiego info szukałem
...ale skoro na tym jeżdzicie to powiedzcie mi odrazu czy trzeba góre ze starego przeszczepic?
mam jeszcze takie pytanko troszke głupie ale czy niewiecie gdzie w 2E jest pomiar temperatury zasysanego powietrza??? mam ETOS'a ale niemoge nic znależć w tym silniku a chciałbym oszukać troszke autko, a może macie inne patenty na podkręcenie zapłonu w tym silniku ???
Koledze ml2210 też dziękuje chciał dobrze a żę mu niewyszło
Jak macie coś ciekawego na temat podkręcania 2.0 8v (najlepiej 2E) to podzielcie się ze mną
...ale skoro na tym jeżdzicie to powiedzcie mi odrazu czy trzeba góre ze starego przeszczepic?
mam jeszcze takie pytanko troszke głupie ale czy niewiecie gdzie w 2E jest pomiar temperatury zasysanego powietrza??? mam ETOS'a ale niemoge nic znależć w tym silniku a chciałbym oszukać troszke autko, a może macie inne patenty na podkręcenie zapłonu w tym silniku ???
Koledze ml2210 też dziękuje chciał dobrze a żę mu niewyszło
Jak macie coś ciekawego na temat podkręcania 2.0 8v (najlepiej 2E) to podzielcie się ze mną
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
czujnik temp jest w przepływomierzusmoky pisze:Wielkie dzięki takiego info szukałem
...ale skoro na tym jeżdzicie to powiedzcie mi odrazu czy trzeba góre ze starego przeszczepic?
mam jeszcze takie pytanko troszke głupie ale czy niewiecie gdzie w 2E jest pomiar temperatury zasysanego powietrza??? mam ETOS'a ale niemoge nic znależć w tym silniku a chciałbym oszukać troszke autko, a może macie inne patenty na podkręcenie zapłonu w tym silniku ???
Koledze ml2210 też dziękuje chciał dobrze a żę mu niewyszło
Jak macie coś ciekawego na temat podkręcania 2.0 8v (najlepiej 2E) to podzielcie się ze mną
www.vrservice.pl
sobie przyspiesz na aparacie kilka stopni i bedziesz mial przyspieszony.smoky pisze:Tak to sobie właśnie wyobrażałem, a czy jakis patent na oszukania komputera że jest zimniej albo jakiś inny sposób na to by uzyskać pzyśpieszony zapłon ???
a jak jest zimny to raczej wzbogaca dawke paliwa jak przyspiesza zaplon.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
Dzięki GTO tylko powiedz mi jak to zrobić bo w moim 1.4 AEX wystaczyło 2 śruby odkręcić i przestawić a tu niedokońca kumam czynności jakie mama do wykonania w związku z tym że komp steruje zapłonem w 2E ???
Czekam na jakąś wskazówke bo niebardzo wiem jak zacząć
I jeszcze pytanie odnośnie przepływomierzy :
ILE ZĄBKÓW PRZESTAWIACIE NACIĄGNIECIE SPRĘZYNY POD CZARNĄ KLAPKĄ?
(czytałem że 3 to idealnie ale narazie bede testował na 4 )
POZDRAWIAM i licze na dalszą pomoc
Czekam na jakąś wskazówke bo niebardzo wiem jak zacząć
I jeszcze pytanie odnośnie przepływomierzy :
ILE ZĄBKÓW PRZESTAWIACIE NACIĄGNIECIE SPRĘZYNY POD CZARNĄ KLAPKĄ?
(czytałem że 3 to idealnie ale narazie bede testował na 4 )
POZDRAWIAM i licze na dalszą pomoc
prze. ustawienia naciagu
mam pytanie ile i w ktorA STRONE NALEZY PRZESTAWIC NACIAG ( POLUZNIC CZY NACIAGNAC ) prosze o dokladny opis jak mozna
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości